Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Ehhh......
Jag tror att ni øverskattar betydelsen av lækarintyg generelltboch æven speciellt i detta fallet.....
Ett sådant som ær formulerat som jag førstått att det ær formulerat ær absolut meningsløst och bevisar knappast att ch misshandlats. Det ær ju dærfør ue har vårdnaden och dærfør han aldrig blivit dømd.
Lækaren som skrev intyget lær ju fø bara ha dokumenterat høgst eventuella skador, han ær inte sakkunnig och kan inte sæg något om vad som orsakat skadorna.
Dæremot har ch anvænt detta eventuella men høgst værdeløsa intyg før allt vad det ær vært i sin smutskastning.
Lækarintygen som ch dillar om ær rent nonsens från børjan till slut.
Någon skrev att det stod i en artikel att läkarintyget finns.
Men det betyder bara att någon journalist har skrivit det, inte att intyget existerar.
Om Hurtig har ett läkarintyg på något som var så viktigt vid förhandlingen eller för att bevisa för alla dessa som inte tror på henne ha plockat fram det?
Det stämmer inte här.
Men tanke på att Hurtig inte är en kvinna som håller igen när det gäller att skriva eller prata utan är ganska på, då borde det ha vistats upp ett läkarintyg för att styrka historien hon ger alla.
Jag vet inte, men nog känns det minst sagt egendomligt.