2009-12-09, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
KH är en extremt manipulativ och psykopatisk figur. Jag går väl egentligen bara och väntar på att folk ska upptäcka det. Sen är det bara för henne att flytta hem till Kalmar och när hon kommer hem ska jag sparka henne i äääschlet. Riktigt hårt. Varje dag.

Verkar som om du har lite insyn i alla fall?
En psykopatisk figur som manipulerar sin omgivning, kan lätt förstöra för alla. Det behövs inte två för det. Nu har ju folk upptäckt vad du hela tiden visste men då tycker du det är fel? Eller?

Pappan erbjöd mamman delad vårdnad i våras, trots rek. enskild vårdnad av soc. som det står överallt, för barnets skull. Är detta ett sätt att försöka förstöra eller maktmissbruk när man kan? Mamman tog tacksamt emot alla pengar och möbler och den delade vårdnaden MEN "glömde" säga att hon och mormor anmält pappan för barnmisshandel.

Hon kunde ju inte acceptera att pappan fått en så jävla bra rapport av soc. angående sitt föräldraskap och hon fått en riktigt dålig rapport där hon faktiskt brast mycket i föräldrarollen.

Det är ju bara att läsa, allt finns inskickat till rätten.
Många gånger är det två personer som bråkar men vad myndigheter sett så finns det bara en person som vägrat samarbeta och sabbat så mycket hon kan i två år. Det är ju inte folk på FLB som kommit med en dom det är rättssystemet, sen är ju skitsnack alltid skitsnack men håll er till fakta istället.
Senast redigerad av Deep-Cal 2009-12-09 kl. 11:30.
Citera
2009-12-09, 11:36
Medlem
Kan vi få lite kvalitativt skvaller nu eller? Såg i början fram med stor förväntan fram emot utvecklingen i denna tråd men nu är det bara en bombmatta av usel kvalité allt riktat mot CH. I början med lite intresse men nu är det bara så enkelt att man faktiskt börjar fatta viss sympati för CH. Uppenbarligen har 2-3 nick här inne ingen annan agenda än att vräka tveksam skit på CH. Ungefär samma utveckling som i Gynning-tråden.

Jag ser gärna CH och CG nedsvärtade men då skall det vara i sann härlig FB-anda och inte i någon prevers tvist om bodelning mm.

Så, UE/UEs lansbärare fram med lite schysst skvaller om musfrisyr, dildopreferenser, skörlevnad, sväljer hon mm. mm.

För hon är ju helt klart påsättningsbar oavsett om hon vandrat runt lite och partyknarkar....
Citera
2009-12-09, 12:18
Medlem
intresse?

Jag kan hålla med om att det är en festlig historia och att man är intresserad om vad som händer, MEN varför lägger realtid, som enda media, ner så sjukt mycket energi och publicitet på denna historia!? Seriöst, kör Bernth nån egen vendetta mot henne? Nån som vet? För det är ju knappast så stort allmän intresse för denna story! Finns ju flera och mycket mer mäktigare familjer att skrvia om som har genomgått värre skiljsmässor!
Citera
2009-12-09, 14:43
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightfighter
Kan vi få lite kvalitativt skvaller nu eller? Såg i början fram med stor förväntan fram emot utvecklingen i denna tråd men nu är det bara en bombmatta av usel kvalité allt riktat mot CH. I början med lite intresse men nu är det bara så enkelt att man faktiskt börjar fatta viss sympati för CH. Uppenbarligen har 2-3 nick här inne ingen annan agenda än att vräka tveksam skit på CH. Ungefär samma utveckling som i Gynning-tråden.

Jag ser gärna CH och CG nedsvärtade men då skall det vara i sann härlig FB-anda och inte i någon prevers tvist om bodelning mm.

Så, UE/UEs lansbärare fram med lite schysst skvaller om musfrisyr, dildopreferenser, skörlevnad, sväljer hon mm. mm.

För hon är ju helt klart påsättningsbar oavsett om hon vandrat runt lite och partyknarkar....

är det inte redan klarlagt att hon blåser för en snöstorm
Citera
2009-12-09, 14:45
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realtid
Jag kan hålla med om att det är en festlig historia och att man är intresserad om vad som händer, MEN varför lägger realtid, som enda media, ner så sjukt mycket energi och publicitet på denna historia!? Seriöst, kör Bernth nån egen vendetta mot henne? Nån som vet? För det är ju knappast så stort allmän intresse för denna story! Finns ju flera och mycket mer mäktigare familjer att skrvia om som har genomgått värre skiljsmässor!
Som sagt, klick säljer!!! BH och Realtid äger klick - oavsett vad vi tycker om nämnda.
Citera
2009-12-09, 18:07
Medlem
KH är en extremt manipulativ och psykopatisk figur. Jag går väl egentligen bara och väntar på att folk ska upptäcka det. Sen är det bara för henne att flytta hem till Kalmar och när hon kommer hem ska jag sparka henne i äääschlet. Riktigt hårt. Varje dag.

_____

Intressant! Om man skvallrar i flera trådar och spyr galla har man mer behörighet.
Att du skriver ner CH tidigare i tråden jmf med andra som har riktig insyn blir engagerade senare gör oss mindre behöriga. Intressant!

För din info. Har endast kommenterat 3 ggr på realtid när det kändes aktuellt att reagera utifrån den information vi i omgivningen faktiskt sitter på - som balans till allt skvaller från personer som bara skriker för att höras. Och nej - inte med i ngt läger.
Har levt länge och har också personlig erfarenhet av flera liknande situationer (och som sagt, myndigheterna har i det här fallet sett att det är en part som är olämplig! det är inte skvaller, det är fakta). varför tror du att jag bryr mig annars överhuvudtaget. Yttrade mig bara pga att saker har blivit förvrängda.
Bara för att man inte varit medlem i forumet & snackat skit i 10 år betyder inte att man har mindre aktuell input. Och betyder inte heller att man har en agenda som plötsligt uppstod. Snarare en sund reaktion med tanke på vad som skett i omgivningen som man befinner sig i och där man som sagt har mycket insyn.

På skvallerfronten! Såg henne en gråmulen dag sitta med nya kärleken/vittnet/vännen på Tures. Inget muntert sällskap.
Flera att har sett henne dock mer glad i hatten på tillställningar, bland annat på fester i Göteborg! Samtidigt som man nu fick ta del av att hon söker ekonomiskt stöd och är sjukskriven. hur går det ihop. en ärlig fråga
Citera
2009-12-09, 21:03
Medlem
ehurus avatar
Citat:"Bara för att man inte varit medlem i forumet & snackat skit i 10 år betyder inte att man har mindre aktuell input. Och betyder inte heller att man har en agenda som plötsligt uppstod. Snarare en sund reaktion med tanke på vad som skett i omgivningen som man befinner sig i och där man som sagt har mycket insyn."

Så rätt Media råttan! Om någon Flash-backare någonsin menar att man ska varit med från anno 00 för att tas på allvar dör hela iden med forumet. Att "Chamonia..." och andra är tok-kyssta av droger/vakna dygnet runt ska inte ge dom mer rätt att höras men tyvärr kommer dom fortsätta att synas.
Senast redigerad av ehuru 2009-12-09 kl. 21:10.
Citera
2009-12-09, 23:08
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MediaRat

_____

Intressant! Om man skvallrar i flera trådar och spyr galla har man mer behörighet.
Att du skriver ner CH tidigare i tråden jmf med andra som har riktig insyn blir engagerade senare gör oss mindre behöriga. Intressant!

För din info. Har endast kommenterat 3 ggr på realtid när det kändes aktuellt att reagera utifrån den information vi i omgivningen faktiskt sitter på - som balans till allt skvaller från personer som bara skriker för att höras. Och nej - inte med i ngt läger.
Har levt länge och har också personlig erfarenhet av flera liknande situationer (och som sagt, myndigheterna har i det här fallet sett att det är en part som är olämplig! det är inte skvaller, det är fakta). varför tror du att jag bryr mig annars överhuvudtaget. Yttrade mig bara pga att saker har blivit förvrängda.
Bara för att man inte varit medlem i forumet & snackat skit i 10 år betyder inte att man har mindre aktuell input. Och betyder inte heller att man har en agenda som plötsligt uppstod. Snarare en sund reaktion med tanke på vad som skett i omgivningen som man befinner sig i och där man som sagt har mycket insyn.

