2009-11-18, 17:20
Medlem
Stackars dig....

Citat:
Ursprungligen postat av zebra43
Med tanke på att åklagaren återigen inlett en förundersökning mot Ulf Elmqvist som pågår i detta nu, pga polisanmälningar som kommit in från tunga instanser som Barnavårdscentralen, läkare etc där sonen berättat att han blir svårt misshandlad av sin far är det kanske inte så konstigt att Catarina Hurtig inte lämnat ut sonen till hans pappa. Särskilt som hon själv blivit misshandlad, så illa att sjukhuset mot hennes vilja ringde polis sedan han gett sig på henne när hon var höggravid.

Det sjuka är att han kan tilldömas vårdnad när han för andra gången är misstänkt för barnmisshandel. Redan i maj anmälde Soc honom till polisen för samma sak.

.......hur kan man outa sig såhär??? Tycker så synd om din son, verkar som om du haft din chans, dags att lägga ner kanske och acceptera alla domar och bevis som kommit fram i tingsrätten????
Citera
2009-11-18, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Pin
Måste säga att jag som arbetsgivare skulle bli lite avvaktande om kandidaten öppnade med att vederbörande blivit våldtagen i prutten...

Nähä, det menar du väl inte....
Citera
2009-11-18, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pellesvans
Som personen på Realtid.se skrev, skadat massor av människor i din väg, ljugit om våldtäkter som skall ha skett analt. Försatt människor i extremt svåra situationer.

Det handlar tyvärr inte bara om exmaken och familjen. Väldigt många av hennes fd vänner/väninnor har fått betala ett väldigt högt pris för att varit vän med henne. Blivit utsatta för väldigt grov smutskastning både i media och utanför media. Lögnerna haglar ut munnen på henne. Hon vrider och vänder på historier för att skydda sina egna lögner, och dom är tyvärr väldigt många
Ge oss lite exempel på lögner hon dragit om sina vänner.
Gärna dom grövsta du har på lager.

Själv gilla jag Ch.. In med henna i fler program gärna nöjes..
Mer Hurtig till svenska folket!
Citera
2009-11-18, 17:39
Medlem
tragikomiskt

Inlägg från Realtid.se

Lägg ner CH Alias En som vet
Du MÅSTE inse att du skadar människor. Du får en gång för alla lägga ner och sluta ljuga.
Det finns betydligt mer på dig i s k "Slasken" hos ordningsmakten än du anar! DU gör endast bort dig..

Jag tycker synd om din son, han kommer sannolikt växa upp och få klart för sig vad hans mamma är för någon, och vad Hon utsatt hans pappa för.
Varenda människa vet numera att du bara är en stor bluff och en enda stor lögn. Du har skadat massor av människor i din väg, ljugit om våldtäkter som skall ha skett analt. Försatt människor i extremt svåra situationer.
Nu är det dags att kliva av som fd Hovreporter för du är just nu degraderad till Riksnarr.
Det finns enormt mycket fakta runt det här ärendet, och en sak är helt säker. Polisens Förhörsledare är extremet kunniga när det kommer till att prata med barn. Det märker på en gång om den ena eller andra försöker manipulera och intala barnet saker som inte stämmer.
Jag kan understryka att Ulf E är inte under några omständigheter föremål för utredning gällande hans bristande egenskaper eller ev misshandel hos sociala myndigheter eller Polismyndigheten. Catarina Hurtig är svartlistad i alla dataregister när det kommer till den här utredningen. Det är nu fråga om en rad olika brottsmisstankar mot henne istället. Grova brott!
Det här är fakta.

Så CH alias En som vet, lägg ner. Ge upp, försök istället att återvinna respekt samt din roll som mamma till en vilsen 4 år gammal liten kille.
M.Beck 2009-11-18 kl 16:20 Quote Realtid.se

Klockrent, M.Beck, verkar ha koll på läget. Kan fortfarande inte zmälta Zebra 34 alias CHs försök till att vända historien till egen fördel - komiskt - tragiskt - finner inte fler ord....Vem tar du oss för, idioter, eller??
Citera
2009-11-18, 17:53
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deavile
Hehe, hon kan inte hålla sig, utan måste även tillägga att bilderna var snygga!

Nej, det är lustigt nog denna detalj som avslöjar henne. Fram till dit kan man kanske tro att det är nån väninna eller hennes morsa men just den detaljen säger allt...
Citera
2009-11-18, 23:57
Medlem
Nu gör hon reklam för sin jellopardblogg!

Nu gör hon reklam för sin jellopardblogg på Facebook.....sjukt

Hur kan hon hänga ut sonen som hon gör och nu även på Facebook!!!
Se nedan fråb hennes senaste händelser på FB!!!

