2005-09-13, 13:24
  #709
Medlem
Nån som hittat nåt i göteborgs trakten ännu,fan jag har varit ute 2 dar nu och ändå kammat hem noll.Är det för varmt fortfarande tror ni?
Citera
2005-09-13, 14:28
  #710
Medlem
DirtyBones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papillion
Nån som hittat nåt i göteborgs trakten ännu,fan jag har varit ute 2 dar nu och ändå kammat hem noll.Är det för varmt fortfarande tror ni?


nej inte hittat nåt här än, men nu börjar det bli kallare på nätterna o så, så snart är dom nog på G kan jag tänka mig!
Citera
2005-09-13, 14:55
  #711
Medlem
Spaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Har aldrig varit och plockat i Ågesta förrut, men tänkte göra det till "mitt" ställe i år, så jag kan inte uttala mig om det. Kanske ser lite suspekt ut iofs om de ser en gå och plocka sfvamp med en påse bira i ena handen. Hehe. Undrar vad fan snuten gör där då?!

Dom gör ingenting för dom är obildade och korkade.
Frågar dom nått så säger du att du bara ska "kolla upp en grejj", och att du är "medlem i Sveriges Mykologiska Förbund, SMF".
Kanske funkar det. (vill du vara extra säker, skaffa en tröjja där det står Sveriges Mykologiska Förbund på)

/Spader
Citera
2005-09-13, 15:00
  #712
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
Dom gör ingenting för dom är obildade och korkade.
Frågar dom nått så säger du att du bara ska "kolla upp en grejj", och att du är "medlem i Sveriges Mykologiska Förbund, SMF".
Kanske funkar det. (vill du vara extra säker, skaffa en tröjja där det står Sveriges Mykologiska Förbund på)

/Spader
Har lite dåliga erfarenheter af cifvilsnutar bara. När jag var lite parfvel så jagade de mig och mina vänner i sin cifvilbil, vi trodde att de var pundare som faktiskt var efter oss då. När de väl fick tag på oss så blefv de sura och frågade varför vi försökte springa från polisen. Haha.
Dagen efter så träffade vi dem på nästan samma ställe. De muddrade mig (bara mig), snodde min knifv och åkte hem med mig till morsan i buss!!! De satte handbojor på mig och åkte SL-buss hem till mig, kändes jäfvligt skumt.

Men jag ska iaf till Ågesta och leta lite i helgen förhoppningsfvis. Biran följer med så man iaf har någonting att roa sig med ifall man inte hittar några toppisar.
Citera
2005-09-13, 16:00
  #713
Bannlyst
Ågesta ligger ju i farsda? Inte i Haninge?

Sammplockning på Tisdag? Det skulle väl vara trevligt?
Citera
2005-09-13, 16:07
  #714
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrez
Ågesta ligger ju i farsda? Inte i Haninge?

Sammplockning på Tisdag? Det skulle väl vara trevligt?
Jo visst fan ligger det utanför farsta? Annars så drar iaf inte jag dit
Är du med på sfvampplockning på tisdag så är jag på. De fleta polare går i skolan eller jobbar och har inte tid att åka dit på vardagar... Dessutom så vill jag inte dela med mig!
Citera
2005-09-13, 16:10
  #715
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Jo visst fan ligger det utanför farsta? Annars så drar iaf inte jag dit
Är du med på sfvampplockning på tisdag så är jag på. De fleta polare går i skolan eller jobbar och har inte tid att åka dit på vardagar... Dessutom så vill jag inte dela med mig!


Jo, enligt eniro ligger det utanför Farsta.

Skola är inget för mig så jag är ledig hela dagarna, och vill mer än gärna plocka svamp med lite gulligt sällskap
Citera
2005-09-13, 16:13
  #716
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrez
Jo, enligt eniro ligger det utanför Farsta.

Skola är inget för mig så jag är ledig hela dagarna, och vill mer än gärna plocka svamp med lite gulligt sällskap
Skicka PM eller något när du hade tänkt att knata ut då. Räkna inte med att jag är nykter bara.
Citera
2005-09-13, 16:17
  #717
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Skicka PM eller något när du hade tänkt att knata ut då. Räkna inte med att jag är nykter bara.


okej, ill do. Du kanske rent utav har msn?


Nej det hade jag inte gjort heller, bara du dricker måttligt så att det blir öfver till mig
Citera
2005-09-13, 16:19
  #718
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrez
okej, ill do. Du kanske rent utav har msn?


Nej det hade jag inte gjort heller, bara du dricker måttligt så att det blir öfver till mig
Skicka PM så får du msn.

Jag tar med mig en påse bira så delar vi på den. Jag är ingen jude, trots att jag ser ut som en.
Citera
2005-09-13, 16:23
  #719
Medlem
Lost dreamers avatar
om nån i Gbg vill ut o plocka imorrn..skicka mej pm..
pronto........................Capisce!

edit
Torsdag leen.
Citera
2005-09-13, 16:51
  #720
Bannlyst
Funderar på att ta mig en liten tur i skatås idag eller imorgon....är det någon som har varit där och letat, och ännu bättre hittat några toppslätsskivlingar? Jag är även intresserad av folk som vill hänga med, gärna någon som har letat förut och vet var de finns .

Hoppas gud är med oss, hoppas vi har flax.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in