2009-01-07, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Skoj att något som var skrivet med glimten i ögat kan utmynna i en så hetsk och pinsam debatt. Vid sådana här tillfällen kan man inte låta bli att njuta, trots att en liten del inom en dör. Nåja, det är Internet och vitsigheter gör sig kanske inte så bra här.

Tips till lukas: kolla inlägget Nina citerade.

Nu får du förklara dig, vilken debatt syftade du på? Och av vad jag kan se så citerade nina senast någon på sidan 17.
Citera
2009-01-07, 21:58
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LukasO
Nu får du förklara dig, vilken debatt syftade du på? Och av vad jag kan se så citerade nina senast någon på sidan 17.

Fel av mig. Kolla inlägget han svarade på.
Citera
2009-01-08, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Fel av mig. Kolla inlägget han svarade på.

Jag fattar inte vad du menar, förklara dig gärna istället för att bara hänvisa till ett inlägg som just nu inte säger mig så mycket.
Citera
2009-01-08, 15:31
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Swedbank Stadium känner jag inte till. Men om allt vill säg väl så spelar MFF på Nya Malmö Stadion redan i april.

Byggcheferna gick ju nyligen ut i media och förklarade att själva fotbollsstadion ska prioteras till 100%, och istället blir det den planerade skolan och diverse restauranger försenade.

Stämmer, dessutom har MFF begärt att få spela de två första matcherna i årets Allsvenska på bortaplan.
Citera
2009-01-08, 15:32
Bannlyst
Marcus Berg och Mattias Bjärsmyr var tydligen ute i Åre och levt rövare under nyår... enligt denna blogg ska visst finnas bilder också från det hela.

www.metrobloggen.se/sportliv

Någon som vet mer och vet bananerna i pyjamas ledning om det här? Jag menar det kan ju bli disciplinär avstängning och annat.
Citera
2009-01-08, 15:37
Medlem
DonDrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Marcus Berg och Mattias Bjärsmyr var tydligen ute i Åre och levt rövare under nyår... enligt denna blogg ska visst finnas bilder också från det hela.

Någon som vet mer och vet bananerna i pyjamas ledning om det här? Jag menar det kan ju bli disciplinär avstängning och annat.

Herregud vilken löjlig artikel.
Citera
2009-01-08, 16:06
Medlem
Citat:

Enligt källor åkte Håkan Mild genast ner till groeningen och stängde av Marcus Berg från allt spel i tre månader framöver.
Citera
2009-01-08, 16:13
Medlem
Citat:

De får väl gå ut och dricka om de vill. Det är inte under säsong, försäsongen har inte ens börjat och de gjorde inget olagligt. De körde inte rattfulla eller något sådant så exakt vad är det de skulle få diciplinera straff för, för att de har ett liv.
Det här är nog en av de löjligaste inlägg jag läst på fb.

PS
Jag vet att Marcus Berg säsong pågår men han har faktiskt semester.
DS
Citera
2009-01-08, 16:46
Bannlyst
http://dif.se/diftv/default.asp?id=184
http://dif.se/diftv/default.asp?id=183

Lite intervjuer med Djurgårdens nya duo, för er som undrar vad som sker.
Citera
2009-01-08, 17:38
Medlem
Nina Hartleys avatar
Bilderna finns på Facebook för de intresserade. Absolut inga märkvärdiga bilder.
Citera
2009-01-09, 18:55
Medlem
Kupsans avatar
Prel. spelprogram 09
http://www.svenskfotboll.se/files/%7B22C9F904-0FB1-4ABA-8774-068290D32C96%7D.pdf

Alla Sthlmsderbyna spelas på söndagar, vad för smart sak har SvFF kommit på nu då?
Citera
2009-01-09, 18:57
Medlem
Satan i gatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Prel. spelprogram 09
http://www.svenskfotboll.se/files/%7B22C9F904-0FB1-4ABA-8774-068290D32C96%7D.pdf

Alla Sthlmsderbyna spelas på söndagar, vad för smart sak har SvFF kommit på nu då?

Polisen och tv-bolagen skall nog också ha sitt att säga gällande det.
Senast redigerad av Satan i gatan 2009-01-09 kl. 18:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in