SENASTE HÄNDELSERNA
Catarina har blivit ett fan av Jellopard. · Kommentera ·GillaOgilla · Visa feedback 2Dölj feedback (2) · Bli ett fan2 personer gillar detta.
Personer som gillar detta
Lena Lilljebjörn
Rabi A.JalloSweden

Kommentera...Catarina kommer att delta i Cape North Offshore Race 2010 JULY 3rd. · Kommentera ·GillaOgilla · Visa feedback 2Dölj feedback (2) · OSA till detta evenemang
Roland Billberg gillar detta.
Citera
2009-11-18, 23:58
Medlem
Jellopard På Facebook!

JellopardBli ett fan

Föreslå för vänner
Fans4 fansVisa alla Lena Lilljebjörn / Catarina ♔ Hurtig / Maria Henning/ Fredrik Sandberg

Skapa en sida för mitt företag
Anmäl sida

DelaJellopardBli ett fan
Logg
Information
Citera
2009-11-19, 00:05
Medlem
Citat:

Att du har någon form av agenda med dina inlägg är inte så svårt att räkna ut.. Hurtig verkar minst sagt labil, men dina inlägg är närmast maniska i sin framtoning, det saknas lite balans. Det är sällan enbart den enes fel när två bråkar.
Citera
2009-11-19, 00:07
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:

SENASTE HÄNDELSERNA
Catarina har blivit ett fan av Jellopard. · Kommentera ·GillaOgilla · Visa feedback 2Dölj feedback (2) · Bli ett fan2 personer gillar detta.
Personer som gillar detta
Lena Lilljebjörn
Rabi A.JalloSweden

Kommentera...Catarina kommer att delta i Cape North Offshore Race 2010 JULY 3rd. · Kommentera ·GillaOgilla · Visa feedback 2Dölj feedback (2) · OSA till detta evenemang
Roland Billberg gillar detta.

Nämen vad i helvete? Hon har verkligen inga spärrar. Tror hon att detta kommer att hjälpa henne i tingsrätten? Stackars den som är hennes ombud...
Citera
2009-11-19, 00:19
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Herregud, jag var inne och tittade på hennes blogg. Under kvällen har uppdaterat maniskt. Nu finns det inga gränser längre för förtalet:

http://blogg.expressen.se/jellopard/

Hon hävdar också att hon är gravid. Undrar hur hon ska få reda på vem som far är till det nya barnet. Det finns ju en hel del kandidater.

Tillägg: tror att jag missförstod det där med graviditet i hennes röriga text. Efter att ha läst om texten tror jag att det syftar på den dag hon fick reda på att hon bar på nuvarande sonen.
Senast redigerad av Albertus.Pictor 2009-11-19 kl. 00:33.
Citera
2009-11-19, 00:36
Medlem
pettssonkattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albertus.Pictor
Herregud, jag var inne och tittade på hennes blogg. Under kvällen har uppdaterat maniskt. Nu finns det inga gränser längre för förtalet:

http://blogg.expressen.se/jellopard/

Hon hävdar också att hon är gravid. Undrar hur hon ska få reda på vem som far är till det nya barnet. Det finns ju en hel del kandidater.

Tillägg: tror att jag missförstod det där med graviditet i hennes röriga text. Efter att ha läst om texten tror jag att det syftar på den dag hon fick reda på att hon bar på nuvarande sonen.

Har inte sett henne på Noppes på ett tag, men jag gissar att hon har bloggat.
Citera
2009-11-19, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Att du har någon form av agenda med dina inlägg är inte så svårt att räkna ut.. Hurtig verkar minst sagt labil, men dina inlägg är närmast maniska i sin framtoning, det saknas lite balans. Det är sällan enbart den enes fel när två bråkar.

Du jag vet att det krävs två till bråk! Manisk absolut inte!! Tyvärr är vi många som har ställt upp till denna tjej, hjälpt henne dygnet runt, och köpt alla hennes storys, blivit rejält manipulerade tills man börjar förstå att hon bara ljuger. Saker som hon säger finns inga bevis på och när man ifrågestätter så ljuger hon ännu mer att det blir genomskinligt. Lögnerna blir bara fler och grövren till fruktansvärda. Som någon skrev på Realtid, att det är många som hon skadat på vägen och satt dem i svåra situationer stämmer verkligen.

Så maniskt nej verkligen inte, bara väldigt arg och besviken på denna lögnerska. Men också ledsen för sonen skull som måste gå igenom detta, han älskar ju sina båda föräldrar lika mycket, och ska verkligen inte behöva välja eller behöva bli hjärntvättad av någon av dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in