2009-04-16, 13:41
Medlem
Bornets avatar
Åh fy satan vad jag knappt kan bärga mig, öl, middag + pay per view om fem timmar. Jallabalooo
Citera
2009-04-16, 13:53
Medlem
Salorms avatar
Måste säga att 4 poäng på 3 matcher för DIF är jävligt bra med tanke på hur det har sett ut i dessa matcher.

Och vi är bättre än bajen ! (tills på måndag iallafall!)
Citera
2009-04-16, 14:01
Bannlyst
Någon som vet vart man kan få tag på biljetter till AIK - Malmö snabbt?
Hur mycke kostar dom ?
Citera
2009-04-16, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Desivle
Hur mycke kostar dom ?
är väl bara att gå dit antar jag? Har ytterst svårt att se att det skulle bli utsålt. Annars finns väl ticnet.se att boka på.
Citera
2009-04-16, 14:32
Medlem
Little Feats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desivle
Hur mycke kostar dom ?

Som riquelme skrev, så kommer det inte vara slutsålt. Vad det kostar beror ju på vilken läktare/sektion du ska vara på. Tror det kostar 100-120 kr på Norra, det kan du pröjsa kontant i insläppet.
Citera
2009-04-16, 14:39
Medlem
Little Feats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Ni är på förhand storfavoriter mot Malmö så det finns ingen anledning att gömma sig. På papperet är ni ett mycket bättre lag, speciellt nu när Djordic är med i truppen, så allt annat än att ni vinner med ett par bollar är en skräll.

Storfavoriter? Jag tycker matchen känns rätt jämn på förhand. Sen att Bojan är med i truppen spelar ingen större roll, riktigt tveksamt om han får speltid ens. Fast du är nog ironisk? Fan är svårt det här med ironi på internet
Citera
2009-04-16, 14:53
Bannlyst
Det här tjatet om att apa ska ha ny arena... Varför inte bara flytta till Östermalms ip och slå upp lite extraläktare. De har ju inte fler supportrar än drygt 7 000. Färre supportrar än Bajen till och med och det säger ju inte lite.
Citera
2009-04-16, 15:05
Medlem
Extremt svårtippat inför ikväll. Som flera tidigare nämnt så har hemmaplan i mötena AIK-MFF de senaste åren varit mer betydande än i något annat möte (skulle tro att detta tom gäller hela allsvenskan). Inget av lagen har heller släppt in något mål. Det är även svårt att dra några större växlar av respektive lags tidigare motståndare, även om jag tycker att AIK haft ett på pappret betydligt svårare schema. Problemet ligger dock i hur svårt vi haft att skapa riktigt bra chanser, något som jag såg att MFF var betydligt bättre på när jag kollade på reprisen från ÖIS-matchen. Å andra sidan var det ju just ÖIS man spelade mot.

Nä, det här kan nog sluta precis hur som helst. Det är ju just AIK och MFF som jag ser som outsiders till titeln efter de top-3 tippade IFE, IFK och HIF.

PS. Har nog aldrig skrivit en så osammanhängande text förut.
Citera
2009-04-16, 15:08
Bannlyst
Özkan är klar!
Citera
2009-04-16, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Özkan är klar!
Gabbe å Mutumba på kanterna är ju porr på pappret, nackdelen är om Rolle vet hur benägna båda är att dra sig inåt i banan och MFF därför utnyttjar de stora ytorna defensivt de lämnar öppna. I och för sig har ju Mackan å Nisse inte varit speciellt lätta att ta sig förbi so far, men dom kan ju få det jobbigt mot snabba spelare.
Citera
2009-04-16, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Det här tjatet om att apa ska ha ny arena... Varför inte bara flytta till Östermalms ip och slå upp lite extraläktare. De har ju inte fler supportrar än drygt 7 000. Färre supportrar än Bajen till och med och det säger ju inte lite.

Men ni hade väl 21 000 senast och de bygger en för 40 000 lite drygt va i Solna? Med samma logik är ju det helt bortkastat.

Edit: varför försöker jag med Logik när det är Klevis som postat? Ja ja.
Citera
2009-04-16, 15:19
Bannlyst
Finns 3 lag som kan ta SM-Guld i år och det är Aik, Elfsborg och Malmö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in