2017-01-04, 21:00
Medlem
Antiseptisks avatar
Ngon som har sttt p denna senaste ret?

Mvh
Citera
2017-02-20, 13:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antiseptisk
Ngon som har sttt p denna senaste ret?

Mvh

Jag hittade denna fr 2 veckor sedan och frn en RC site med riktigt bra omdmen.
Minns hr jag lskade denna nr den kom likas alla andra som tog den.
Denna r som att ta en version av MDMA fast med 3-4 gnger fetare rus.
En polare han lg och rullade runder i min soffa och allt han sa var. Fan vad bra jag mr, allvar kpte du detta p ntet?? Hela tiden i ca 2-3tim. Sedan dess har han frgat mig varje gng vi ses om jag hittat det igen. Nu har jag men har lagt ner allt snt hr fast r bra sugen p bestlla 1g och r det som frr ja d hade jag nog bestllt 5g i veckan tills det tagit slut men fan hgt straff p skiten bara men gr ju ordna en fejk adress. Lite tillflligt. Fr se men blir nog inget.
Citera
2017-02-20, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av starshiptrooper84
r det nn som har ftt ngra men? Nu har det gtt 5 r sedan vi hll p med detta skit varje jvla helg. Tillsammans med sprit och dekadans. Viss panikngest har satt sig, men ingen ofrivillig barnlshet eller cancer nnu.

Numera nykter, sportfne och farsa.

Nej. Detta konsumerade jag fan dagligen ett tag. D jag var den enda i gnget som visste vad RC var s slde det lite dyrare s jag hade en 30g gratis i veckan.
Minns Mephedrone ox. Minns dom ljusgula kristallerna. Tror sidan hette RC-Expressen. Dom var s jvla bra. Samt pulvermannen. Oj vad dom tjnade pengar p oss. Drog in till hela min kommun d ingen fattade sig p vad RC var. Tjnade duktigt med pengar p det. Fast det var dom 2 nr methedrone frsvann brjade hela rc scenen frsvinna. Fick inte tag p ntt som kunde mta sig med just methedrone. Gammal trd s svarar jag ngra r senare 😂😂
Citera
2017-03-28, 08:54
Medlem
Antiseptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Nej. Detta konsumerade jag fan dagligen ett tag. D jag var den enda i gnget som visste vad RC var s slde det lite dyrare s jag hade en 30g gratis i veckan.
Minns Mephedrone ox. Minns dom ljusgula kristallerna. Tror sidan hette RC-Expressen. Dom var s jvla bra. Samt pulvermannen. Oj vad dom tjnade pengar p oss. Drog in till hela min kommun d ingen fattade sig p vad RC var. Tjnade duktigt med pengar p det. Fast det var dom 2 nr methedrone frsvann brjade hela rc scenen frsvinna. Fick inte tag p ntt som kunde mta sig med just methedrone. Gammal trd s svarar jag ngra r senare 😂😂

knner igen mig, jag "hittade" denna drogen kpte fr 50kr grammet o slde fr 3-400 till hwema min kommun.

fan vilken skn drog.

hade mrdat fr ett sista race.
Citera
2019-07-18, 08:56
Bannlyst
Minns att Methe nstan var fyra gnger s bra som Mephe. Konstigt man r vl annorlunda d.
Citera
2019-07-18, 13:59
Medlem
sOBErs avatar
Enligt mig var methedron en betydligt smre och lite skitigare variant av mephedron, men det var alltid svrt att bedma dessa rcs (nu?) och d eftersom batcherna skiljde sig enormt mkt. Meph kommer alltid att vara kung i mina gon, men det hnde allt att man blev skum och skev p det ocks under och framfrallt efter ett litet race haha..
Citera
2019-07-19, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandwish77
Minns att Methe nstan var fyra gnger s bra som Mephe. Konstigt man r vl annorlunda d.

Sluta ljug...
D har du inte testat..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in