Det var lagfoto i går. Jorge Ortíz har skaffat sig en jäkla yxa på huvudet, hett. Rodrigo Soria kommer på provspel efter spel i Boca Juniors och senast Quilmes, en offensiv mittfältare född 1987. Men jag är tveksam.
Det var lagfoto i går. Jorge Ortíz har skaffat sig en jäkla yxa på huvudet, hett. Rodrigo Soria kommer på provspel efter spel i Boca Juniors och senast Quilmes, en offensiv mittfältare född 1987. Men jag är tveksam.
Jasså, förlängde de med Ortiz? Jag trodde han var borta. Kul!
Trodde först att jag hamnat i fel tråd men detta gäller alltså ett allsvenskt lag?
Jag säger inte att det är billigt men det är väl inte alldeles orimligt heller. Med tanke på Stures CV, någon kanske orkar googla det åt mig, så hade han säkerligen kunnat ta det mångdubbla också.
Jag säger inte att det är billigt men det är väl inte alldeles orimligt heller. Med tanke på Stures CV, någon kanske orkar googla det åt mig, så hade han säkerligen kunnat ta det mångdubbla också.
Framförallt är det väl så att man betalar för tyngden från hans namn, man undviker att dra namndisskusionen i långbänk, göra det till en partifråga osv, ett billigt sätt att köpa bort sig från kritik, nu blev det Sture som får ta skiten.
Framförallt är det väl så att man betalar för tyngden från hans namn, man undviker att dra namndisskusionen i långbänk, göra det till en partifråga osv, ett billigt sätt att köpa bort sig från kritik, nu blev det Sture som får ta skiten.
Något han uppenbarligen knappast kunde bry sig mindre om också.
Förstår inte va allt gnäll på prislappen handlar om. man anlitade en akademiledamot att ta fram ett namn, ledamoten valde det som folket ville och nu får man betala prislappen.
Sigurdsson, Söder, Bärkroth, Christensen, Svenssonx2, Lund m.fl räcker för oss, vi behöver inte stärka vårt ego med överflödigt material från andra sidan jorden.
Haha såg svenskarnas löner i Danmark, fan va sjuka alltså, vad hade Runström i Hammarby? Förvånar mig inte om han har samma månadslön nu som han hade årslön i Hammarby!?