Citat:
Ursprungligen postat av TerranPlayer
dom är ju extremt små nu när dom är torkade.. tycker du att det kan vara klokt att använda m.m's ut räknare och väga upp cirka upp 0.75 g - 1 gram torkade som första dos?
Vad jag har läst ( omjag inte minns fel nu för de va ett BRA tag sen jag läste detta ) så är koncentrationen av pscilocybin densamma om inte mer i mindre exemplar.
Samt att det var lite mer i stjälken än i hatten?
Som sagt SJUKT länge sen jag läste detta så kan inte lova hundra på de, men har nåt i bakhuvet som nämner nåt om det.
Klokt och klokt, de är väl upp till var och en, många vet jag tipsar nybörjare om ca 15-20st ( oberoende storlek( dock inte MINI MINISAR :P )) brukar väl hålla i en sisådär 4-5h.
Min första gång var 75+ ( tappadae räkningen där, och även dom stora och små blandade ) och de var en sjujäkla upplevelse och ångrar verkligen inte att jag gjorde det.
Sj har jag aldrig använt mig av någon räknetabell utan endast räknat svampar och lärt mig ungefär via klockslag osv hur länge det suttit osv.
annars vet jag shroomery har denna
http://www.shroomery.org/6257/Magic-Mushroom-Dosage-Calculator
men hur pass 100 den är då man ska veta exakt innehåll av olika svampar osv :P ja de kan bli väldans klurigt det :P.
Hoppas iaf att du får en underbar första tripp och att allting går som du vill

!