2010-06-28, 22:03
Medlem
z2joiss avatar
Usch! Någonstans i den här vidriga smörjan finns ett litet barn som har/hade rätt till både en mamma och en pappa. Nu verkar det ju (om man ska tro bägge parter) att både åker in i fängelse och ungen hamnar i fosterfamilj. Jag ber och hoppas att någon av föräldrarna kommer till självinsikt och lägger ner det här sandlådekriget. Ett barn är värt mer än alla förnedrade känslor i världen. Håller man inte med om det är det kanske bäst att barnet tas om hand ändå.
Citera
2010-06-29, 00:27
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehuru
Finns EN FB'are som ständigt yrkar på och refererar till P O L I S A N M Ä L A N i forumet! På min ära - Tattarsläkten H****G fortsätter leva utanför lagen även på 2000-talet! Skäggvårta är och var vanligt kännetecken för släktet redan på 1600-talet. Är det därför man valt, först att spegla sig i monarkin, men nu också ledas av vanvettets retorik i syfte att dölja sanning. Bilderna talar sitt språk, CH är och har länge, länge levt ett promiskuöst liv. Just "skäggvårtan" är det som fäller att hon är en "H****G"

Sluta nu spamma dina enfaldiga idiotier i den hær tråden. Man kan undra var du fått ditt monomana hat ifrån? Vad har familjen h med detta att gøra? Ær herrn månne en enkel fiskhandlare?
Citera
2010-06-29, 01:00
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebrazebran
Om man läser hela denna tråd och den nya och ser bilderna är det ju tydligt att det stämmer som står i den andra att hon var gravid då 2005, typ tredje månaden, sen är hennes son född senare samma år, och de sista bilderna som du gissar är från graviditeten är istället några dagar efter att hon just fött barn, precis som där man fortfarande ser att magen är lite utspänd och brösten har blivit sk amningsbröst med större vårtgårdar etc.

Det osmakliga är i mina ögon inte en nyförlöst kvinnokropp utan att en elak exman har mage att lägga upp dem på olika porrsajter och länka dem hit. Jag tyckte det var illa nog med all misshandel han utsatt henne för när de var gifta, som tydligen nu som först har bevisats i domstol, men som skrivits om här innan, och hans "försvar" i form av förtal och smutskastning av henne här i över två års tid, som sagt så har jag följt trådarna här i flera år utan att skriva några inlägg själv. Men det här tog fan priset. Jag funderar på att själv anmäla detta till polis för det är bland det värsta trakasserier och personförföljelse jag sett t o m på Flashback.

Du Callas vill förstås få nya "överraskningar" av Tinne själv här eller kanske exets gamla profil Pellesvans. Det kommer nog inte bli några "överraskningar" utan bara mer av samma smörja och lögner som dessa trådarna nu är fulla av. Fler fejkfittor möjligen från Victor men det känns ju rätt ointressant.

Vad dillar du om? Jag har knappt ens kikat på de bilder som postats i trådarna om Hurtig, än mindre gissat vilka hon är gravid på.

Och jag är inte särskilt intresserad av överraskningar från användaren Tinne, nej. Jag svarade när h*n upprepade gånger frågade om hur man lägger upp bilder på Flashback, i det inlägget skrev jag också att personen borde tänka sig för innan bilderna publicerades...

Du borde kanske kolla mina postningar i ämnet istället för att bara hitta på vad jag tycker:
https://www.flashback.org/find_posts...hreadid=804598
Citera
2010-06-29, 07:30
Medlem
Citat:
Målnummer skrev jag tidigare i tråden, tror det var typ i november när det skrevs som vildast. Annars går det bra att ringa notarien på Tingsrätten.

Edit.
Det nyss slutförhandlade målet i Stockholms Tingsrätt där man behandlat vårdnadstvist mellan CH och UE har nummer 714-08. Målet hade ett interimistiskt beslut sedan inledande förhandling där vårdnaden tillföll UE. Då Hurtig trotsade det beslutet och undanhöll sonen från UE, dömdes hon tidigare för trots mot domstol till bötesstraff om 50.000. Det åtalet ( riktades mot CH för hennes domstolstrots ) har målnummer 16808-09. CH försökte överklaga domen till Hovrätt som meddelade att man inte godkände överklagan i målet och att TR's dom står fast.
'
Tidigare dom.

Citat:
Dom i mål 714-08 meddelas 2010-06-29 kl.13.30

Tada..trumvirvel....

Det är idag vi borde få lite klarare bild av pajkastningen..

Vem orkar fixa fram domen?

.
Citera
2010-06-29, 13:25
Medlem
Tack alla inblandade för den fars ni levererat.
Att toppa denna tråd för någon kommer att bli svårt.

Snart faller domstolens beslut och som vanligt blir det en spännande läsning i denna tråd efter domen.
Citera
2010-06-29, 14:43
Medlem
badabing10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backflash1971
Snart faller domstolens beslut och som vanligt blir det en spännande läsning i denna tråd efter domen.

Domslutet har alldeles nyss släppts:
http://hotfile.com/dl/51384306/14af5...mslut.pdf.html

Kan ju inte säga att man blev förvånd!
Citera
2010-06-29, 14:44
Medlem
Callass avatar
Catarina Hurtig förlorade i tingsrätten
Den uppslitande vårdnadstvisten mellan den så kallade hovreportern Catarina Hurtig och restauratören Ulf Elmqvist, är nu avgjord till exmakens fördel.

http://www.realtid.se/ArticlePages/2...tid114.dbp.asp
Citera
2010-06-29, 14:48
Medlem
cutlers avatar
Nu kommer väl snart hela Hurtigs entourage börja skrika om att tingsrätten är köpt..
Citera
2010-06-29, 15:05
Medlem
Snookis avatar
Under juli månad får hon bara träffa sonen 3 timmar /vecka, mellan 09-12 varje fredag under bevakning. Flämt....vad vet tingsrätten som vi inte vet? Fram med det! Go Team UE!
Citera
2010-06-29, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snooki
Under juli månad får hon bara träffa sonen 3 timmar /vecka, mellan 09-12 varje fredag under bevakning. Flämt....vad vet tingsrätten som vi inte vet? Fram med det! Go Team UE!

Den samlade bedömningen är nog att tingsrätten inte anser att CH är riktigt tillräknelig.

Det är en förfärande läsning om hur man INTE behandlar barn och förhållanden..

Umgänge under bevakning! Det är som att ha ledsagad permission från fängelse. Man är inte så betrodd då!

.
Citera
2010-06-29, 15:20
Medlem
Snookis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Den samlade bedömningen är nog att tingsrätten inte anser att CH är riktigt tillräknelig.

Det är en förfärande läsning om hur man INTE behandlar barn och förhållanden..

Umgänge under bevakning! Det är som att ha ledsagad permission från fängelse. Man är inte så betrodd då!

.
Berätta detaljer om domen om du läst den. Sen verkar det som realtid's sida håller på att knasa. Det kommer inga nya kommentarer upp. Bara min finns där...fniss
Citera
2010-06-29, 15:36
Medlem
Efter att ha läst domen så undrar jag om denna kvinna någonsin mer vågar
visa sig ute bland folk, kan man bli mer idiotförklarad än vad hon blir av rätten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in