2010-11-11, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TransaHURTIG
CH hade ingen blogg i december 2009, du syftar på nåt hon skrev för kanske 6 år sen
http://www.finest.se/userBlog/?uid=10457&beid=1055031
http://www.finest.se/userBlog/?uid=10457&beid=1056457

Citera
2010-11-11, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somersville
http://www.finest.se/userBlog/?uid=10457&beid=1055031
http://www.finest.se/userBlog/?uid=10457&beid=1056457

Grattis! du är nu klassad som korkad! Läs kommentarerna ! Dom är från 2008! Så blogg inlägget är alltså från 2008 eller 2007!
Citera
2010-11-11, 18:01
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Om jag inte minns fel, så fick hon tydligen "missfallet" när dom gjorde slut.
Men det förvånar mig att ni ens tvekar... Tycker att det är ett ganska solklart fall det här.

Kommer att komma fram för eller senare.. Även om CH ligger och trycker i sin lägenhet...

Visst att det ser självklart ut på pappret, men hela denna tråden går ut på vilken hora Hurtig är. Om hon särar på benen för alla så kan man inte vara helt säker på att hon inte gjort det under tiden hon var tillsammans med Victor.
Det är kanske därför hon håller tyst om barnets pappa och tom ljuger om att hon fått missfall. Hon vet inte vem pappan är/pappan är inte exet så när det tar slut så tar hon chansen att säga att VT inte är pappan utan någon annan som hon inte vill nämna namnet på. När bebisen föds så är hon ´"född för tidigt" eftersom CH fick ju missfall. Hon håller tyst om den riktiga pappan men det "kan ju inte vara VT" eftersom hon fått missfall med det barnet.
Ja, jag vet att det är långsökt men det är en förklaring till varför hon sagt som hon sagt...
Eller kanske missfallslögnen var ett sätt att hämnas på exet? Oavsett så tycker jag att VT bör kräva ett faderskapstest!

Citat:
somersville
Har för mig att jag läste på hennes blogg redan december 2009 att det var nåt mellan henne och Rapace.. fast det kan ju ha varit i hennes drömvärld iofsg.

I så fall förstår jag att det tog slut med Victor. Är hon så korkad att hon skriver om andra män hon är ihop med i sin blogg? Hur förnekar man det sen när det står svart på vitt liksom?

Såg att någon annan skrev att det var en gammal blogg...har hon i så fall varit ihop med Rapace så länge?
Citera
2010-11-11, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Visst att det ser självklart ut på pappret, men hela denna tråden går ut på vilken hora Hurtig är. Om hon särar på benen för alla så kan man inte vara helt säker på att hon inte gjort det under tiden hon var tillsammans med Victor.
Det är kanske därför hon håller tyst om barnets pappa och tom ljuger om att hon fått missfall. Hon vet inte vem pappan är/pappan är inte exet så när det tar slut så tar hon chansen att säga att VT inte är pappan utan någon annan som hon inte vill nämna namnet på. När bebisen föds så är hon ´"född för tidigt" eftersom CH fick ju missfall. Hon håller tyst om den riktiga pappan men det "kan ju inte vara VT" eftersom hon fått missfall med det barnet.
Ja, jag vet att det är långsökt men det är en förklaring till varför hon sagt som hon sagt...
Eller kanske missfallslögnen var ett sätt att hämnas på exet? Oavsett så tycker jag att VT bör kräva ett faderskapstest!

I så fall förstår jag att det tog slut med Victor. Är hon så korkad att hon skriver om andra män hon är ihop med i sin blogg? Hur förnekar man det sen när det står svart på vitt liksom?

Såg att någon annan skrev att det var en gammal blogg...har hon i så fall varit ihop med Rapace så länge?

Ååh tom jag får huvudvärk av att läsa allt detta skit.. Någon som vet om VT har uttalat sig ang. detta ?

Vart lutar det åt? Vem vinner matchen, Victor eller Ola? Victor står ju för segrare så jag lägger min slant på Victor seger
Citera
2010-11-11, 19:00
Medlem
Callass avatar
Det finns förlossningskalkylator på internet;
http://mammasidan.se/foerlossningskalkylator

Där kan man laborera med olika (hypotetiska) datum, och få fram exempelvis:

Om befruktningen ägde rum runt 8e februari 2010
så blir beräknad förlossningsdag 1a november 2010

Nu vet väl ingen (?) exakt när lilla Alice kom till världen, men det kan ju ge de olika presumptiva fäderna ett visst hum iaf. Bara att ta fram kalendrarna och börja gå igenom februari...
Citera
2010-11-11, 20:32
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ååh tom jag får huvudvärk av att läsa allt detta skit.. Någon som vet om VT har uttalat sig ang. detta ?

Vart lutar det åt? Vem vinner matchen, Victor eller Ola? Victor står ju för segrare så jag lägger min slant på Victor seger

Ja, det förstår jag...jag fick huvudvärk, nageltrång och tandvärk av att skriva det

Håller med om att det hade varit intressant att veta vad VT säger om saken! Nu är det plötsligt helt tyst från båda lägren här i tråden. Nu när man verkligen vill höra från dem.
Citera
2010-11-14, 13:02
Medlem
Alldeles för tyst nu... Vad är det som händer, vem är pappan?
Har alla gått i graven eller?
Citera
2010-11-15, 09:59
Medlem
Citat:
Grattis! du är nu klassad som korkad! Läs kommentarerna ! Dom är från 2008! Så blogg inlägget är alltså från 2008 eller 2007!
Herregud, spela roll, 2008 el 2009, det visar väl bara att hon haft siktet inställt på Mr Rapace en längre tid. Sen tyder kanske inte ett blogginlägg eller en dejt i somras på att han skulle vara far till hennes barn direkt.
Citera
2010-11-15, 10:44
Medlem
wonderlands avatar
Rapace sa i alla fall blankt nej till att han skulle pappa till barnet i Efter Tio.
Citera
2010-11-15, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Rapace sa i alla fall blankt nej till att han skulle pappa till barnet i Efter Tio.

Så vem är det då?
Citera
2010-11-15, 11:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland

såg detta också o Rapace verkade nästan tycka att det va pinsamt att det skulle va med
just Hurtig
Senast redigerad av brasnyggman 2010-11-15 kl. 12:00.
Citera
2010-11-15, 11:57
Avstängd
Citat:
Så vem är det då?

I ditt fall känns det som att hur fan kunde Hurtig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto