Det är ALLTID(enligt mig) lika tragiskt med människor som, likt Annika, tvingats växa upp och formas(!) på det sätt Annika tvangs göra. Det är tragiskt, det är det.
Men man skall ALDRIG glömma, med dessa människor, att de just
formats av sitt liv... de pissar på alla andra, så fungerar detta White Trash. Inte så jag tror Annika hemfaller åt brott igen, till detta har hon nu blivit för gammal(men hade det bara varit för bara kanske tio år sedan, så...),hon orkar helt enkelt inte längre omsätta detta
destruktiva formandet till praktisk handling, men ge henne inte mera än hon, som
formad är, kan uppskatta/ ta till sig?!
Att se Annika sitta i program efter program och inneha en
pondusstil likt bara den som juckat(= manipulerat) sig upp i amerikanska fängelser(för där har hon ju levat längst och mest) kan ha...........ja, det är verkligen att verkligen se en tragisk "avfälling" för vad en människa
egentligen borde ha blivit av
Hon spelar sina kort väl, alltför väl.
Men som sagt tror jag hon är ofarlig, såtillvida hon inte dräper folk och är medhjälplig till att mörda folk, men att hon sitter och spelar vad/ det hon
borde ha blivit en gång, som en normalt formad människa, men som hon aldrig BLEV, detta har hon LÄRT sig.
Ingen JAG skulle vilja bli vän med, i alla fall.
Och det är snuskigt hur det, återigen, skall gullas med gm i detta landet. Okej att ge folk en chans, men vad fan kallas detta med Annika?
Privatflyg hem som dräperska och mörderska? Och vad då "hem"? Hon är SÅ väl medveten SÅ...
Men låt fanskapet vara? Hon är för gammal för att orsaka mera av direkt och personlig skada än hon redan gjort.
Men att erbjuda MIN vänskap till HENNE, hon som formad- av- det- hon- en- gång- blev, skulle jag akta mig MYCKET noga för, till detta är JAG, och MINA "gelikar" klassade alltför cyniska. Däremot den cynism som följer Annika, med följe, den räknas liksom aldrig riktigt in/ med den...