2009-05-15, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Rvpanna funkar utmrkt precis som med meph. En strre panna och sen en lina nr det kickar tycker jag funkar bst. Tycker det krvs mycket methe fr att det ska bli ett sknt rus s jag skulle dra p med 300mg i pannan, men sen kan man ju vara extra knslig och inte s om det r frsta gngen s lter 150mg utmrkt. Bara att fylla p sen om du inte kommer hela vgen.

Methe r mycket pulver jmnfrt med meph s dra linor ofta tycker jag blir jvligt jobbigt, bomba/rvpanna funkar bttre i lngden.

Funkar absolut inte som ersttare fr meph men en kul drog som r vrd att testat tycker jag, speedad och bng blir man och ATn r mindre n p meph.
Okej, d fr det bli 200 frsta gngen.
Citera
2009-05-15, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bär_min_gitarr
Mest varit lite frvirrad idag. Inget outhrdligt direkt.
Var uppe hela natten ocks, s kan bero en del p trtthet.

Jag mste verkligen lra mig att sluta nr det inte ger ngot

Ngra slut-kommentarer hur det var? Skulle du gra det igen? =)
Citera
2009-05-15, 16:42
Medlem
br_min_gitarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hapster
Ngra slut-kommentarer hur det var? Skulle du gra det igen? =)
Jag skulle nog kunna gra det igen, men d hller jag igen lite.
Brjan av ruset var riktigt nice, sen drog jag antagligen fr mycket.

Som ngon annat nmnt innan upplevde jag ocks en del hallisar, typ skyltar osv frvandlades till mnniskor. Var inte lskigt direkt, mer lite udda.
Citera
2009-05-15, 16:54
Medlem
Phibers avatar
Citat:

Som ngon annat nmnt innan upplevde jag ocks en del hallisar, typ skyltar osv frvandlades till mnniskor. Var inte lskigt direkt, mer lite udda.

Intressant. Har du upplevt hallisar p vanligt meph?
Citera
2009-05-15, 16:57
Medlem
Citat:

Hur mycket krde du d?
Citera
2009-05-15, 17:21
Medlem
br_min_gitarrs avatar
Citat:
Hur mycket krde du d?
1 g under hela natten.

Phiber: Nej, det har jag inte. Verkar nstan som om Methedrone r lite skruvat
Citera
2009-05-15, 17:44
Medlem
gorfs avatar
Citat:
1 g under hela natten.

Phiber: Nej, det har jag inte. Verkar nstan som om Methedrone r lite skruvat

P meph kan jag f hallisar p andra dygnet lr nt, men det beror ju p smnbristen. Menar du att man kan f hallisar p methedrone som inte beror p smnbristen?
Citera
2009-05-15, 18:11
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorf
P meph kan jag f hallisar p andra dygnet lr nt, men det beror ju p smnbristen. Menar du att man kan f hallisar p methedrone som inte beror p smnbristen?

Jag kan nog intyga p detta, tog methe samt bk-d frut och trodde det var bk som gav mig s grova hallisar. Men eftersom ryktet gr att bk r en maoi s lter det logiskt nu, eftersom bk isof boosta effekten av methe, och d mste methe ha en tendens att kunna ge hallisar frn brjan. Har dock inte upplevt hallisar p endast methe konstigt nog
Citera
2009-05-15, 19:04
Medlem
hm, har 1g meph och 1g methe, dock ingen vg. Men om jag jmfr psarna s ser det ut som det r dubbelt s mycket i methe psen...

Nn som vet om det bara ser ut som det r mer, eller om det faktiskt r mer i methe psen ? =)

(tnker att methe kanske r mer "fluffigt" n meph)
Citera
2009-05-15, 19:17
Bannlyst
Citat:
hm, har 1g meph och 1g methe, dock ingen vg. Men om jag jmfr psarna s ser det ut som det r dubbelt s mycket i methe psen...

Nn som vet om det bara ser ut som det r mer, eller om det faktiskt r mer i methe psen ? =)

(tnker att methe kanske r mer "fluffigt" n meph)

Troligtvis s har methe lgre densitet
Citera
2009-05-15, 20:17
Medlem
gorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Jag kan nog intyga p detta, tog methe samt bk-d frut och trodde det var bk som gav mig s grova hallisar. Men eftersom ryktet gr att bk r en maoi s lter det logiskt nu, eftersom bk isof boosta effekten av methe, och d mste methe ha en tendens att kunna ge hallisar frn brjan. Har dock inte upplevt hallisar p endast methe konstigt nog

ok, fr se om det blir n hallisar nu d. Har tagit en flaska rtt, sen 250 mg methedrone... fr se vad som hnder.
Citera
2009-05-15, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Troligtvis s har methe lgre densitet

Ja, troligtvis.... Du vet inte mao?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto