Någon som kan göra en sammanfattning i början av tråden?
Två familjer är tillsammans den aktuella kvällen.
Den andra familjen som hälsar på säger att de var alla tillsammans och att de senare fiskade.
Jag tror att ungarna fantiserat ihop och pratat med sina föräldrar och de tar med sig ungarna till polisen vilket jag anser vara ett stort misstag.
Ungarna har kunnat fantisera då det spekulerades mycket då det hänt och alla pratade om det.
Barn i den åldern kan tillskriva sig saker som dom inte alls har at göra med men vill bli centrum för uppmärksamhet.
När jag var i den åldern så hittade jag på saker som inte var sanna.
Jag berättade för grannbarn att det fanns en indianby med wigwams på mitt land och att jag hade hästar där.
När jag var på semester så sa jag till en tjej att jag hade en häst som hette adriatica.
Om man släpar in två barn i den åldern och grillar dom gång på gång så kommer dom till slut säga saker som låter konstigt tex God Jul
Jag tror att det dessa barn utsatts för gör att dom vet inte i dag vad som hände.
Dom blandar saga, verklighet och fantasi och har dom dessutom fått sitta med en polis som vill hitta en skyldig så.
Att deras styvmamma måste åka till psyket det fattar jag inte. Det lät på TV som om det var något fel på henne. Inte bara dialekt utan fel, typ lite mindre iq.
Att deras pappa aldrig tagit tag i det hela och skrikit sig blå för att få veta sanningen det fattar jag inte heller!!