2010-06-28, 04:23
Medlem
drunknars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToTheMoonAndBack
De bilder som verkligen visar Catarina Hurtig med ansikte och allt har tagits i tredje månaden av hennes graviditet respektive några få dagar efter hennes förlossning (där mycket riktigt amningsbröst och hormonrand på magen är synligt fortfarande).

Det finns bara en person som haft tillgång till dem, förutom hennes exman, nämligen den som brutit sig in hos henne nyligen och stulit hennes gamla dator och hårddisk. Stalkern V*ctor Ti*nerstedt.

Underlivsbilderna har lika lite med henne att göra som liknande sådana som finns på nätet, för övrigt kan vem som helst lägga ut ett sådant "foto" från nätet och påstå att det är V*ctor Ti*nerstedts lilla snopp utan att lyckligtvis ens ha varit i närheten av den. Catarina Hurtig har inga sådana födelsemärken bland annat.

Saken är polisanmäld och här kom välkommen bevisning och ytterligare brottslighet eftersom han lagt upp bilderna. Lille T*nnerstedt har också blivit polisanmäld för att ha mordhotat andra tjejer så sent som förra veckan, samt för stöld och bedrägeri mot ett tiotal personer. Killen har grava spelproblem och är alkoholiserad. Det är ju rätt allmänt känt nu och en tragedi för killens familj, med det ovanliga och tagna stackars namn som de ju har.

Han lär också bli fälld för mened i rätten, att han ljög i Tingsrätten så sent som i förra veckan om sin påstådda relation med Catarina Hurtig och försökte svärta ned henne, och fick pengar av det från hennes exman i deras vårdnadstvist.

Om man är vän med Catarina Hurtig är det f ö bara att titta på bikinibilder på hennes Facebook hurdan kropp hon har. Hur man ser ut en vecka efter att ha fött barn är knappast nåt som intresserar nån, bara något man kanske vill ha själv för att minnas det fantastiska i hur kroppen sen återhämtar sig, tragiskt hur han, en liten snorunge, förföljer henne på det här sättet. Killen måste ju ha något fel i huvudet och det var ju därför hon sa upp kontakten för ett halvår sedan. Det här är ju knappast skvaller värdigt Flashback utan stalking, pinsamt för honom och faktiskt ovärdigt.

Som ni förstår kan undertecknad betraktas som en hyfsat initierad källa i sammanhanget.

Hoppas att ni alla här också haft en givande midsommar precis som jag fastän ni tydligen hängt härinne på Fb istället för i skärgården eller på landet eller i naturen som normala människor.

Haha det här är ju fantastiskt. Har läst igenom tråden och hunnit bilda mig en uppfattning om denna Hurtig och här på slutet kommer hon in och återupprepar sitt smutskastningsmönster, denna gång riktat mot Victor. Tidigare var det anklagelser om våldtäkt, misshandel och incest och nu detta. Lite väl fräckt att använda ord som ovärdigt med tanke på allt hon ställt till med tidigare.
Citera
2010-06-28, 07:39
Bannlyst
Citat:
....//Tror Tinne nån bryr sig om hur hon såg ut på magen eller hur hennes amningstuttar tedde sig fyra dar efter hon fött barn? 2006? Han själv gick ju för det första på dagis då. Det är liksom 2010 nu! Vilken obetalbar fjant! Ännu roligare att det ens diskuteras här. Hennes amningsbröst. Kom igen!//....
Eftersom polisanmälningarna verkar ha haglat från Hurtig så kanske hon själv blir polisanmäld nu när hon själv(....????) skriver att "Tinne" gick på dagis 2006. Det måste ju betyda att hon som vuxen kvinna 2009, har haft ett sexuellt förhållnde med en minderårig.... Fy skäms ditt avskum!
Citera
2010-06-28, 11:22
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Det finns bara en person som haft tillgång till dem, förutom hennes exman, nämligen den som brutit sig in hos henne nyligen och stulit hennes gamla dator och hårddisk. Stalkern V*ctor Ti*nerstedt.

Underlivsbilderna har lika lite med henne att göra som liknande sådana som finns på nätet ... Catarina Hurtig har inga sådana födelsemärken bland annat ... Som ni förstår kan undertecknad betraktas som en hyfsat initierad källa i sammanhanget.

