2011-01-06, 14:47
Medlem
Ungargsvartmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laserlasse
Då faller du lägre än henne och blir ett avskum
Bängskalle. Jag menade inte att jag skulle göra det mot henne. Bara att hon blir utsatt för det. Trippelmörderskan har med råge samlat ihop till det...
Citera
2011-01-06, 18:03
Medlem
Citat:
Då faller du lägre än henne och blir ett avskum

Så ett avskum står lägre i rang än Annika Déasy?? Eller har hon bytt namn igen? Undrar var subban kommer att försöka gömma sig när hon kommer ut, emigrera från sitt "älskade Sverige" lär mördaren ju knappast göra.
Citera
2011-01-18, 04:33
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenne-i-viken
Så ett avskum står lägre i rang än Annika Déasy?? Eller har hon bytt namn igen? Undrar var subban kommer att försöka gömma sig när hon kommer ut, emigrera från sitt "älskade Sverige" lär mördaren ju knappast göra.

Annika är skriven på Södermalm och är registrerad som gift.

Modern har fått flytta till Mariahemmet inom Ersta diakoni. Så jag gissar att hon är på sluttampen.
Citera
2011-01-18, 04:44
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Annika är skriven på Södermalm och är registrerad som gift.

Modern har fått flytta till Mariahemmet inom Ersta diakoni. Så jag gissar att hon är på sluttampen.
Fy fan vad glad jag är att min mor avled innan hon hamnade på ersta då, tänk att råka springa in i en förslagen mordmaskin sina sista dagar. Lider med dom andra stackarna som ligger där, dom är ju jävligt tacksamma att ta av daga utan att det startas någon större utredning om det.

Har man en gång fått smak för blod...
Citera
2011-01-21, 23:27
Medlem
237s avatar
En i min närhet påstod att Östberg mördat innan händelsen där hon hejade på sin pojkvän att mörda polisen, som ju föranledde fängelsestraffet. Jag har aldrig hört talas om att hon ska ha mördat någon. Kan någon här bekräfta eller dementera?
Citera
2011-01-22, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 237
En i min närhet påstod att Östberg mördat innan händelsen där hon hejade på sin pojkvän att mörda polisen, som ju föranledde fängelsestraffet. Jag har aldrig hört talas om att hon ska ha mördat någon. Kan någon här bekräfta eller dementera?

Hon är dömd för mord/dråp en gång innan, vid ett bråk i en lägenhet cirka 1975 så knivhöggs en man till döds. Hennes dåvarande pojkvän tog på sig ansvaret för det och dömdes till fängelse, efter några år så ändrade Déasy sitt vittnesmål och erkände mordet, detta fick till följd att hennes pojkvän frikändes och själv kom hon märkligt nog undan med villkorligt straff. Detta mord talade suggan väldigt lite om i sitt sommarprogram.

Hon påstår ju givetvis själv att hon erkände av pur godhet för att få pojkvännen frikänd., men då det inte finns några vittnen överhuvudtaget, det var bara de tre i lägenheten så kan det ju vara så att det var pojkvännen som av pur godhet tog på sig mordet från början för att skydda henne. Hon är ju gröndjävulskt manipulativ.

Hur som helst så anser Amerikanskt rättsväsende , och jag, i och med att hon var satt på fri fot en gång för ett mord ,villkorligt, att hon fått den berömda "chansen" . Den tog hon inte utan hon övertalade en ytterligare pojkvän att ge sig ut på mordturné.
Citera
2011-01-22, 13:57
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Hon är dömd för mord/dråp en gång innan, vid ett bråk i en lägenhet cirka 1975 så knivhöggs en man till döds. Hennes dåvarande pojkvän tog på sig ansvaret för det och dömdes till fängelse, efter några år så ändrade Déasy sitt vittnesmål och erkände mordet, detta fick till följd att hennes pojkvän frikändes och själv kom hon märkligt nog undan med villkorligt straff. Detta mord talade suggan väldigt lite om i sitt sommarprogram.

Hon påstår ju givetvis själv att hon erkände av pur godhet för att få pojkvännen frikänd., men då det inte finns några vittnen överhuvudtaget, det var bara de tre i lägenheten så kan det ju vara så att det var pojkvännen som av pur godhet tog på sig mordet från början för att skydda henne. Hon är ju gröndjävulskt manipulativ.

Hur som helst så anser Amerikanskt rättsväsende , och jag, i och med att hon var satt på fri fot en gång för ett mord ,villkorligt, att hon fått den berömda "chansen" . Den tog hon inte utan hon övertalade en ytterligare pojkvän att ge sig ut på mordturné.
Hur fan kan du säga så hon var påväg att hälssa på sin son..

hon är ett offer för drogerna och pga dom var hon beroende och då har man en sjukdom som ska behandlas
Citera
2011-01-22, 14:46
Medlem
237s avatar
Citat:

Jag håller inte med dig och övriga mobben för fem öre angående hur hon förtjänat det straff hon fick. Men det är en annan diskussion.

Så, om man kokar ner det, begick hon ett mord då innan polismordet, eller var det de facto hennes kille?
Citera
2011-01-22, 14:53
Medlem
237s avatar
Roligt att ni refererar till AÖ som "tjackpundare", när det var drygt 30 år sen hon tog sin senaste fix. Hälften i denna tråden tog väl sin fix i förra veckan.

"Varför ha en moral när man kan ha dubbla?"
Citera
2011-01-22, 22:14
Medlem
Citat:
Hur fan kan du säga så hon var påväg att hälssa på sin son..

hon är ett offer för drogerna och pga dom var hon beroende och då har man en sjukdom som ska behandlas

När det första offret sköts, för övrigt under ett snarlikt förfarande som polismordet, så var hon inte på väg att hälsa på sin son. I vilken mån hon är ett offer vill jag inte uttala mig om, däremot har hennes leverne skördat minst 3 liv/offer, i ett av fallen så dömde hon alltså en polisman till dödsstraff för att han ville hjälpa henne med en punktering.
Citera
2011-01-22, 22:18
Medlem
Citat:
Jag håller inte med dig och övriga mobben för fem öre angående hur hon förtjänat det straff hon fick. Men det är en annan diskussion.

Så, om man kokar ner det, begick hon ett mord då innan polismordet, eller var det de facto hennes kille?

Om man kokar ner det så är hon dömd för ett mord innan hon dömde en barägare till döden för att han hade kontanter på sig och innan hon dömde polismannen till döden för att han ville hjälpa henne med en punktering. Summa summarum 3 mord/medhjälp till mord. Vad som hände vid det första mordet vet vi ju inte, mer än att hon är dömd för det till villkorlig dom, den chans hon då fick använde hon för att ta livet av ytterligare två personer.
Citera
2011-01-22, 22:19
Bannlyst
Citat:
Roligt att ni refererar till AÖ som "tjackpundare", när det var drygt 30 år sen hon tog sin senaste fix. Hälften i denna tråden tog väl sin fix i förra veckan.

"Varför ha en moral när man kan ha dubbla?"

Nu vet jag inget om Annika är ren eller inte och bryr mig inte, men om hon suttit på kåken borde hon haft tillgång till narkotika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in