Ingen som har tagit bilder av sin affischering?
Har själv skickat några bilder till cannabisera, men eftersom post-it inte står med där längre så har ju inte dom kommit upp
Det är väldigt tråkigt att se faktiskt då projektet fick en grym start när tråden var ny. Så kom igen nu alla stoners, tiden är inne för en nystart. Sluta inte sätta upp affischer, men en ny idé skulle inte sitta helt fel!
Tja jag röker brass så jag är lat. Kan nån förklara hur man får dom där affiserna och vart skriver man ut sånt i a3 format med färg om man ska ha många? För nu ska jag nämligen lyffta på mig och börja göra nått åt det här! Jag ska sluta röka för ett tag sen ska jag gå ut med de till alla jag känner! Och inte sluta snacka förens som inser att det inte är en farlig drog och att den bör ledgaliseras.
heh, jag behöver bara en lite knuff så länka dit man hittar affirserna och berätta hur ni får dom på papper med färg utan att det kostar allt för myscket.
Jag ser ingen legalisering under min livstid men man måste stå för vad man tycker och det är ganaka roligt att kämpa för nått så tabulagt som cannabis. Fan 95% av hela Sverige tror ju på att det är en utav dom farligaste drogerna som finns. Det är en riktig utmaning och det är ju skoj att se sina egna afficher sitta uppe på stan och sina egna plantor som dom skriver om i tidnigen. hehe
kan ju vara ett fint sätt om man är lite händig på att klippa och klistra. 99% av sveriges befolkning lär ju se dem om man sätter i var stad.
anta då att 5% blir nyfikna varför och söker på google, hittar nån bra sida som skapats för ändamålet med rätt propaganda och vips så har vi ytterliggare 462448,8 förespråkare.
observera att alla siffror i ovanstående inlägg är spekulaioner och inte fakta och baseras på gissningar och ett 5 procentigt snitt av sveriges befolkning enligt wikipedia för 2008.
Det var inte den bästa tajmingen för att starta någonting det här. Jag personligen drar mig väldigt gärna från att gå ut i snö och blask. Men mot våren med cannabisera.se uppe igen och torrare gator blir det mass-uppsättning i hela landet!
Det var inte den bästa tajmingen för att starta någonting det här. Jag personligen drar mig väldigt gärna från att gå ut i snö och blask. Men mot våren med cannabisera.se uppe igen och torrare gator blir det mass-uppsättning i hela landet!
Exakt, när sommaren kryper på och värmen överstiger 23 grader, då blir det 8 timmar om dagen med fyra 30-minuters raster!
kan ju vara ett fint sätt om man är lite händig på att klippa och klistra. 99% av sveriges befolkning lär ju se dem om man sätter i var stad.
anta då att 5% blir nyfikna varför och söker på google, hittar nån bra sida som skapats för ändamålet med rätt propaganda och vips så har vi ytterliggare 462448,8 förespråkare.
observera att alla siffror i ovanstående inlägg är spekulaioner och inte fakta och baseras på gissningar och ett 5 procentigt snitt av sveriges befolkning enligt wikipedia för 2008.