2009-04-04, 15:43
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Måste ju säga att Halmstad ser väldigt intressanta ut i år faktiskt. Kan bli en sån där säsong som dom gör lite då och då när dom klipper till med ett riktigt superresultat. Ser ut som en väldigt stabil förstauppställning och dom har spelat ihop ett tag dom flesta också. Och på målvaktsidan så måste jag också säga att det ser väldigt bra ut. Spelar Bahne som han gjorde innan han blev skadad så kan han bli seriens bästa målvakt..

Varning för Halmstad helt klart.
Citera
2009-04-04, 15:45
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReloadMaster
Så länge vi vinner merparten av derbyna är jag nöjd i år.
Gärna att BP kommer före Djurgårn i tabellen också.
Hejar du på BP? I så fall är det inga derbyn mellan BP och de andra stockholmslagen.
Citera
2009-04-04, 15:52
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Me.rawr
waow. vilken merit............

och att ni vinner över oss, har jag svårt att tro.

Med tanke på att Finland har varit ganska välutrustade på just målvaktssidan tycker jag att man ska chilla lite med att dissa Magnus Bahnes "landslagsmeriter". Med målvakter som Antti Niemi, Peter Enckelman och Jussi Jääskeläinen med totalt 127 landskamper tillsammans som har varit aktiva under den tiden Bahne varit aktuell, så är det förståeligt att det inte har blivit så speciellt många kamper. Och när Bahne kanske var som hetast, så skadade han sig.. Men nu är han tillbaka
Citera
2009-04-04, 15:55
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Måste ju säga att Halmstad ser väldigt intressanta ut i år faktiskt. Kan bli en sån där säsong som dom gör lite då och då när dom klipper till med ett riktigt superresultat. Ser ut som en väldigt stabil förstauppställning och dom har spelat ihop ett tag dom flesta också. Och på målvaktsidan så måste jag också säga att det ser väldigt bra ut. Spelar Bahne som han gjorde innan han blev skadad så kan han bli seriens bästa målvakt..

Varning för Halmstad helt klart.

Absolut! Offensivt tycker jag nog att de har ett av de mest intressanta lagen faktiskt. Kvicka, tekniska, irrationella spelare som Olsson, Görlitz och Raskaj, samtidigt som vi har en spjutspets i Anselmo av allsvensk toppklass.

Bakåt däremot finns det ju fler frågetecken.. Lite trist att Jesper Westerberg inte ville fortsätta satsa på HBK..
Citera
2009-04-04, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Absolut! Offensivt tycker jag nog att de har ett av de mest intressanta lagen faktiskt. Kvicka, tekniska, irrationella spelare som Olsson, Görlitz och Raskaj, samtidigt som vi har en spjutspets i Anselmo av allsvensk toppklass.

Bakåt däremot finns det ju fler frågetecken.. Lite trist att Jesper Westerberg inte ville fortsätta satsa på HBK..

Bara Jönsson, Zvirgzdauskas och Texas håller sig borta från skador så tror jag inte vi behöver oroa oss allt för mycket för defensiven. Sen är det ju även möjligt att Mikael Nilsson ansluter senare under säsongen.
Citera
2009-04-04, 18:05
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Me.rawr
waow. vilken merit............

och att ni vinner över oss, har jag svårt att tro.

Finland spelade faktist lika mot Tyskland sist..
Citera
2009-04-04, 18:10
Medlem
Sweeper80s avatar
Happ, då känner vi igen vår Allsvenska - det är väl skönt när allt är som vanligt och Elfsborgs spelare filmar precis som de brukar!

...och, att det där fjunet kan få plats i domarkåren, visar väl hur dålig standard det är på de svenska domarna?
Citera
2009-04-04, 18:12
Medlem
Saucy.Jacks avatar
De svenska domarna förnekar sig inte. Nog för att jag som supporter av DIF önskar bajen all olycka, men de här straffarna var ju bland de värsta jag sett.

Stort minus till Elfsborgs fans som blev totalt utklassade av bajens dito.
Citera
2009-04-04, 18:14
Medlem
Saucy.Jacks avatar
O vilket jävla mål Johansson fick till. Blir nog svårslaget när "årets mål" ska utses.
Citera
2009-04-04, 18:14
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saucy.Jack
Stort minus till Elfsborgs fans som blev totalt utklassade av bajens dito.

Oväntat att ett gäng inavlade bönder från Borås inte håller måttet...
Citera
2009-04-04, 18:36
Medlem
Saucy.Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Oväntat att ett gäng inavlade bönder från Borås inte håller måttet...

En klack med hyfsad numerär som har hemmapremiär borde ändå kunna leverera något. Totalt hördes de under 5 minuter, och då är farbror Saucy.Jack snäll.
Citera
2009-04-04, 19:20
Medlem
Strinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggiss
PMS?...

Pre match stress
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto