2010-07-03, 17:00
Medlem
Facebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Ursäkta mig, vilka vindar har vänt?

Har inte UE fått ensam vårdnad om sonen?

//Reimer
Jag syftar mest på denna tråden.
Visst UE fick vårdnaden av sonen p.g.a lögner och förtal som bara kunde bevisas med hjälp av Victor som vittne. Dessutom så fick även Catarina en del av vårdnaden vissa veckor vilket nog ses som ett stort bakslag för Ulf.
Senast redigerad av Faceback 2010-07-03 kl. 17:02.
Citera
2010-07-03, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maurice Bishop
tråden utvecklats ifrån skvaller om Catarina Hurtig till tråden där vi påstår utan bevis att CH's exman Ulf är en grov kriminell som snart kommer att förlora vårdnaden - vilket det inte finns något bevis för elller källor till å stödja dessa påstånden utan allt är en massa grova påståenden - Ulf slog mig när jag var gravid etc etc. Shit presentera lite fakta om ni ska komma med dessa grova påstånden.

Eftersom du håller dig till Ulf Elmqvists "fakta" i fallet så har du tydligen inte läst de nyingivna rättsintygen som bevisar att han misshandlade Catarina Hurtig så allvarligt att hon kunde ha dött i nionde månaden, och inte heller de rättsintyg som bevisar att han på nytt misshandlat henne ett antal gånger efter det, inför sonen. Du har tydligen inte heller sett ingiven bevisning om att sonen själv i polisförhör sagt sig bli slagen.

Det kanske du struntar i men det visar ju också att du inte har någon trovärdighet. Skåla med Ulf Elmqvist nu för att han i rådande sekund har vårdnaden. Det kan bli kortvarigt. Du vet det finns tingsrätt, hovrätt, nya stämningar, brottmål. Men passa på och gläds med din vän fiskhandlaren!
Citera
2010-07-03, 17:05
Medlem
Facebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badabing10
Lustigt att du har haft sån långvarig koll på Snooki, och på den här tråden, du sprillans nyreggade besökare i forument!
Har haft koll på denna tråden sedan första början och kan se hur den har utspelat sig.
Och många av er använder tekniken att spotta ur er skit i ena sekunden för att i andra leka helgon, allt för att vinna sympatiröster.
Citera
2010-07-03, 17:08
Medlem
Maurice Bishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebrazebran
Eftersom du håller dig till Ulf Elmqvists "fakta" i fallet så har du tydligen inte läst de nyingivna rättsintygen som bevisar att han misshandlade Catarina Hurtig så allvarligt att hon kunde ha dött i nionde månaden, och inte heller de rättsintyg som bevisar att han på nytt misshandlat henne ett antal gånger efter det, inför sonen. Du har tydligen inte heller sett ingiven bevisning om att sonen själv i polisförhör sagt sig bli slagen.

vilka djävla bevis pratar du om, ge oss en länk eller sluta komma med grova påstånden.
Citera
2010-07-03, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av badabing10
Lustigt att du har haft sån långvarig koll på Snooki, och på den här tråden, du sprillans nyreggade besökare i forument!

Du Badabing, de flesta har nog koll på dig med Du hade heller inte uttalat dig om Catarina Hurtig förrän inför vårdnadsmålet, då blev lögner om henne din prio ett. Och när signaturen Tinne16 blev avstängd efter att ha lagt upp förlossningsbilderna på Catarina Hurtig då fortsatte du att sprida dem. Konstigt verkligen.
Citera
2010-07-03, 17:10
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Jag syftar mest på denna tråden.
Visst UE fick vårdnaden av sonen p.g.a lögner och förtal som bara kunde bevisas med hjälp av Viktor som vittne. Dessutom så fick även Catarina en del av vårdnaden vissa veckor vilket nog ses som ett stort bakslag för Ulf.

Vet inte om vi läser samma tråd , tycker nog att CH får förfärligt mycket stryk i den här.

Men det kan ju bero på hur man läser, vad vet jag?

//Reimer
Citera
2010-07-03, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maurice Bishop
vilka djävla bevis pratar du om, ge oss en länk eller sluta komma be grova påstånden.

Bara att kolla med Tingsrätten och begära ut, allt finns där. Eller be din kompis Ulf Elmqvist visa dig nu, det vill han inte va? Han vill fortsätta sitt jidder om att han "lade ner" Catarina så försiktigt så. Och samtidigt slog henne blodig i bakhuvudet. Höggravid. Jag såg hennes blåmärken, jag har känt henne i många år.

Brukar du också slå dina fruar?
Citera
2010-07-03, 17:56
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Har alltså CH, 36 år, varit tillsammans med en ung pilt vid namn Victor, 21 år...? Inte helt lätt att hänga med när jag måste ducka ideligen för alla pajer som kastas.

Underhållande?

Ja, de första 3 sidorna men nu kan jag det där utantill... börjar bli liiite tjatigt
Citera
2010-07-03, 20:50
Medlem
Wajis avatar
Kan någon göra en liten sammanfattning i denna tråd?
Citera
2010-07-04, 10:22
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebrazebran
Du Badabing, de flesta har nog koll på dig med Du hade heller inte uttalat dig om Catarina Hurtig förrän inför vårdnadsmålet, då blev lögner om henne din prio ett. Och när signaturen Tinne16 blev avstängd efter att ha lagt upp förlossningsbilderna på Catarina Hurtig då fortsatte du att sprida dem. Konstigt verkligen.
förlossningsbilder? vad har jag missat? har bara sett gravidfoton och fittbilder där "någon" poserar dekorerad i osmakliga vita sloggitrosor och med matchande nagellack
Citera
2010-07-04, 10:28
Medlem
pettssonkattens avatar
Björn Af Kleen har skrivit en lång text om kunga huset där han baserar hela texten på någon ny bok Hurtig gett ut. Känns lite bizarr

Googlade; här är texten http://www.fokus.se/2010/06/du-victoria%E2%80%89/
Citera
2010-07-04, 12:15
Medlem
mishimas avatar
Jag har raderat ett gäng OT-inlägg igen. Nu kommer jag att vara stenhård med tillsägelse här.

/mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in