2009-04-19, 02:13
Medlem
hanssonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
Vilka tror ni vinner på måndag då? Hammarby eller råttgården?
Tror att Djurgården vinner man Hammarby brukar vara bra när det gäller! Eller jag kan inte säga vem som kommer att vinna, de körde över oss de två derbyna 2008 och vem vet det kanske återspelar sig?
Citera
2009-04-19, 03:15
Medlem
brenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
Vilka tror ni vinner på måndag då? Hammarby eller råttgården?

Kryss och 0-0
Citera
2009-04-19, 05:32
Medlem
ElBorbas avatar
2-1 till DIF

Klart som fan att vi(DIF) vinner

Vi har battre spelare pa alla positioner och det enda som bajen kan gora ar att kampa hart.
Citera
2009-04-19, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElBorba
Klart som fan att vi(DIF) vinner

Vi har battre spelare pa alla positioner och det enda som bajen kan gora ar att kampa hart.

Typisk inställning från gårdarhåll, skygglapparna sitter hårt. Ni är fan en värre sekt än livets ord. Det är knappast så att ni har bättre spelare på alla positioner... ert försvar ser ju ut som ett gäng sniglar på fludder exempelvis, allt rinner igenom. Bajen har inte ett topplag i år, det vet alla - men efter difs inledning kan man ju fråga sig om det är så mycket bättre ställt..? Knappast.

Vem som vinner? Ingen aning själv, som alla vet lever derbyn ett helt separat liv från resten av allsvenskan och det är antagligen de som har bäst inställning för dagen som kammar hem det; det kommer att handla om vem som har mest fighting spirit i sig helt enkelt och logiskt sett tror jag att det är Hammarby.
Men som sagt, derbyn är inte alltid logiska.
Senast redigerad av shaugh 2009-04-19 kl. 07:50.
Citera
2009-04-19, 09:34
Medlem
Kalle7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Nä de tror jag inte heller, de jag menar är att han skulle börja ifrågasätta varför han inte får starta. Om de blev så att Agon skulle bli sur skulle de kunna sprida sig till andra yngre spelare, vilket ju inte skulle vara bra. Frågan om Malmö satsar på egna spelare kommer ju blir ännu mer aktuell nu när Wílton Figueiredo är på ingång.

Sant. Men tror han har ganska stort tålamod. Tror han har ett väääldigt stort Malmöhjärta. Jag hopps och tror att tränarna pratar med honom hela tiden och förklarar läget. Det är det bästa dom kan göra. Idag tror jag Agon startar och att Wille kommer in.

2-0 till malmö.
Citera
2009-04-19, 09:38
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElBorba

I er trupp finns det max 3 spelare som går direkt in i vår startelva, sedan finns det 3-4 jämndåliga.
Citera
2009-04-19, 12:31
Medlem
Någon som får igång SR:s sändning av BP - AIK?
Citera
2009-04-19, 12:37
Medlem
mustachemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggiss
Någon som får igång SR:s sändning av BP - AIK?

Jajmensan och Viktor Lundberg 1-0 i 2a minuten till AIK
Citera
2009-04-19, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mustacheman
Jajmensan och Viktor Lundberg 1-0 i 2a minuten till AIK

Fyfan vad fint
Citera
2009-04-19, 12:40
Medlem
miskosis avatar
Säkert inte den första som frågar men vad fan har dem gjort med mattan på Grimsta? Kört monstertruck?

Skam för allsvenskan.
Citera
2009-04-19, 12:49
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miskosi
Säkert inte den första som frågar men vad fan har dem gjort med mattan på Grimsta? Kört monstertruck?

Skam för allsvenskan.

Det är synd att det tydligtvis inte finns några krav för vad som skall gälla för Allsvenskt spel! Det är ett hån mot övriga lag i serien, mot åskådare och mot TV-tittare att de inte tvingas att flytta sina matcher sålänge som de inte kan ordna bättre förutsättningar än vad de har!
Citera
2009-04-19, 13:08
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
I er trupp finns det max 3 spelare som går direkt in i vår startelva, sedan finns det 3-4 jämndåliga.

Och ändå spelar ni sämre än oss...

Vet faktist inte vem som vinner av Djurgården och brajen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in