Citat:
Ursprungligen postat av TransaHURTIG
Om jag inte minns fel, så fick hon tydligen "missfallet" när dom gjorde slut.
Men det förvånar mig att ni ens tvekar... Tycker att det är ett ganska solklart fall det här.
Kommer att komma fram för eller senare.. Även om CH ligger och trycker i sin lägenhet...
Visst att det ser självklart ut på pappret, men hela denna tråden går ut på vilken hora Hurtig är. Om hon särar på benen för alla så kan man inte vara helt säker på att hon inte gjort det under tiden hon var tillsammans med Victor.
Det är kanske därför hon håller tyst om barnets pappa och tom ljuger om att hon fått missfall. Hon vet inte vem pappan är/pappan är inte exet så när det tar slut så tar hon chansen att säga att VT inte är pappan utan någon annan som hon inte vill nämna namnet på. När bebisen föds så är hon ´"född för tidigt" eftersom CH fick ju missfall. Hon håller tyst om den riktiga pappan men det "kan ju inte vara VT" eftersom hon fått missfall med det barnet.
Ja, jag vet att det är långsökt men det är en förklaring till varför hon sagt som hon sagt...
Eller kanske missfallslögnen var ett sätt att hämnas på exet? Oavsett så tycker jag att VT bör kräva ett faderskapstest!
Citat:
somersville
Har för mig att jag läste på hennes blogg redan december 2009 att det var nåt mellan henne och Rapace.. fast det kan ju ha varit i hennes drömvärld iofsg.
I så fall förstår jag att det tog slut med Victor. Är hon så korkad att hon skriver om andra män hon är ihop med i sin blogg? Hur förnekar man det sen när det står svart på vitt liksom?
Såg att någon annan skrev att det var en gammal blogg...har hon i så fall varit ihop med Rapace så länge?