På skvallerfronten! Såg henne en gråmulen dag sitta med nya kärleken/vittnet/vännen på Tures. Inget muntert sällskap.
Flera att har sett henne dock mer glad i hatten på tillställningar, bland annat på fester i Göteborg! Samtidigt som man nu fick ta del av att hon söker ekonomiskt stöd och är sjukskriven. hur går det ihop. en ärlig fråga

Nej jag säger ingenstans att man måste ha många inlägg för att uppfattas som trovärdig. Det jag påpekade var sammanträffandet att du MR plötsligt dyker upp här och på realtid och börjar hetsa mot CH på ett vis som fick åtminstone mig att tro att du tillhör en av kombattanterna.

Fö citerar du ett tidigare inlägg från mig. Det är ju det jag saft hela tiden, jag gillar inte CH. Å andra sidan har jag aldrig upplevt henne som så skruvad som hon beskrivs av sina motståndare här och på realtid. Vad jag än tycker om henne så har jag inte sett henne mista kontrollen.

Det i sin tur får mig att tro att det bedrivs en kampanj från en lika rubbad exmake.

Oavsett tycker jag som många andra att tråden är ganska seg just nu av tendentiösa partsinlagor. Ellers rättare sagt, inlägg som kan misstänkas vara partsinlagor och därmed tappar all trovärdighet.

Å andra sidan har den kanske fyllt sitt syfte. Kanske har den bidragit till att syna en person som försökte skapa karriär och makt baserat på en hel del ruttna värderingar och en farlig personlighet.

Slutligen, Mediarat, så håller jag med om att hennes nuvarande försörjning är interessant. Om hon klarat sitta i en jury är hon då verkligen så sjuk?

Och Ehuru, som definitivt inte är insatt, är som vanligt för dålig för att ens kommentera.
Citera
2009-12-10, 01:19
Medlem
Utklippt från realtid.se:

”Till Ulf.
The More You Take The More I Fake
The More You Try The More I Lie
The More You State The More I Hate
The More You Win The More I Sin”

Hittade detta, alltså inte skrivit av mig själv. Så jag kan inte ta åt mig äran för denna poesi. Men attans vad sant!
Citera
2009-12-10, 13:36
Medlem
Hurtig jobbar ...sjukskriven eller både och...?????

Vicors fb!

Victor har ett förhållande.
Igår kl. 19:54 · Kommentera ·GillaSluta gilla

Victor och 5 andra gillar detta.

Jelena Eli Vujinovic vad gulligt
Igår kl. 10:54
Annika Forsberg va fan trodde det var du och jag
Igår kl. 11:20
Silvia Puccio hoppas att åldersskillnad är lagom nu:-)
Igår kl. 18:19
Victor Bättre tjej än Catarina Hurtig finns inte
Igår kl. 19:54
Catarina ♔ Hurtig♥ Jobbat klart ska somna först nu. Dör.
för 9 timmar sedan

Hon skrev sitt inlägg kl 04.30 idag......
Citera
2009-12-10, 13:41
Medlem
Hurtig hänger snart i baren idag igen.....

Ingen sorg här inte!

Anne Sthlm Haahhaaa...ja nu har jag landat Saknat dig med !! KAK Cadierbaren, Yes !för ungefär en timme sedan · Kommentera ·GillaSluta gilla · Visa konversation
Citera
2009-12-10, 14:05
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellesvans
Ingen sorg här inte!

Anne Sthlm Haahhaaa...ja nu har jag landat Saknat dig med !! KAK Cadierbaren, Yes !för ungefär en timme sedan · Kommentera ·GillaSluta gilla · Visa konversation

Bara att glida förbi och beskåda spektaklet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in