Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Du verkar ju mer förbannad på allt annat än ditt egna lags rätt ynkliga insats.
Blåvitt spelade helt ok för att vara en premiärmatch borta mot ett tippat topplag. Jag förväntar mig mer framöver, men kan inte påstå att jag är förbannad på hur de spelade. Defensivt gjordes det inte ett enda jävla misstag på hela matchen. Ändå förlorar vi. Klart som fan att jag då är förbannad på annat än mitt egna lags insats.
Citat:
Domaren var usel, och igår grät du ut över att Heif hade mage nog att försöka försvara sin ledning.
Nej, det är du som inte förstår dig på vad jag skriver i så fall. Vilket du mycket sällan gör, vad det verkar. Vet inte om det är ditt absurda IFK-hat eller något annat, men fortsätter det så här vet jag inte om det är någon idé att ens besvara dina inlägg?
Citat:
Håller med Mishima, bättre att se sig själv i spegeln än att skylla på annat. Varför var det tippade topplaget IFK så generande uddlöst framåt?
Varför ska jag älta om det när det inte var avgörande för matchen? Jag är inte AIK:are eller MFF:are och totalsågar mitt lag efter en match. Blåvitt spelade defensivt fantastiskt igår, ok offensivt, men saknade det allra sista. Men återigen, det var inte vad som avgjorde gårdagens match.
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag är lite förvånad till ert resonemang för att jag tycker det är att göra det för enkelt för sig. När man inte gör några mål framåt så är det där man ska lägga analysen och diskussionen och inte på en feldömd straff. Den kan man inte göra något åt.
Fast nu analyserar jag inte vad som bör göras för att bli bättre i kommande 29 omgångar. Nu analyserar jag vad som främst gjorde att vi åkte från Olympia med noll, istället för en, poäng.
EDIT: Det är enkelt för MFF:are att sitta och vara arga över att jag är irriterad på domaren när man själva lyckades vinna sin premiär med en hel del tur och hjälp av domaren.
/feldgrau