2009-04-08, 10:53
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Det är väl inte för att MFF skulle vara bra som man tycker MFF-ÖIS skulle visas. Det är för att det är invignigen av den bästa och mest fantastiska fotbollsarenan som någonsin funnits i Sverige. Det lär bli ett helt makalöst tryck, när MFFs fantastiska klack äntligen får en arena som gör den rättvisa. Biljetterna såldes slut på några timmar, så det är en hyfsat stekhet match. Konstigt att den bortprioriteras.

Vill inte säga för mycket, men i resten av Sverige så tror jag inte att man tänker som dig. För min del kvittar det. Matchen är säkert stekhet... I Malmö.
Citera
2009-04-08, 11:17
Medlem
klybans avatar
Citat:
Det är väl inte för att MFF skulle vara bra som man tycker MFF-ÖIS skulle visas. Det är för att det är invignigen av den bästa och mest fantastiska fotbollsarenan som någonsin funnits i Sverige. Det lär bli ett helt makalöst tryck, när MFFs fantastiska klack äntligen får en arena som gör den rättvisa. Biljetterna såldes slut på några timmar, så det är en hyfsat stekhet match. Konstigt att den bortprioriteras.
Som TV-tittare så ger ju arenan ingen direkt upplevelse som man som TV-tittare kan ta till sig.
Men på plats är det helt säkert super bra.

Bara för dig att hoppas MFF går bra då kommer det helt säkert trilla in lite mer matcher i rutan.
Citera
2009-04-08, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marciano
Han har ju lugnat ned sig ordentligt. Men att han är en färgklick håller du väl med om?

Jo det har du helt rätt i, en färgklick är helt sant! Och allt blir ju tråkigare om det inte finns någon att irritera sig på.
Citera
2009-04-08, 14:18
Medlem
Kalle7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vill inte säga för mycket, men i resten av Sverige så tror jag inte att man tänker som dig. För min del kvittar det. Matchen är säkert stekhet... I Malmö.

Vet inte om IFK-DIF krockar med MFF-öis men om inte så tänker jag garanterat se den. Just för att det är IFKs första match på deras nya. Vet inte... men om den inte går på canal+ så hade jag gärna sett att den gjorde det, igen.. om den inte krockar med Malmös match.
Citera
2009-04-08, 15:09
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
Vet inte om IFK-DIF krockar med MFF-öis men om inte så tänker jag garanterat se den. Just för att det är IFKs första match på deras nya. Vet inte... men om den inte går på canal+ så hade jag gärna sett att den gjorde det, igen.. om den inte krockar med Malmös match.

IFK-DIF spelas väl på långfredagen ev. påskafton, medan MFF har sin hemmapremiär den 13:e.
Citera
2009-04-08, 15:58
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
IFK-DIF spelas väl på långfredagen ev. påskafton, medan MFF har sin hemmapremiär den 13:e.
ifk-DIF spelas på lördag.
Citera
2009-04-09, 09:30
Medlem
Shuyins avatar
C+ sänder givetvis Svenska Mästarna mot Sveriges populäraste () lag. För övrigt tror jag på oavgjort, AIK var nära redan ifjol på Fredriksskans.
Citera
2009-04-09, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
C+ sänder givetvis Svenska Mästarna mot Sveriges populäraste () lag. För övrigt tror jag på oavgjort, AIK var nära redan ifjol på Fredriksskans.

Kalmar är alltid lite jävliga hemma. Jag tror dock på AIK vinst
Citera
2009-04-09, 10:30
Medlem
DjFroggys avatar
Matchen MFF-ÖIS visas ju dessutom, både på säsongskortet, PPV och csports för 99kr. Kanske inte det värsta om man är några stycken som ska titta tillsammans?
Citera
2009-04-09, 11:32
Medlem
Ari.Golds avatar
Vänsterpack på MFF's invigning

Varför ska Advance Patrol spela på invigningen av MFF's nya arena?

Gillar kommunen vänsterextremister så mycket? Först har man Malmö Social Forum, sen Israelmatch och nu har man deras musiker på arenan.

Eller är det vänstern i kommunen som fått igenom det? De verkar ju inte hymla med sina AFA-kopplingar.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/malmoff/article4857985.ab
Citera
2009-04-09, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Varför ska Advance Patrol spela på invigningen av MFF's nya arena?

Gillar kommunen vänsterextremister så mycket? Först har man Malmö Social Forum, sen Israelmatch och nu har man deras musiker på arenan.

Eller är det vänstern i kommunen som fått igenom det? De verkar ju inte hymla med sina AFA-kopplingar.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/malmoff/article4857985.ab
Folkets klubb du vet, arbetarlag. Fan vad stolt man blir.

Sen kan du gärna räkna upp alla bra "högerartister". Tror inte du hittar många. Ace of Bace-Ulf kanske. Föredrar hellre bra, malmöitisk musik och det är satan i mig Advance Patrol.
Citera
2009-04-09, 12:14
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Folkets klubb du vet, arbetarlag. Fan vad stolt man blir.

Sen kan du gärna räkna upp alla bra "högerartister". Tror inte du hittar många. Ace of Bace-Ulf kanske. Föredrar hellre bra, malmöitisk musik och det är satan i mig Advance Patrol.

Så arbetare är detsamma som vänsterextremt våld?
Ace of base är ganska opolitiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in