2009-03-08, 15:27
Medlem
Tror du att jag bryr mig om det förstörde din eller någon annans GAISares vecka? Eh.. Det är ett skönt minne för att vi lyckades kvittera i den 93 minuten efter en hel match av frustration.

Jag skrev det inte för att retas med någon, men det måste ni väl anta?
Citera
2009-03-08, 15:36
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LukasO
Tror du att jag bryr mig om det förstörde din eller någon annans GAISares vecka? Eh.. Det är ett skönt minne för att vi lyckades kvittera i den 93 minuten efter en hel match av frustration.

Halsti Halsti Halsti Halsti Halsti Halsti Halsti Halsti Halsti Halsti.

Ah, much better....
Citera
2009-03-08, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LukasO

Hade du haft något slags samvete så sov du inte gott den natten. Den mest oförtjänta poängen jag varit med om.
Citera
2009-03-08, 15:52
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Halsti Halsti Halsti Halsti Halsti Halsti Halsti Halsti Halsti Halsti.

Ah, much better....
Haha snälla det var typ ett gruskorn i vårt kapital, förresten så har han visat sig vara en bra ytterback så det kanske kan bli något trots allt.
Citera
2009-03-08, 16:01
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Haha snälla det var typ ett gruskorn i vårt kapital, förresten så har han visat sig vara en bra ytterback så det kanske kan bli något trots allt.
Jag vet inte vad som är roligast, min uppenbara geniala sarkasm eller din och LukasOs oförmåga att kunna läsa den. Hur är det med ironimuskeln där nere i skåne egentligen?
Citera
2009-03-08, 16:09
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Jag vet inte vad som är roligast, min uppenbara geniala sarkasm eller din och LukasOs oförmåga att kunna läsa den. Hur är det med ironimuskeln där nere i skåne egentligen?
Inronin fungerar bra, det jag använder mig mest av. Förstår dock inte varför ditt inlägg skulle vara det då att en gaisare retar en mffare om ett köp av Halsti ändå känns rätt befogat.
Senast redigerad av Casaba 2009-03-08 kl. 16:25.
Citera
2009-03-08, 16:12
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Inronin fungerar bra, det jag använder mig mest av. Förstår dock inte varför ditt inlägg skulle vara det då att en gaisare retar en mffare om ett köp av Halsti ändå känns rätt begogat.
Kanske sant, för mig var det mer menat som ett mantra för att försöka förtränga Malmö borta 08.
Citera
2009-03-08, 16:21
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Men snälla alla....

Kan vi inte ha denna tråden till att prata om fotboll? Det skulle göra den väldigt mycket mer intressant för rätt så många skulle jag tippa på... Varför inte starta en egen tråd för meningslöst förolämpande, kukmäteri och annat liknande?
Citera
2009-03-08, 16:21
Medlem
Serben som presenterades idag verkar grymt intressant och dessutom verkar han billig för hans potential, enligt serberna själva så är det ju ett drömköp och de verkar ju inte helt fel, serbiens landslag är riktigt bra faktiskt så att ha slått sig in där är inte helt lätt. Men själv har jag ingen koll på honom och försöker att inte ha så stora förhoppningar men magkänslan är bra.
Senast redigerad av 010f 2009-03-08 kl. 16:26.
Citera
2009-03-08, 17:18
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Gais hade 28 kr kvar på sitt konto dagen innan Halsti såldes till Mff, man kan säga att Rolle räddade eran ekonomi med ett stödköp...

Jo, likvida tillgångar. Inte konstigare än att man har mindre pengar runt den 20:e varje månad än man har den 28, typ. Vi kanske hade prioriterat nån utbetalning som ifk ser som mindre viktig. Som att betala våra skatter till exempel. Så ifk:are skall enbart stänga huvudet när det rör ekonomi.
Citera
2009-03-08, 18:45
Medlem
Hertigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Jo, likvida tillgångar. Inte konstigare än att man har mindre pengar runt den 20:e varje månad än man har den 28, typ. Vi kanske hade prioriterat nån utbetalning som ifk ser som mindre viktig. Som att betala våra skatter till exempel. Så ifk:are skall enbart stänga huvudet när det rör ekonomi.

Du vet att ett företag/förening kan gå i konkurs p.g.a. få lite likvida medel, spelar ingen roll hur soliditeten ser ut, så att du säger att det inte är konstigt att föreningen inte har likvida medel är ju skrattretande.
Citera
2009-03-08, 21:28
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hertigen
Du vet att ett företag/förening kan gå i konkurs p.g.a. få lite likvida medel, spelar ingen roll hur soliditeten ser ut, så att du säger att det inte är konstigt att föreningen inte har likvida medel är ju skrattretande.
Dom har en gård värderad till många, många miljoner.... Är nog inte så svårt att ta ut lån på den du...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in