Citat:
Ursprungligen postat av zebrazebran
Om man läser hela denna tråd och den nya och ser bilderna är det ju tydligt att det stämmer som står i den andra att hon var gravid då 2005, typ tredje månaden, sen är hennes son född senare samma år, och de sista bilderna som du gissar är från graviditeten är istället några dagar efter att hon just fött barn, precis som där man fortfarande ser att magen är lite utspänd och brösten har blivit sk amningsbröst med större vårtgårdar etc.
Det osmakliga är i mina ögon inte en nyförlöst kvinnokropp utan att en elak exman har mage att lägga upp dem på olika porrsajter och länka dem hit. Jag tyckte det var illa nog med all misshandel han utsatt henne för när de var gifta, som tydligen nu som först har bevisats i domstol, men som skrivits om här innan, och hans "försvar" i form av förtal och smutskastning av henne här i över två års tid, som sagt så har jag följt trådarna här i flera år utan att skriva några inlägg själv. Men det här tog fan priset. Jag funderar på att själv anmäla detta till polis för det är bland det värsta trakasserier och personförföljelse jag sett t o m på Flashback.
Du Callas vill förstås få nya "överraskningar" av Tinne själv här eller kanske exets gamla profil Pellesvans. Det kommer nog inte bli några "överraskningar" utan bara mer av samma smörja och lögner som dessa trådarna nu är fulla av. Fler fejkfittor möjligen från Victor men det känns ju rätt ointressant.
Vad dillar du om? Jag har knappt ens kikat på de bilder som postats i trådarna om Hurtig, än mindre gissat vilka hon är gravid på.
Och jag är inte särskilt intresserad av överraskningar från användaren Tinne, nej. Jag svarade när h*n upprepade gånger frågade om hur man lägger upp bilder på Flashback, i det inlägget skrev jag också att personen borde tänka sig för innan bilderna publicerades...
Du borde kanske kolla mina postningar i ämnet istället för att bara hitta på vad jag tycker:
https://www.flashback.org/find_posts...hreadid=804598