Ursprungligen postat av Chamoniard
KH är en extremt manipulativ och psykopatisk figur. Jag går väl egentligen bara och väntar på att folk ska upptäcka det. Sen är det bara för henne att flytta hem till Kalmar och när hon kommer hem ska jag sparka henne i äääschlet. Riktigt hårt. Varje dag.
_____
Intressant! Om man skvallrar i flera trådar och spyr galla har man mer behörighet.
Att du skriver ner CH tidigare i tråden jmf med andra som har riktig insyn blir engagerade senare gör oss mindre behöriga. Intressant!
För din info. Har endast kommenterat 3 ggr på realtid när det kändes aktuellt att reagera utifrån den information vi i omgivningen faktiskt sitter på - som balans till allt skvaller från personer som bara skriker för att höras. Och nej - inte med i ngt läger.
Har levt länge och har också personlig erfarenhet av flera liknande situationer (och som sagt, myndigheterna har i det här fallet sett att det är en part som är olämplig! det är inte skvaller, det är fakta). varför tror du att jag bryr mig annars överhuvudtaget. Yttrade mig bara pga att saker har blivit förvrängda.
Bara för att man inte varit medlem i forumet & snackat skit i 10 år betyder inte att man har mindre aktuell input. Och betyder inte heller att man har en agenda som plötsligt uppstod. Snarare en sund reaktion med tanke på vad som skett i omgivningen som man befinner sig i och där man som sagt har mycket insyn.
På skvallerfronten! Såg henne en gråmulen dag sitta med nya kärleken/vittnet/vännen på Tures. Inget muntert sällskap.
Flera att har sett henne dock mer glad i hatten på tillställningar, bland annat på fester i Göteborg!

Samtidigt som man nu fick ta del av att hon söker ekonomiskt stöd och är sjukskriven. hur går det ihop. en ärlig fråga