2009-09-19, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av durbanpoison
jag var inte JTTE pverkad!, krde bara lite lugnare 10km/h under hastighets bergrnsningen ville bara kra hur lnge som helst fans inget stopp kedje rkte cigg gjorde jag med hela jvla tiden, s jvla gott va de :P

haha! jaja! Det gick vl bra! Jag lskar att stoppa i mig diverse preparat men en grej som jag hller p r att aldrig stta mig och kra ett fordon nr jag r pverkad av nnting! Knns som sunt p nt vis!

ven fast jag lst att folk p t.ex hasch kr jkligt mycket frsiktigare... och du tog det tydligen lungt och cruisade ocks! Kan tnka mig att det r jkligt soft, men nd! skulle inte kra eller stta mig med nn som r pverkad p nt vis!

men detta var ju lite offtopic kanske... ska ju handla om methedrone!
Citera
2009-09-19, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Tejpa saker. =)

Jag lskar tejp! Tejp r kul! Silvertejp r bst, synd att den r s dyr bara!
Citera
2009-09-19, 18:40
Medlem
Min upplevelse

Tjena! Hehe, min frsta upplevelse p methedrone idag. Mste sga att det var rtt potent, om man ser ur effektsynvinkeln. Bra mycket starkare n vissa E jag tagit.

Brjade med 100 mg, f fabulen vad det gasade p, kndes som en riktig 90-tals xtc

Sen har jag succesivt kat till kulmen p ca 300mg, jag blir fortfarande jelt vck nr jag laddar p, trots att det bara r ca 100-200mg

Och ja, bestllde frn organic, helt gult r det, utgr frn att det r 99%+ rent, knns s iaf, har aldrig varit med om ngot lagligt av den hr kalibern, r rtt van vid tjack och har centralstimulerande ADHD-medicin varje dag. Men det hr allts... Hehe
Citera
2009-09-19, 19:13
Medlem
AnTiVaLs avatar
Har sjlv bestllt, s fr se om det r krut i det. Ska inte frska att handla mer efter det!
Citera
2009-09-19, 22:14
Medlem
Antidots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laseermannen
Tjena! Hehe, min frsta upplevelse p methedrone idag. Mste sga att det var rtt potent, om man ser ur effektsynvinkeln. Bra mycket starkare n vissa E jag tagit.

Brjade med 100 mg, f fabulen vad det gasade p, kndes som en riktig 90-tals xtc

Sen har jag succesivt kat till kulmen p ca 300mg, jag blir fortfarande jelt vck nr jag laddar p, trots att det bara r ca 100-200mg

Och ja, bestllde frn organic, helt gult r det, utgr frn att det r 99%+ rent, knns s iaf, har aldrig varit med om ngot lagligt av den hr kalibern, r rtt van vid tjack och har centralstimulerande ADHD-medicin varje dag. Men det hr allts... Hehe

Hller med, aldrig provat mephedrone men har tagit ungefr 400mg nu, och knns som bla trekantinga mitzar nr dom kickade ,inte lika extremt men det nrmaste jag kan jmfra med. Trodde det skulle vara tjackliknande aja blir kul kvll =D

/Anti

edit: Bestllde frn RC-E fick ltt gulaktiga kristaller skulle man vl kunna frklara det som, btw nu efter cirka 15 minuter hller kicken p att lgga sig lite.

edit:
Kicken har lagt sig nu men jag skulle nog sga att det var mera likat mdma n tjack srskilt speedande tycker jag inte det r men d jag har mest erfarenhet av Amfetamin inom CS s kan det nog spela. Ska se hur en refill tar sig om cirkus 30 minuter.
Senast redigerad av Antidot 2009-09-19 kl. 23:02.
Citera
2009-09-20, 00:38
Medlem
youngsoulrebelss avatar
fan, jag blir frvirrad. antingen r det ni som aldrig knt ett E/mdma/meph-rus (jag vet att jag klumpar ihop dem rtt kraftigt nu) eller s r det jag som tv gnger ftt skit-methedrone. det mesta jag knt r ett nikotinkickliknande rus med smtt speedad efterknsla. s: hur ligger det till EGENTLIGEN?
Citera
2009-09-20, 00:58
Medlem
kryptonajts avatar
En frga..

Vad r bst att prova om man inte alls r inkrd p stimulanter?
MDPV, Mephedrone, Methylone? Har lst att MDPV r lite vrre va?
Jag r inte helt orrd, efter en hyffsad snetripp fr ett par r sedan
har jag inte rrt ngot och nu brjar jag bli sugen p att prova nya
saker igen.

Jag r inte lngre fascinerad av de psykoaktiva egenskaperna
hos droger utan jag vill enkelt bara m som en kung om jag ska ut och brsa
ngon kvll eller s.

Var ska jag brja?
Citera
2009-09-20, 01:24
Medlem
Antidots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
fan, jag blir frvirrad. antingen r det ni som aldrig knt ett E/mdma/meph-rus (jag vet att jag klumpar ihop dem rtt kraftigt nu) eller s r det jag som tv gnger ftt skit-methedrone. det mesta jag knt r ett nikotinkickliknande rus med smtt speedad efterknsla. s: hur ligger det till EGENTLIGEN?

Tja, jag skulle inte sga att rosa diamanter och bla mitsubishi r srskilt dliga speciellt inte dom jag provade 2003-2004 om jag inte minns fel.
Men kicken var jvligt lik dom men inte lika intensiv, dremot s frsvinner likheterna dremot tycker jag kroppsknslan(body high) r mera lik E n amfetamin tycker jag och kroppstempraturen mste hjts fr jag fryser arslet av mig varje gng jag gr ut och rker. Sen tycker jag ruset r lite halvtrkigt den hr substansen gr mig inte och lika intresserad av sakerna och ting som tex amfetamin gr fr mig.

/Anti
Citera
2009-09-20, 01:41
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidot
Tja, jag skulle inte sga att rosa diamanter och bla mitsubishi r srskilt dliga speciellt inte dom jag provade 2003-2004 om jag inte minns fel.
Men kicken var jvligt lik dom men inte lika intensiv, dremot s frsvinner likheterna dremot tycker jag kroppsknslan(body high) r mera lik E n amfetamin tycker jag och kroppstempraturen mste hjts fr jag fryser arslet av mig varje gng jag gr ut och rker. Sen tycker jag ruset r lite halvtrkigt den hr substansen gr mig inte och lika intresserad av sakerna och ting som tex amfetamin gr fr mig.

/Anti

okej. d r det vl jag som r methedrone-immun helt enkelt. vad synd. men jag tar det andra sidan jvligt lugnt fr tillfllet och tnker mig en storartad come back med finfin tjack-meph-fest s smningom. blir fint!
Citera
2009-09-20, 02:13
Medlem
nerochupps avatar
Vilken r den schysstaste batchen just nu?
Citera
2009-09-20, 02:23
Medlem
henke1984s avatar
tnkte bara dela med mig av vad jag hitta

http://www.nyhetspressen.se/309157.html
Citera
2009-09-20, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
okej. d r det vl jag som r methedrone-immun helt enkelt. vad synd. men jag tar det andra sidan jvligt lugnt fr tillfllet och tnker mig en storartad come back med finfin tjack-meph-fest s smningom. blir fint!

Hur har du administrerat det? Om du bara har snortat det s freslr jag att du snker en 250mg-bomb, s kommer du inom kort frst vad alla pratar om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in