2009-04-16, 15:23
Medlem
Noonahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Androooo
Finns 3 lag som kan ta SM-Guld i år och det är Aik, Elfsborg och Malmö.

Klockren analys efter hela tre omgångar. Är det du Simon Bank?
Citera
2009-04-16, 15:38
Medlem
Är satans nervös inför ikväll alltså... Känns inte bra med bortamatch mot AIK, har gått åt helvete de senaste gångerna. Visst, självklart kan det bli seger (i allsvenskan kan alla slå alla, närsomhelst!) men jag är allt annat än optimistisk. 2-1 till råttorna skulle knappast vara förvånande.
Citera
2009-04-16, 15:48
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxisland
Gabbe å Mutumba på kanterna är ju porr på pappret, nackdelen är om Rolle vet hur benägna båda är att dra sig inåt i banan och MFF därför utnyttjar de stora ytorna defensivt de lämnar öppna. I och för sig har ju Mackan å Nisse inte varit speciellt lätta att ta sig förbi so far, men dom kan ju få det jobbigt mot snabba spelare.

Mutumba handlar ju mest om hybrishyllande, tycker han plockas bort rätt enkelt och missar det mesta...däremot ska man ge honom beröm för att han fortsätter att försöka och rör sig jävligt bra på plan.

Nyckeln till gnaget-mff kommer att handla om malmös vänsterkant mot jonsson och Obolo mot sidleds/gabriel.

Själv har jag redan gett upp ang. matchen ikväll mot helsingborg borta, kan bli en lika pinsam insats som dif mot ifk. Tony gör inget vidare jobb med laget just nu och jag utgår ifrån att dom enkla misstagen fortsätter. Enda hoppet är väl att vi tar ledningen som mot elfsborg vilket kommer ge oss chanser att ställa om snabbt.
Citera
2009-04-16, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noonah
Klockren analys efter hela tre omgångar. Är det du Simon Bank?

Det är mer än en analys, det är verkligheten.
Citera
2009-04-16, 16:21
Moderator
easy_dans avatar
Citat:

Oki så hur mycket kan man betta på motsatsen då?
Citera
2009-04-16, 16:24
Medlem
funerals avatar
Citat:
Hade du kommit med samma analys för en vecka sen hade jag tagit dig som seriös.Om 3 omgångar till har du garanterat en annan åsikt
Citera
2009-04-16, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boxisland
Gabbe å Mutumba på kanterna är ju porr på pappret, nackdelen är om Rolle vet hur benägna båda är att dra sig inåt i banan och MFF därför utnyttjar de stora ytorna defensivt de lämnar öppna. I och för sig har ju Mackan å Nisse inte varit speciellt lätta att ta sig förbi so far, men dom kan ju få det jobbigt mot snabba spelare.

Nu är det så att Özkan är klar på ett annat sätt än till matchen idag.
Men det lär nog sippra ut vad det lider hos allehanda källor.
Citera
2009-04-16, 16:49
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Özkan är klar!

Åh fan insåg du det ganska exakt 24 timmar efter att truppen presenterades? fan du är snabb Klevis
Citera
2009-04-16, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Åh fan insåg du det ganska exakt 24 timmar efter att truppen presenterades? fan du är snabb Klevis

Du lär nog inom sinom tid bli varse att jag syftade till något annat än torsdagens match med det jag skrev... men det kan väl inte allmänt tragiska bajare förstå med den loserhjärna ni är försedd med.
Citera
2009-04-16, 17:04
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Du lär nog inom sinom tid bli varse att jag syftade till något annat än torsdagens match med det jag skrev...

Ja då kan man fråga sig varför du inte skrev att Özkan har förnyat/förlängt vilket vore mer korrekt i detta fall om det är vad du hänvisar till särskilt när du sedan använder ordet klar i nästa inlägg och då syftar till hurvida han spelar eller ej (antar jag i alla fall, men så har jag svårt att förstå Kleviska ibland)

Citat:
Özkan är klar!

Citat:
Nu är det så att Özkan är klar på ett annat sätt än till matchen idag.

Citat:
Du lär nog inom sinom tid bli varse att jag syftade till något annat än torsdagens match med det jag skrev...
Senast redigerad av easy_dan 2009-04-16 kl. 17:06.
Citera
2009-04-16, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Little Feat
Som riquelme skrev, så kommer det inte vara slutsålt. Vad det kostar beror ju på vilken läktare/sektion du ska vara på. Tror det kostar 100-120 kr på Norra, det kan du pröjsa kontant i insläppet.

Kostar det lika mycket?
Citera
2009-04-16, 17:17
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TirNan'Og
Är satans nervös inför ikväll alltså... Känns inte bra med bortamatch mot AIK, har gått åt helvete de senaste gångerna. Visst, självklart kan det bli seger (i allsvenskan kan alla slå alla, närsomhelst!) men jag är allt annat än optimistisk. 2-1 till råttorna skulle knappast vara förvånande.

Nejdå, mff vinner. Det är 180 min om året som man hoppas på det, även fast det känns som att man måste kexa. Men vad gör man...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in