2009-01-30, 00:27
Medlem
jerpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahmut
Vad hände med smoke fest????

Ska det inte bli någon smoke fest?
Citera
2009-01-30, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerpe
Ska det inte bli någon smoke fest?

Joo, det tror jag , eller?
Vi får vänta och se vad det står på cannabisera.se , och sen är det bara att marknadsföra skiten ur det
Citera
2009-02-01, 13:01
Medlem
Föressten, på debatt talades det om legalisering, och narkotika i konstvärlden. En frustrerad Kleerup var där. Det skall nog gå att se på svt play.
Tänkte bara nämna det.
Citera
2009-02-01, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeemma
Föressten, på debatt talades det om legalisering, och narkotika i konstvärlden. En frustrerad Kleerup var där. Det skall nog gå att se på svt play.
Tänkte bara nämna det.

Synd bara att han verkade flöddrad eller något... Hörde inte mycket vettigt från den munnen.
Citera
2009-02-01, 16:32
Medlem
flipper1446s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaterasu
Hörde inte mycket vettigt från den munnen.
Han är diagnostiserad med ADHD och Tourettes.
Citera
2009-02-03, 00:43
Medlem
MrNiceGuy_s avatar
Ehh ursäkta om jag varit off ett tag. Haft mycket att göra. Bizi bizi.
På tal om hela The Union. Fick ett mail förra veckan typ från Adam igen.

Citat:
Hey xxxxxx!

It's Adam from "The Union" spoke to my sales agent, and he said we were really close to selling TV rights to TV2 in Denmark http://tv2.dk/ & YLE in Finland http://www.yle.fi/fbc/index.shtml the reason I'm telling you is that they both passed because they said 'The Union" wasn't about local issues so they didn't think it would be popular, but if we can get a whole bunch of people to e-mail them asking to see "The Union" (oh I don't know let's say 100) on TV we might be able to persuade them to buy the TV rights.

I know you said you were in Sweden, BUT if we broadcast in these territories close to Sweden then we might be able to get some Swedish broadcasters to pick it up after!!!!

So I thought we would give it a try

Hit me back if you have any questions

Talk to you soon
Adam Scorgie
Executive Producer
www.theunionmovie.com

Så om någon orkar fixxa ihop någon text för att maila dem. Terrorisera som vi är bra på [haha]. Nemän, så de ser att det finns intresse och efterfrågan för det. Tydligen mycket närmare än att vi försöker göra något åt SVT då de ignorerar totalt.

Över&Öut
mrniceguy_
Citera
2009-02-03, 02:26
Medlem
berlinlondons avatar
Har project post it synts i media nagonting annu?!
Citera
2009-02-03, 03:39
Medlem
Juörgens avatar
Nu går jag ut med det!

Nu ska jag berätta för alla, morsan farsan alla släktingar om alla myter om cannabis. All fakta ska ut! Det kommer bli vilda diskotioner men jag håller mig ren så dom har inget att säga till om. Jag kommer älta och älta tills dom inser att en holk en solig sommar dag är bra mycket bättre en 7starköl och vara bakis dagen efter. jäjä ni alla här är ju väldigt på lästa ni förstår nog vad jag menar. Gör det ni också! Det kommer väl vara lite jobbigt att inte kunna röka nått men det är de värt!

Sprid till vänner och familj va inte rädda!
Citera
2009-02-03, 09:16
Medlem
Smokefest!

Informerar lite om det här bara....

OM antagonisten och admin kommer överens om att tillåta en tråd om detta, och om populariteten kring festen blir hög så är det bara ett tillstånd från polisen som behövs, sen så är yonny på igen och då kommer det stå på cannabisera..
Projekt post-it vet jag ingenting om...
Citera
2009-02-03, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juörgen
Nu ska jag berätta för alla, morsan farsan alla släktingar om alla myter om cannabis. All fakta ska ut! Det kommer bli vilda diskotioner men jag håller mig ren så dom har inget att säga till om. Jag kommer älta och älta tills dom inser att en holk en solig sommar dag är bra mycket bättre en 7starköl och vara bakis dagen efter. jäjä ni alla här är ju väldigt på lästa ni förstår nog vad jag menar. Gör det ni också! Det kommer väl vara lite jobbigt att inte kunna röka nått men det är de värt!

Sprid till vänner och familj va inte rädda!

ja fy fan vad man mår dåligt dan efter av alkohol det är därför röka är så jävla överläkset
Citera
2009-02-03, 09:46
Medlem
anvandarnawns avatar
nu tar jag fingrarna ur röven och sätter upp en ~50 posters på olika ställen!

hjälp oss nu allihopa som inte gjort nånting
Citera
2009-02-03, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flipper1446
Han är diagnostiserad med ADHD och Tourettes.

Grattis till dig för att du läser Aftonbladet. ADHD behöver inte yttra sig på det viset, och visst, Tourettes köper jag. Men han verkade gå på något iaf..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in