2009-03-09, 21:26
Medlem
erikbes avatar
Sätt igång nu för fan. Har grym abstinens

Duduruduuuu durururururuu-ru-ru-ru Heja Blååååvitt, Heja Blååååvitt, nu ska vi mot toppen gåååå....
Citera
2009-03-09, 21:34
Medlem
Treehorns avatar
Ja nu har man sjuk abstinens...
Citera
2009-03-10, 09:15
Medlem
Shuyins avatar
Det var lagfoto i går. Jorge Ortíz har skaffat sig en jäkla yxa på huvudet, hett. Rodrigo Soria kommer på provspel efter spel i Boca Juniors och senast Quilmes, en offensiv mittfältare född 1987. Men jag är tveksam.
Citera
2009-03-10, 10:23
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Det var lagfoto i går. Jorge Ortíz har skaffat sig en jäkla yxa på huvudet, hett. Rodrigo Soria kommer på provspel efter spel i Boca Juniors och senast Quilmes, en offensiv mittfältare född 1987. Men jag är tveksam.

Jasså, förlängde de med Ortiz? Jag trodde han var borta. Kul!
Citera
2009-03-10, 10:58
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin

Trodde först att jag hamnat i fel tråd men detta gäller alltså ett allsvenskt lag?
Citera
2009-03-10, 11:06
Medlem
Mclarengbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Äntligen får vi siffran på vad kompetens kostar inom svensk elitfotboll

http://fotbollskanalen.se/1.885789/2009/03/09/ullevis_nya_namn_kostade_45_000_kr

Jag säger inte att det är billigt men det är väl inte alldeles orimligt heller. Med tanke på Stures CV, någon kanske orkar googla det åt mig, så hade han säkerligen kunnat ta det mångdubbla också.
Citera
2009-03-10, 12:50
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Trodde först att jag hamnat i fel tråd men detta gäller alltså ett allsvenskt lag?

Hohoho, heja glenn.
Citera
2009-03-10, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mclarengbg
Jag säger inte att det är billigt men det är väl inte alldeles orimligt heller. Med tanke på Stures CV, någon kanske orkar googla det åt mig, så hade han säkerligen kunnat ta det mångdubbla också.

Framförallt är det väl så att man betalar för tyngden från hans namn, man undviker att dra namndisskusionen i långbänk, göra det till en partifråga osv, ett billigt sätt att köpa bort sig från kritik, nu blev det Sture som får ta skiten.
Citera
2009-03-10, 23:13
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe

Ja, ett lag i Sveriges fotbollstad nummer ett .
Citera
2009-03-10, 23:47
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Framförallt är det väl så att man betalar för tyngden från hans namn, man undviker att dra namndisskusionen i långbänk, göra det till en partifråga osv, ett billigt sätt att köpa bort sig från kritik, nu blev det Sture som får ta skiten.

Något han uppenbarligen knappast kunde bry sig mindre om också.

Förstår inte va allt gnäll på prislappen handlar om. man anlitade en akademiledamot att ta fram ett namn, ledamoten valde det som folket ville och nu får man betala prislappen.
Citera
2009-03-10, 23:52
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Hohoho, heja glenn.

Sigurdsson, Söder, Bärkroth, Christensen, Svenssonx2, Lund m.fl räcker för oss, vi behöver inte stärka vårt ego med överflödigt material från andra sidan jorden.
Citera
2009-03-10, 23:59
Medlem
Haha såg svenskarnas löner i Danmark, fan va sjuka alltså, vad hade Runström i Hammarby? Förvånar mig inte om han har samma månadslön nu som han hade årslön i Hammarby!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in