2009-04-06, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Ja hon är ju en synonym med ditt nick, så det förstår jag du blir glad få hem knarkarn.
vad kommer hon tillföra det här samhället, inte ett jävla dugg.
Hade gärna sett hon suttit där hon satt..

Tänk om det var din syster/mor/kusin/mormor eller vad det nu kan va.
Ni tänker inte på att hon kanske har en familj som älskar henne? vänner som älskar henne?
Jag själv är övertygad om att hon kommer bidra med en hel del till det svenska samhället, Jag är också övertygad om att hon kommer att skaffa sig ett jobb när hon är helt släppt.
Citera
2009-04-06, 19:38
Medlem
Vill du ha Parkeringsböter om jag har parkerat fel?
Citera
2009-04-06, 19:40
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanbtk
Faktum är att det sitter folk fängslade i Sverige för exakt samma sak som Östberg satt fängslad för.
Det är väl ingen som tycker att Tony Olssons och Andreas Axelssons straff inte står i proportion till deras brott?

Ja, jävlar, detta är ju helt sjukt när man tänker efter.
Kommer man dalta med Tony Olsson när det gått några år också? Det var ju trots allt Jackie som sköt snutarna...

Eller är det att det gäller en amerikansk polis? De är väl inte lika viktiga som en svensk polis?

Det är så man skäms hur man har engagerat sig för denne mördares frigivning. Hon kan gott sitta kvar i USA.
Alltså, man ska ju ha frigivningskampanjer för yttrandefrihetskämpar som Dawit Isaak men en jävla mördare?

Usch och fy!!!
Citera
2009-04-06, 19:41
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
vad kommer hon tillföra det här samhället, inte ett jävla dugg.
|

Fan vilken negativ inställning du har! Jag är säker på att hon kommer att skriva en fantastisk självhjälpsbok om persiljedetoxmetoden som kommer att ge många fula och feta unga kvinnor utan jobb och framtid en anledning att gå upp på mornarna. Sen kommer hon dra ut på turné som livscoachföreläsare och dra fulla hus.
Citera
2009-04-06, 19:43
Medlem
Atlantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whit3trash
Ni tänker inte på att hon kanske har en familj som älskar henne? vänner som älskar henne?
Jag själv är övertygad om att hon kommer bidra med en hel del till det svenska samhället, Jag är också övertygad om att hon kommer att skaffa sig ett jobb när hon är helt släppt.

Du är ett troll.
Citera
2009-04-06, 19:44
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Fan vilken negativ inställning du har! Jag är säker på att hon kommer att skriva en fantastisk självhjälpsbok om persiljedetoxmetoden som kommer att ge många fula och feta unga kvinnor utan jobb och framtid en anledning att gå upp på mornarna. Sen kommer hon dra ut på turné som livscoachföreläsare och dra fulla hus.

En mycket fin förebild för Sveriges kvinnor. Mer sådant!
Charles Manson kan få agera förebild för Sveriges män. Blir perfekt!

Citat:
Vill du ha Parkeringsböter om jag har parkerat fel?

Vad yrar du om?
Buuuhuuu, Annika var oskyldig?? *suck*
Citera
2009-04-06, 19:44
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Hon är inte välkommen hit, nu kommer vi skattebetalare få stå för hennes kostnader, hon lär vara helt oförmögen att skaffa sig ett normalt jobb/liv eftersom hon är så gravt institutionsskadad.

Hon kommer att skriva en bok och tjäna en massa pengar.
Jag uppmanar alla redan nu att för allt i hela världen köp inte denna bok, vi ska inte bidra till att hon får ett bättre liv, snarare tvärtom.
Citera
2009-04-06, 19:46
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Hon är inte välkommen hit, nu kommer vi skattebetalare få stå för hennes kostnader, hon lär vara helt oförmögen att skaffa sig ett normalt jobb/liv eftersom hon är så gravt institutionsskadad.

Hon kommer att skriva en bok och tjäna en massa pengar.
Jag uppmanar alla redan nu att för allt i hela världen köp inte denna bok, vi ska inte bidra till att hon får ett bättre liv, snarare tvärtom.

Om hon tjänar massa pengar på en bok så behöver ju inte vi skattebetalare försörja henne.
Hur gick det med hennes förra bok? Bringade den in några sköna klirr i kassan?

Men jag håller med, välkommen är hon inte.
Det värsta av allt är ju att regeringen kämpat för att få hit henne...
Citera
2009-04-06, 19:46
Medlem
Luppis avatar
Citat:

Ditt nick är ju grädden på moset
Citera
2009-04-06, 19:47
Medlem
Annika har större rätt till Sveriges beskydd och omsorg än vad 100 000-tals andra boende i detta land har. Enligt mig... den svenska regeringen har som brukligt är, varit alldeles för tafatta i ansträngningarna för att få henne överflyttad.

Såvitt jag vet så har Annika själv aldrig ens försökt skada någon annan människa genom fysiskt våld. Rätta mig gärna om jag har fel. Så en jämförelse med t.ex Tony Olsson är ju bara löjeväckande.

Välkommen hem Annika!
Citera
2009-04-06, 19:47
Medlem
U.S.A släpper henne av en enda anledning! EKONOMI! Hon är nog inte den första utlänningen som skickas hem, de försöker nog göra sig av med så många kriminella element som möjligt de kan skicka iväg till andra länder, för att spara pengar helt enkelt. Givetvis innebär detta att hon aldrig kommer kunna resa in i U.S.A igen.

Finanskrisen var hennes räddning.
Citera
2009-04-06, 19:48
Medlem
Sälklubbarns avatar
Jag bävar inför att behöva se henne i en morgonsoffa på TV om ett tag, med gråtmilda USA-hatande programledare upptill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in