allrighty then... Men står det inte här och var i forumet att det faktiskt inehåller psilocybin fast att den är mindre potent än toppisarna? Kanske läst fel. tack ändå
Beror på var i landet du letar...där jag bor (mitten av småland) kommer det fortfarande upp nya på mina favoritställen. Knappt varit frost här och regnigt men ändå milt väder och det gillar toppslättskivlingen!
Beror på var i landet du letar...där jag bor (mitten av småland) kommer det fortfarande upp nya på mina favoritställen. Knappt varit frost här och regnigt men ändå milt väder och det gillar toppslättskivlingen!
jag bor i närheten av sthlm det var frost för några dagar sen de har rengar mycket också tror du man hittar bor precis bid en hage och 10 min ifrån en golfbana
jag bor i närheten av sthlm det var frost för några dagar sen de har rengar mycket också tror du man hittar bor precis bid en hage och 10 min ifrån en golfbana
Du får väl ge dig ut och kolla en snabbis? 10 min är ju inte så farligt att gå
Var ut och plockade för första gången idag. Såg dystert ut ett tag. Hittade inte ett spår av någon svamp. Gick dock till en annan hage som var lite annorlunda alldeles brevid den vi först kollat i. Och där hittade vi svamp!
Hagen är lite speciell då lite av skogen växer in på den men den är ganska fuktig och "lövig". Hästar och får har gått på den lite då och då. Men i alla fall... Vi hittade någonting som vi tror är toppisar. Som sagt var det första gången men jag tycker om man jämför våra med bilder här på forumet så "borde" det vara toppisar. Råkade dock misshandla dom lite
Var ut och plockade för första gången idag. Såg dystert ut ett tag. Hittade inte ett spår av någon svamp. Gick dock till en annan hage som var lite annorlunda alldeles brevid den vi först kollat i. Och där hittade vi svamp!
Hagen är lite speciell då lite av skogen växer in på den men den är ganska fuktig och "lövig". Hästar och får har gått på den lite då och då. Men i alla fall... Vi hittade någonting som vi tror är toppisar. Som sagt var det första gången men jag tycker om man jämför våra med bilder här på forumet så "borde" det vara toppisar. Råkade dock misshandla dom lite