Citat:
Ursprungligen postat av rotationgenerat
Har du plockat på samma ställe förr?
jag tror nog sthlm får vänta ca 4-5 dagar till,sne är det kalas!
Nej jag har inte plockat där förut, har inte plockat någonstans förut
Såg att du hade hittat i Österhaninge, jag bor där, du skulle inte kunna dra iväg ett PM med lite mer exakta uppgifter? snälla?
Vi kanske kan sammplocka nån dag?