2010-08-06, 08:47
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badabing10
Jo, typ 19 stycken högupplösta fick vi iallafall..
http://hotfile.com/dl/56715726/25690...fitta.zip.html

Sen blev han avstängd så det lär inte bli några fler.

Är det inte de vanliga bilderna på ett par hundra kilobyte?

En högupplöst bild är i min ordlista minst två-tre megabyte och inte tagen med en mobilkamera om den nu inte råkar vara i yttersta toppklass
Citera
2010-08-06, 10:05
Medlem
badabing10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
Är det inte de vanliga bilderna på ett par hundra kilobyte?

En högupplöst bild är i min ordlista minst två-tre megabyte och inte tagen med en mobilkamera om den nu inte råkar vara i yttersta toppklass

Nej, en rätt gammal Sanyo pocketkamera är det visserligen så stort är det ju inte, totalt 9 MB tror jag - men du kanske bara hade sett kontaktkartan tidigare.

Man får inte vara så knusslig - det är ju ändå en jävla massa, tydliga, nakenbilder. Hon har ingen bra kropp så det räcker nog fint ska du se.
Citera
2010-08-14, 02:18
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Nej, en rätt gammal Sanyo pocketkamera är det visserligen så stort är det ju inte, totalt 9 MB tror jag - men du kanske bara hade sett kontaktkartan tidigare.

Man får inte vara så knusslig - det är ju ändå en jävla massa, tydliga, nakenbilder. Hon har ingen bra kropp så det räcker nog fint ska du se.

Hennes utseende spelar ingen roll i det här sammanhanget (dvs huruvida bilderna är högupplösta). Bilderna är snarare lågupplösta och inte särskilt tydliga. Det är ju inte säkert att det är Hurtig på alla bilder
Citera
2010-08-14, 09:11
Medlem
badabing10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
Hennes utseende spelar ingen roll i det här sammanhanget (dvs huruvida bilderna är högupplösta). Bilderna är snarare lågupplösta och inte särskilt tydliga. Det är ju inte säkert att det är Hurtig på alla bilder

Vad hade du förväntat dig? Professionella studiobilder ā la Fibban med modellrelease?
Citera
2010-08-16, 16:02
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Vad hade du förväntat dig? Professionella studiobilder ā la Fibban med modellrelease?

Jag såg bilderna innan jag läste inlägget om "högupplösta" bilder.

Då får man helt enkelt säga "jag har några få lågupplösta bilder"
Citera
2010-08-16, 17:12
Medlem
Hon verkar ha "legat" lågt den sista tiden. Hon deltog inte på Sverige vecka i Troppan enligt säkra källor till mig........
Citera
2010-09-12, 21:46
Medlem
Fick nyligen höra ett rykte om att hon är på smällen med sin skolpojke. Kan det ligga något i detta? Har någon sett CH live på senare tid?
Citera
2010-09-27, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropical
Fick nyligen höra ett rykte om att hon är på smällen med sin skolpojke. Kan det ligga något i detta? Har någon sett CH live på senare tid?

Hörde att det blev missfall med den senaste lillpojken som hon oxå anmälde för både det ena och det andra. Men är det en ny skolungdom på G kan det ju ha resulterat i samma sak igen. Vem vet
Skönt att det varit lugnt på den fronten! Kan bero på att fröken lyssnat på sin omgivning och försöker fokusera på det lilla umgänge som blev godkänt nyligen av myndigheterna, sedan pappan fick ensam vårdnad om sonen. Kanske dags att växa upp och tänka på barnets bästa! Sluta upp med lögner, alla sidospår och get some professional help! Om barnet har tur är det förhoppningsvis det hon gör just nu och inte återvänder till det gamla livet igen!
Citera
2010-09-27, 07:45
Medlem
Det är dags att lämna henne och hennes familj i fred. De behöver lugn.
Citera
2010-09-27, 08:49
Medlem
spajdamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrmalmstorg
Det är dags att lämna henne och hennes familj i fred. De behöver lugn.

Nej. Det är dem som ska lämna oss ifred! Vi behöver lugn.
Citera
2010-09-30, 17:57
Medlem
Snookis avatar
Kan någon bekräfta katrin Z's uppgifter om att CH är orsaken till Ola rapace's skilsmässa?
Citera
2010-09-30, 18:00
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snooki
Kan någon bekräfta katrin Z's uppgifter om att CH är orsaken till Ola rapace's skilsmässa?
Nä, har Katrin skrivit det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in