2005-09-12, 15:44
  #697
Medlem
Lost dreamers avatar
Nu jädrar skall det plockas i Götet i helgen
Citera
2005-09-12, 17:04
  #698
Bannlyst
Var precis ute i haninge utanför stockholm utan att hitta något.
Citera
2005-09-12, 20:01
  #699
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurrez
Var precis ute i haninge utanför stockholm utan att hitta något.

Har du plockat på samma ställe förr?
jag tror nog sthlm får vänta ca 4-5 dagar till,sne är det kalas!
Citera
2005-09-12, 22:14
  #700
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rotationgenerat
Har du plockat på samma ställe förr?
jag tror nog sthlm får vänta ca 4-5 dagar till,sne är det kalas!


Nej jag har inte plockat där förut, har inte plockat någonstans förut

Såg att du hade hittat i Österhaninge, jag bor där, du skulle inte kunna dra iväg ett PM med lite mer exakta uppgifter? snälla?

Vi kanske kan sammplocka nån dag?
Citera
2005-09-13, 07:57
  #701
Bannlyst
Österhaninge kan både du och jag glömma eftersom dom byggt nu en stor skola. Ledsen ska man itne vara, om du säger att du bor i närheten så kan jag rekomendera Ågesta, säkert sthlm´s bästa!

BTW, ska inte plocka men checka hur det ser ut på fredagen, så det blir säkert plocka på söndagen!
Citera
2005-09-13, 08:09
  #702
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotationgenerat
Österhaninge kan både du och jag glömma eftersom dom byggt nu en stor skola. Ledsen ska man itne vara, om du säger att du bor i närheten så kan jag rekomendera Ågesta, säkert sthlm´s bästa!

BTW, ska inte plocka men checka hur det ser ut på fredagen, så det blir säkert plocka på söndagen!
Ge fan i Ågesta, det är mitt ställe!
Citera
2005-09-13, 11:44
  #703
Bannlyst
sol
Citera
2005-09-13, 12:45
  #704
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Ge fan i Ågesta, det är mitt ställe!

jaha, så det finns mer ågesta plockare här.
bäst o springa dit innan ni gör det!
Citera
2005-09-13, 12:47
  #705
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotationgenerat
jaha, så det finns mer ågesta plockare här.
bäst o springa dit innan ni gör det!
Ja för fan. Jag åker väl också dit på söndagen då, så får jag hoppas att jag stöter på dig så jag kan skrämma ifväg dig.
Citera
2005-09-13, 12:59
  #706
Bannlyst
Hehehe mig skrämmer du inte iväg
Däremot en fråga, har du haft problem med svarta volvon (civvare) nån gång?
Dom har i stort sätt koll över hela ågesta!
Citera
2005-09-13, 13:05
  #707
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotationgenerat
Hehehe mig skrämmer du inte iväg
Däremot en fråga, har du haft problem med svarta volvon (civvare) nån gång?
Dom har i stort sätt koll över hela ågesta!

Va?? Åker farbror blå runt å haffar fredliga svampplockare nu också?
Ska man inte få göra något ifred. Jag ska fan flytta till nordpolen
Citera
2005-09-13, 13:06
  #708
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotationgenerat
Hehehe mig skrämmer du inte iväg
Däremot en fråga, har du haft problem med svarta volvon (civvare) nån gång?
Dom har i stort sätt koll över hela ågesta!
Har aldrig varit och plockat i Ågesta förrut, men tänkte göra det till "mitt" ställe i år, så jag kan inte uttala mig om det. Kanske ser lite suspekt ut iofs om de ser en gå och plocka sfvamp med en påse bira i ena handen. Hehe. Undrar vad fan snuten gör där då?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in