2010-07-08, 14:25
Medlem
Logga-uts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightfighter
Har jag förstått CH-falangens anklagelser rätt är UE och Victor i maskopi. Något jag köper helt och fullt tills mer bilder kommer!
Jepp. Jag tillhör inte, oavsett vad folk tror, någon falang, UE och T är polare det framgår av dokumentationen, och bilderna läckerna med UE:s goda minne utan tvekan.
Citera
2010-07-08, 14:56
Bannlyst
Ch och UE's utvikta skilsmässa blev just uppstagad av Littorin's.
Citera
2010-07-08, 17:07
Medlem
badabing10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logga-ut
Jepp. Jag tillhör inte, oavsett vad folk tror, någon falang, UE och T är polare det framgår av dokumentationen, och bilderna läckerna med UE:s goda minne utan tvekan.

Nä, de är inte polare. T vittnade till och med emot UE i första vändan.

Dessutom verkar folk ha glömt att det faktiskt är flera år sedan som mamman och pappan separerade och började leva olika liv, med nya partners. Pappan har sen länge en ny tjej och ett nytt barn, dessutom. Han springer fan inte ute med killar som är hälften så gamla som han själv är, inte. Han har händerna fulla som det är.
Citera
2010-07-21, 21:07
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinne16
Men snälla allt kommer från en säker källa.... Det kan jag garantera er!

Som sagt har 500GB bilder på en dator som Catarina Hurtig har tagit eller Victor och andra män/killar i hennes liv...

Hon har även nakenbilder på sina vänner, flest tjejer, såg det nu...

500gb? det har bara visats kanske 10 mb, var är resten? anar man en liten lögn bakom den siffran?
Citera
2010-07-21, 21:09
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinne16
120.000 bilder (högupplösta)

och än så länge har du inte visat en enda högupplöst bild?

Anledningen till att jag inte tror på siffran är att om låt oss säga att någon har tagit 120.000 bilder på fröken Hurtig så låter det väldigt mycket. låt oss säga att dom hade det som ett yrke och jobbade åtta timmar om dagen och en bild per minut. Då blir det totalt 250 arbetsdagar för att åstakomma detta mäktiga bildarkiv

Med helger och semester så innebär det ett helt års arbete utan rast eller lunch på arbetstid.

Sedan tror jag att det hade behövts lite tid att planera bilderna också. det är inte bara att stå och knäppa fram bilder.
Kanske förberedelse av rum osv. Så säg att dom istället för lägga ner två minuter per bild så dom har arbetat i två år med detta unika projekt?
Senast redigerad av Dharma 2010-07-21 kl. 21:16.
Citera
2010-07-22, 09:22
Medlem
badabing10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
och än så länge har du inte visat en enda högupplöst bild?

Jo, typ 19 stycken högupplösta fick vi iallafall..
http://hotfile.com/dl/56715726/25690...fitta.zip.html

Sen blev han avstängd så det lär inte bli några fler.
Senast redigerad av badabing10 2010-07-22 kl. 09:26.
Citera
2010-07-22, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutajiddra
Ch och UE's utvikta skilsmässa blev just uppstagad av Littorin's.

Hah, den här tråden vaknar till liv igen..

Den försvann ut i skuggorna av Svin-Otto Littorins vårdnadstvist och sexerier...

HUr ser det ut för huvudpersonen nu då? Någon som sett henne i nattvimlet eller sitter hon gömd i någon källare och spelar den goda modern..?

.
Citera
2010-07-22, 11:06
Medlem
Maurice Bishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Hah, den här tråden vaknar till liv igen..

Den försvann ut i skuggorna av Svin-Otto Littorins vårdnadstvist och sexerier...

HUr ser det ut för huvudpersonen nu då? Någon som sett henne i nattvimlet eller sitter hon gömd i någon källare och spelar den goda modern..?

.

Hon säljer tydligen sex för sprit och dyra resor? Är SOL en möjlig kund? Är Hurtig "Anna" i aftonbladet som enligt kossan Melin sålde sex till SOL
Citera
2010-07-22, 11:24
Medlem
ehurus avatar
Stressa inte nu. Vi har haft vecka 28, nu 29... "Damen" har fullt upp med att se billig ut med skumpa-glas i handen. Som alltid, med yviga huvudrörelser, scannar hon omgivningen för att finna nästa torsk som är villig att ta emot hennes egna speciella sätt till betalning.
Senast redigerad av ehuru 2010-07-22 kl. 11:26.
Citera
2010-07-22, 11:29
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehuru
Stressa inte nu. Vi har haft vecka 28, nu 29... "Damen" har fullt upp med att se billig ut med skumpa-glas i handen. Som alltid, med yviga huvudrörelser, scannar hon omgivningen för att finna nästa torsk som är villig att ta emot hennes egna speciella sätt till betalning.
Eller så är hon hemma och förbereder för att ta emot sin son i det utökade umgänge som fadern föreslagt
Citera
2010-07-24, 17:34
Medlem
Snookis avatar
Tjohej, är vi på g igen? Statusrapport på Hurtigrutten (fritt inträde. Måste vara över 18 för att få borda)-någon?
Citera
2010-07-26, 21:32
Medlem
ehurus avatar
vi tar den igen:
http://stureplan.se/artiklar/blandat...atarina-hurtig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem