2009-03-01, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nageln
Hur vet du det undrar man ju? Bodde du med dem eller?
Det låter som en typisk man-misshandlar-kvinna-skyller på kvinnan-historia. Mannen misshandlar tjejen sen berättar han för alla att han är offret att hon är psykopat så ingen ska tro henne och alla ska tro att hon är den galne.. Det finns tre versioner av en historia. Den enes, den andres och sanningen..

Hahaha... nu är det nog inte riktigt så. Vi talar om en notoriskt otrogen kvinna, som dessutom försökte dölja otroheten genom att påstå att hon hade blivit våldtagen. Analt.
Citera
2009-03-02, 19:28
Medlem
Magistrates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Classique
Hahaha... nu är det nog inte riktigt så. Vi talar om en notoriskt otrogen kvinna, som dessutom försökte dölja otroheten genom att påstå att hon hade blivit våldtagen. Analt.

Jo, förvånar mig inte, att hon är en riktig slampa kan bekräftas.
Citera
2009-03-14, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magistrate
Är omnämnda "Brud" måhända samma person som nu ertappats med att "blåsa" några stackars studenter på "förskottshyror"?

Nope icke samma brud, emellertid verkar de ha samma typ av vidrigt psyke, kanske släkt i ngt led? C.H:s kära vidriga bedrägeri-väninna: Ch--l-tt- Ri--erc-mb-
Citera
2009-03-14, 00:32
Medlem
tyuiops avatar
Senaste nytt:

Catarina Hurtig har enligt uppgift snott en av sina 18-åriga medminglares 20-åriga on-and-off-pojkvän (sedan tre år tillbaka) mitt framför ögonen på denna. Uppgiften kommer från 18-åriga "väninnan" själv som uppges vara rosenrasande.
Citera
2009-03-14, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goldbullet
Nope icke samma brud, emellertid verkar de ha samma typ av vidrigt psyke, kanske släkt i ngt led? C.H:s kära vidriga bedrägeri-väninna: Ch--l-tt- Ri--erc-mb-

Kan ju även nämna att bedrägeri-vänninan (blåst flertalet personer på flertalet hundratusentals kr) umgicks frekvent med Hurtig. Vidare har den lilla kära vänninan, liksom kärringen som blåste folk på lägenheter, sett till att skaffa skyddad identitet, innan hon började blåsa folk igen. Tidigare hette hon Mar-- Ob-in-
Citera
2009-03-14, 10:18
Medlem
Magistrates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldbullet
Kan ju även nämna att bedrägeri-vänninan (blåst flertalet personer på flertalet hundratusentals kr) umgicks frekvent med Hurtig. Vidare har den lilla kära vänninan, liksom kärringen som blåste folk på lägenheter, sett till att skaffa skyddad identitet, innan hon började blåsa folk igen. Tidigare hette hon Mar-- Ob-in-

Ser ut som ett återkommande mönster i de kretsarna... dock lär det inte hindra hennes mer "kreativa" och arga offer att hitta henne. Ref. det andra fallet; bara att lägga ut en tråd på FB
Citera
2009-03-14, 11:53
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moppan
Kika in hos Alex Erwik och hans blogg på Finest.se

VAD händer med Hurtig och hennes posering på bilder???

Hon håller huvudet bakåtlutat på varenda bild!

Jag vet inte hur jag länkar till Erwik på Finest.se så ni får gå dit och skratta.

Hennes svenska är usel och jag hoppas inte lilla kungahuset ser allt hon gör bland alla C-kändisr.

Dessutom verkar hon urkåt på de flesta småprinsar i alla kungahus som finns. Kvinnan är ändå över 30, men tror att den yngste brittiske prinsen skulle passa henne

Dessutom lär hon ha grovhånglar med Alex Erwik, han är väl bög eller är han kanske bi?

Här är länken till bloggarna på finest, bla Erwik och Hurtig:

http://www.finest.se/userBlog/list.php
Citera
2009-03-14, 11:54
Medlem
Callass avatar
Från Catarina Hurtigs blogg Ladylike
(tisdag 10 mars):

Citat:
När jag var i London blev jag uppringd av en exalterad journalist på Metro som frågade om det verkligen var jag som joinat gruppen Vägra betala Victorias bröllop på Facebook & jag minns att jag i studiesyfte & med ambition att marknadsföra min blogg gick med i lite olika kungligt relaterade grupper förutom min egen Ladylike & Låt Daniel Westling bli prins & alltså även sådana som jag inte sympatiserar med i gerillasyfte...

& döm om hur smart jag varit för gruppens antal har nu ökat till ofattbara 33 000 & nu kan jag kanske omvandla alla dem för det är klart att vi ska vara med & betala för det är ju i förlängningen oss alla de representerar & gör PR för...

Verkar ju vansinnigt tillförlitlig, så att säga.
Citera
2009-04-23, 19:27
Medlem
Oj oj, det sägs att Catarina har gjort bort sig rejält i Holland under svenska statsbesöket där. Hon lär inte vara välkommen i närheten av någon kunglighet igen. Sex, drugs and lite annat också.
Citera
2009-04-23, 19:54
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropical
Oj oj, det sägs att Catarina har gjort bort sig rejält i Holland under svenska statsbesöket där. Hon lär inte vara välkommen i närheten av någon kunglighet igen. Sex, drugs and lite annat också.

Något analt?
Citera
2009-04-23, 20:01
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nageln
Hur vet du det undrar man ju? Bodde du med dem eller?
Det låter som en typisk man-misshandlar-kvinna-skyller på kvinnan-historia. Mannen misshandlar tjejen sen berättar han för alla att han är offret att hon är psykopat så ingen ska tro henne och alla ska tro att hon är den galne.. Det finns tre versioner av en historia. Den enes, den andres och sanningen..

Nageln,
Jag känner väl till den damen och vad hon är kapabel till. Det ligger mycket i det Thomas LA skriver. Tjejen har gjort en karriär av att knulla runt med folk som hon tror kommer skicka henne vidare upp i societeten. Att hon sen själv klarara av att sabba sin karriär är en annan sak.

Jag vet vad jag pratar om här. Sådär höll hon på redan på universitetet. Maken till manipulerande och känslokall bitch får du leta efter.
Citera
2009-04-23, 21:50
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Från Catarina Hurtigs blogg Ladylike
(tisdag 10 mars):

Verkar ju vansinnigt tillförlitlig, så att säga.

Hahaha ja det är väl bara att tacka henne för att så många vägrar betala för flamsandet på slottet. Gruppen fick för övrigt en ny medlem och om hon så gärna vill sponsra pajasarna i hovet kan hon ju betala bröllopet själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in