2009-11-04, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pellesvans
Jaha nu kommer nästa story, är det Hurtig som ligger bakom detta också???

http://danielnyhlenskungligablogg.sv...1/#comment-717

Krogen blöde hur mycket pengar som helst har en bekant som har jobbat där, den gick åt helvete, precis som så många andra krogar gör..
Jag tror att det var Ulf själv som tuttade på sin krog för att få ut försäkringspengar...
Citera
2009-11-04, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av David1515
Krogen blöde hur mycket pengar som helst har en bekant som har jobbat där, den gick åt helvete, precis som så många andra krogar gör..
Jag tror att det var Ulf själv som tuttade på sin krog för att få ut försäkringspengar...
Inte helt omöjligt... När man var där så var det gleeeest... Snacka o att placera en krog på ett "off" ställe. Inte direkt som Östermalmstorg, vi snackar LÅNGT ut på Djurgården.
Citera
2009-11-05, 11:23
Medlem
?

Vem hänger Hurtig med nu?
Citera
2009-11-05, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David1515
Vem hänger Hurtig med nu?

Antagligen med dig

Och om inte det så sitter hon väl och trycker på Café Mocco på Nybrogatan....där får hon ju gratis kaffe & bulle!
På Cafe Creme har hon ju blivit portad av ägaren efter trakasserat Prinsessan Madeleine och hennes vänner. Och där var hon ju tvungen att betala för sig också.
Vem vet hon kanske sitter och trycker med Johan T nu i skamvrån i ett hörne på Mocco
Citera
2009-11-05, 12:49
Medlem
Citat:
Antagligen med dig

Och om inte det så sitter hon väl och trycker på Café Mocco på Nybrogatan....där får hon ju gratis kaffe & bulle!
På Cafe Creme har hon ju blivit portad av ägaren efter trakasserat Prinsessan Madeleine och hennes vänner. Och där var hon ju tvungen att betala för sig också.
Vem vet hon kanske sitter och trycker med Johan T nu i skamvrån i ett hörne på Mocco

Vem är Johan T?
Victor hänger väl mycket med henne har jag sett.
Citera
2009-11-05, 16:32
Medlem
HeroesSilencios avatar
S k Våldtäkten

Var den inte O**f L***Son på Nymans Ur som satte på henne ordentligt i Stolpillergången? Och blev beskylld för Våldtäkt efteråt! Tråkigt för O**f och hans Fina (i kanten) fru om det är sant?
Citera
2009-11-05, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Var den inte O**f L***Son på Nymans Ur som satte på henne ordentligt i Stolpillergången? Och blev beskylld för Våldtäkt efteråt! Tråkigt för O**f och hans Fina (i kanten) fru om det är sant?

Jo det stämmer! Hon drog den historien då Uffe kom på henne och Olof. Och Hurtig skyllde såklart att han hade våldtagit henne och att hon blivit drogad av M***us K***berg som var med den kvällen. Hon snackade runt till alla och spred ut lögnerna. Men hon vägrade göra polisanmällan fast exmaken bad henne göra det.
Man får stå för sina handlingar....för eller senare kommer sanningen ifatt
Citera
2009-11-05, 17:11
Bannlyst
Det tar fan aldrig slut. *suck*

Visst fan är det patetiskt att bli påkommen otrogen och skylla på våldtäkt.
Men...
This is too "rich" for my blood.
Citera
2009-11-05, 17:15
Medlem
xallos avatar
Citat:
Jo det stämmer! Hon drog den historien då Uffe kom på henne och Olof. Och Hurtig skyllde såklart att han hade våldtagit henne och att hon blivit drogad av M***us K***berg som var med den kvällen. Hon snackade runt till alla och spred ut lögnerna. Men hon vägrade göra polisanmällan fast exmaken bad henne göra det.
Man får stå för sina handlingar....för eller senare kommer sanningen ifatt

Har för mig att Coci Philippson också brukade vara där och grotta, nu är det tydligen Nico som är glädjeämnet för stunden, synd att en kvinna med så välskapt kropp och faiblesse för sex skall ha sådana problem med huvudet.

Nåväl, herren ger och herren tar.
Citera
2009-11-05, 17:15
Medlem
golfbagens avatar
Jag hittade en stängd tråd om "våldtäkten":

https://www.flashback.org/showthread.php?t=599047
Citera
2009-11-05, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Har för mig att Coci Philippson också brukade vara där och grotta, nu är det tydligen Nico som är glädjeämnet för stunden, synd att en kvinna med så välskapt kropp och faiblesse för sex skall ha sådana problem med huvudet.

Nåväl, herren ger och herren tar.

Inte bara Coci Philipson, även lillebrodern Victor har där, ryktas även om Aje, men med honom vet jag ej säkert. Hon höll på att flirta som bara den med honom.
Om det är Nico Fredell så är det Erica Johnson ex. Dessutom tog Hurtig hennes förra ex kille Henrik Johansson från Erica förra sommaren och stack till ST Tropez, och slängde upp bilder sedan på sin FB. Nice girl indeed....
Citera
2009-11-05, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golfbagen
Jag hittade en stängd tråd om "våldtäkten":

https://www.flashback.org/showthread.php?t=599047

Uffe skickade brevet till vänner och bekanta runt om på Östermalm. Dock är det någon annan som lade ut det på FB, för Uffe själv är inte medlem där. Dock berättade även han muntligt vem det var för alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in