Hoppas att ni alla här också haft en givande midsommar precis som jag fastän ni tydligen hängt härinne på Fb istället för i skärgården eller på landet eller i naturen som normala människor.
Ska du prata om "normala" människor? Så som du agerar i denna tråd blir man både fascinerad och mörkrädd. Det är förresten fler än bara exmannen och inbrottstjuven som har haft tillgång till bilderna. Hurtig själv. Och du verkar vara mer än bara en "hyfsat initierad källa" i detta sammanhang.
Citera
2010-06-28, 11:31
Medlem
McCarthy01s avatar
Har för mig om att jag läste i nån skvallerblaska att Catarina ertappats med koks på fickan. Men man får ju anta att det inte är sant då hon har ett så "ansvarsfullt" uppdrag som att bevaka knugen & Co.
Citera
2010-06-28, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Haha det här är ju fantastiskt. Har läst igenom tråden och hunnit bilda mig en uppfattning om denna Hurtig och här på slutet kommer hon in och återupprepar sitt smutskastningsmönster, denna gång riktat mot Victor. Tidigare var det anklagelser om våldtäkt, misshandel och incest och nu detta. Lite väl fräckt att använda ord som ovärdigt med tanke på allt hon ställt till med tidigare.

Btw, har följt denna tråd ända sedan de allra första trådarna startades här om fröken Catarina samma dag, jodå, som hennes exman släpptes ur häktet då det plötsligt påstods här från honom och hans kompisar att hon var ett psykfall.

Jag är påläst i ärendet. Finns inga anklagelser eller påståenden från henne om vare sig incest eller våldtäkt, däremot anmälde exmannen till polis att hon skulle ha blivit våldtagen för att han ville sätta dit killen, killen och Catarina hade absolut inget otalt med varann. Däremot har sjukhuset polisanmält ett antal gånger, bland annat när Catarina låg på sjukhus p g a exmakens misshandel. Hur är man funtad i huvudet när man kastar sin höggravida fru i golvet?

Eftersom Victor bara är en av exmaken Elmqvists små lakejer och knappt ens var torr bakom öronen när paret var gifta så är det ju sannerligen lite ovärdigt att de/han antar uppgiften att lägga ut dessa bilder nu 2010 på Catarina som är tagna bara några dagar efter hon fött barn 2005.
Citera
2010-06-28, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
En ny användare som är påläst i ärendet kommer in och smutskastar Elmqvist och Victor.
Så överraskande...

Om man läser hela denna tråd och den nya och ser bilderna är det ju tydligt att det stämmer som står i den andra att hon var gravid då 2005, typ tredje månaden, sen är hennes son född senare samma år, och de sista bilderna som du gissar är från graviditeten är istället några dagar efter att hon just fött barn, precis som där man fortfarande ser att magen är lite utspänd och brösten har blivit sk amningsbröst med större vårtgårdar etc.

Det osmakliga är i mina ögon inte en nyförlöst kvinnokropp utan att en elak exman har mage att lägga upp dem på olika porrsajter och länka dem hit. Jag tyckte det var illa nog med all misshandel han utsatt henne för när de var gifta, som tydligen nu som först har bevisats i domstol, men som skrivits om här innan, och hans "försvar" i form av förtal och smutskastning av henne här i över två års tid, som sagt så har jag följt trådarna här i flera år utan att skriva några inlägg själv. Men det här tog fan priset. Jag funderar på att själv anmäla detta till polis för det är bland det värsta trakasserier och personförföljelse jag sett t o m på Flashback.

Du Callas vill förstås få nya "överraskningar" av Tinne själv här eller kanske exets gamla profil Pellesvans. Det kommer nog inte bli några "överraskningar" utan bara mer av samma smörja och lögner som dessa trådarna nu är fulla av. Fler fejkfittor möjligen från Victor men det känns ju rätt ointressant.
Citera
2010-06-28, 18:14
Medlem
BumZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebrazebran
Om man läser hela denna tråd och den nya och ser bilderna är det ju tydligt att det stämmer som står i den andra att hon var gravid då 2005, typ tredje månaden, sen är hennes son född senare samma år, och de sista bilderna som du gissar är från graviditeten är istället några dagar efter att hon just fött barn, precis som där man fortfarande ser att magen är lite utspänd och brösten har blivit sk amningsbröst med större vårtgårdar etc.

Det osmakliga är i mina ögon inte en nyförlöst kvinnokropp utan att en elak exman har mage att lägga upp dem på olika porrsajter och länka dem hit. Jag tyckte det var illa nog med all misshandel han utsatt henne för när de var gifta, som tydligen nu som först har bevisats i domstol, men som skrivits om här innan, och hans "försvar" i form av förtal och smutskastning av henne här i över två års tid, som sagt så har jag följt trådarna här i flera år utan att skriva några inlägg själv. Men det här tog fan priset. Jag funderar på att själv anmäla detta till polis för det är bland det värsta trakasserier och personförföljelse jag sett t o m på Flashback.

Du Callas vill förstås få nya "överraskningar" av Tinne själv här eller kanske exets gamla profil Pellesvans. Det kommer nog inte bli några "överraskningar" utan bara mer av samma smörja och lögner som dessa trådarna nu är fulla av. Fler fejkfittor möjligen från Victor men det känns ju rätt ointressant.

Ja du har precis skrivit samma inlägg i den här tråden
https://www.flashback.org/sp23951261

Vad är hela grejen med ditt försvar av bilderna och den motbjudande kroppen?
Citera
2010-06-28, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tinne16
Hur lägger man upp bilder ? har sjukt många naken bilder på denna sjuka kvinna

Vi vet nu att du inte alls hade så sjukt många sjuka nakenbilder. Bara dem som nu lagts upp och spridits här, helt normala, gamla förlossningsbilder av en kvinna Tinne blivit besatt av fem år senare men inte fick vara i närheten av efter att ha stalkat henne och brutit sig in hos henne. Då gick han så här långt. Hur orkar han leva med sig själv och sitt hat? Hon bryr sig ju ändå inte om honom liksom. En irriterande fluga bara.

Ingen tvekan om vad och vem som är sjukt sjukt och åter sinnes sjukt störd av parterna i denna tvisten. Hade jag en dotter skulle jag varna henne för den här killen. Det behövs ju inte i och för sig, för det står ju också att läsa här att han mordhotat andra tjejer så sent som för några veckor sedan och blivit polisanmäld för det. Stulit från dem har jag också hört. Kanske därför han inte hörts av här alls efter att ha ägnat sin midsommar åt att leta fejkade underliv.
Citera
2010-06-28, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BumZ
Ja du har precis skrivit samma inlägg i den här tråden

Ja du har tydligen spridit galla här på fb i hela 480 inlägg, men jag har varit registrerad här betydligt längre än du och tagit del av detta och betydligt mer, så då kan du väl ge någon annan rätten att uttrycka åsikten att ditt och andra inlägg här samt handlingen i sig att lägga upp sådana bilder på sitt barns mamma är långt mer motbjudande än en fullt normal kvinnokropp som bara dagar tidigare gett liv.
Citera
2010-06-28, 18:52
Medlem
z2joiss avatar
Den där Victor, var han inte han på Catarinas sida förut? Vad hände?
Citera
2010-06-28, 20:30
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebrazebran

Finns EN FB'are som ständigt yrkar på och refererar till P O L I S A N M Ä L A N i forumet! På min ära - Tattarsläkten H****G fortsätter leva utanför lagen även på 2000-talet! Skäggvårta är och var vanligt kännetecken för släktet redan på 1600-talet. Är det därför man valt, först att spegla sig i monarkin, men nu också ledas av vanvettets retorik i syfte att dölja sanning. Bilderna talar sitt språk, CH är och har länge, länge levt ett promiskuöst liv. Just "skäggvårtan" är det som fäller att hon är en "H****G"
Citera
2010-06-28, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ehuru
På min ära - Tattarsläkten H****G fortsätter leva utanför lagen även på 2000-talet! Skäggvårta är och var vanligt kännetecken för släktet redan på 1600-talet. Just "skäggvårtan" är det som fäller att hon är en "H****G"

Nu är det så att jag nog är den här på FB som bäst känner till Catarina och hennes släkt så nu faller det tydligen "På min ära" att förtydliga att namnet Hurtig i alla fall i detta fall är ett soldatnamn och att släktdokumentation finns ner till 1500 tal.

Du om någon här vet ju om att just denna fröken Hurtig som tråden berör faktiskt inte har någon skäggvårta eller andra vårtor i mufftrakten. Det var ju därför du och din kompis Tinne var tvungna att fiffla ihop bilder på någon annan muff, möjligen tillhörande någon tattare med birthmark i ljumsken. Din "skarpa" analys av detta resandefolk lägger jag mig inte i, själv reser jag gärna till Saint Tropez då och då.

Men du kanske inte noterade att CH faktiskt inte hade ett födelsemärke där för du kanske aldrig fick komma till mer än den gången då sonen blev till??? Eller har du inte berättat det för din spökskrivare "ehuru" vapendragare "ehuru" pajkastare här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in