2009-05-14, 23:43
Medlem
mzrs avatar
ok glmde att det var meth trden med tanke p allt bk snack..

meth r fr vrigt inte i nrheten av riktig meph...tyvrr

visst, man mr bra men har man testat meph ordentligt blir man inget annat n besviken.
Citera
2009-05-14, 23:46
Medlem
br_min_gitarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hapster
haha, det lter najs. Knner du nn eufori nu eller r du bara allmnt socialt och speedad?

Dessutom, hur r musiken? =)
Jag r mest jvligt njd hela tillvaron, plus att jag r speedad.

Musiken r chill
Citera
2009-05-15, 00:42
Medlem
Soluss avatar
r egentligen nyfiken p detta, men misstnker att jag kommer bli besviken d jag r van vid riktigt bra meph.

Kan detta verkligen erstta vrt kra mephedrone?
Finns det ngot man kan gra fr att hja effekten?
Citera
2009-05-15, 01:13
Medlem
Nehedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Kan detta verkligen erstta vrt kra mephedrone?
Finns det ngot man kan gra fr att hja effekten?
Det kan inte erstta mephedron enligt mig. Men det r tillrckligt sknt rus fr att upprepade gnger bestlla. Man blir inte lika "salig", bara bng och speedad. D tror jag mer p methylone, bk-mdma(i ngon diskussion jag inte minns var, kan vart bluelight, fredrog flera methylone framfr meph)... Mjligtvis en kombination av methylone och methedrone. Detta skall frsts prvas av mig s snart jag kan lgga vantarna p lite bk-mdma....
Citera
2009-05-15, 01:25
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nehedu
Det kan inte erstta mephedron enligt mig. Men det r tillrckligt sknt rus fr att upprepade gnger bestlla. Man blir inte lika "salig", bara bng och speedad. D tror jag mer p methylone, bk-mdma(i ngon diskussion jag inte minns var, kan vart bluelight, fredrog flera methylone framfr meph)... Mjligtvis en kombination av methylone och methedrone. Detta skall frsts prvas av mig s snart jag kan lgga vantarna p lite bk-mdma....

Ja methylone har jag testat ett ftal gnger. Tyvrr lyckades jag OD'a lite snyggt frsta gngen jag provade det. Hur sknt rus som helst tills jag helt pltsligt bara har en minneslucka p ngra timmar.
Tydligen har jag suttit och dragit lina p lina och ingen har gjort ngot fr att hindra mig... Schysst...

Hur som helst s kanske det blir att testa methedrone och methylone som kombo, men lite mera varsamt och med andra vnner i framtiden.
Citera
2009-05-15, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bär_min_gitarr
Jag r mest jvligt njd hela tillvaron, plus att jag r speedad.

Musiken r chill

Hur r AT'n?
Citera
2009-05-15, 10:00
Medlem
Har krt en del p meph, s nu har ja bestllt meth, fr att kolla om de r vrt de, betalade i gr s tror inte ja hinner f det idag. terkommer med svar.
Citera
2009-05-15, 10:35
Medlem
Har ngon provat en rvpanna p det hr? r sugen att prova nr jag fr psen.
Lter 150 mg som en bra dos? Kanske fylla p med 50-100 mg efter?
Citera
2009-05-15, 11:06
Medlem
Nehedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Ja methylone har jag testat ett ftal gnger. Tyvrr lyckades jag OD'a lite snyggt frsta gngen jag provade det. Hur sknt rus som helst tills jag helt pltsligt bara har en minneslucka p ngra timmar.
Tydligen har jag suttit och dragit lina p lina och ingen har gjort ngot fr att hindra mig... Schysst...

Hur som helst s kanske det blir att testa methedrone och methylone som kombo, men lite mera varsamt och med andra vnner i framtiden.
"Patience, young Padawan"- Som Obi Wan Kenobi skulle sagt.

Well, r vl fel kille att fresprka frsiktighet... Mene... jag har ocks lrt mig en och annan lxa p vgens gng. Beter man sig som ett jackass s ngrar man sig.... "Warning: Dont do this at home"

Kan tnka mig att methylone r en riktig bubblare! En kombo blir det
Citera
2009-05-15, 13:17
Medlem
br_min_gitarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hapster
Hur r AT'n?
Mest varit lite frvirrad idag. Inget outhrdligt direkt.
Var uppe hela natten ocks, s kan bero en del p trtthet.

Jag mste verkligen lra mig att sluta nr det inte ger ngot
Citera
2009-05-15, 13:18
Medlem
fenazepams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bär_min_gitarr
Mest varit lite frvirrad idag. Inget outhrdligt direkt.
Var uppe hela natten ocks, s kan bero en del p trtthet.

Jag mste verkligen lra mig att sluta nr det inte ger ngot

knner igen mig i det dr, kanske lite vl mycket...
Citera
2009-05-15, 13:20
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rufflebutt
Har ngon provat en rvpanna p det hr? r sugen att prova nr jag fr psen.
Lter 150 mg som en bra dos? Kanske fylla p med 50-100 mg efter?

Rvpanna funkar utmrkt precis som med meph. En strre panna och sen en lina nr det kickar tycker jag funkar bst. Tycker det krvs mycket methe fr att det ska bli ett sknt rus s jag skulle dra p med 300mg i pannan, men sen kan man ju vara extra knslig och inte s om det r frsta gngen s lter 150mg utmrkt. Bara att fylla p sen om du inte kommer hela vgen.

Methe r mycket pulver jmnfrt med meph s dra linor ofta tycker jag blir jvligt jobbigt, bomba/rvpanna funkar bttre i lngden.

Funkar absolut inte som ersttare fr meph men en kul drog som r vrd att testat tycker jag, speedad och bng blir man och ATn r mindre n p meph.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in