Citat:
Ursprungligen postat av TerranPlayer
Hoppas du har rätt för isf YIIHAAA

Dock är mängden för lite än tror jag.
Tror du det skulle räcka för en första debut "tur" det som är plockat och det du ser? Givetvis utan brokingen då..
Är dom inte löjligt små? Men de gör inget får bli till att utöka det bara hoppas dom små funkar ändå..
Dom går nästan sönder nu när dom är torkade och vet ej hur jag skall förvara dom tills nästa skörd anländer?
Kan man äta dom torra eller måste man göra te utav dom?
Borde veta va jag sysslar med då jag va en av topp identifierarna för några år sen å har plockat rätt mkt under mina år :P.
En debut tur kan 15-20st räcka om du kör dom i citronsyra så de slår mer och fortare, ba köpa sån där gul citronflarra man bruka he på fisk då man äter det, spruta ut och hacka i svampen som är torkad och låta den ligga 30-60 min och dra sen svepa ner allt med ett glas apelsinjuice.
Vad som händer då är att pscilocybinet ( de verksamma ämnet ) omvandlas till pscilocin av citronsyran vilket slår mkt fortare och även lite hårdare ( iaf vad jag tycker :P ).
Med den metoden går det som sagt fortare för du slipper vänta på att magsyran ska göra den omvandlingen av pscilocybinet

!
Dock får du inte lämna de för länge eller så då pscilocinet är rätt ömtåligt och bryts ned fort av både värme och syre

!
happy trippin, och glöm inte att ha en sitter ( en nära vän som du känner dig säker med och som gärna testat detta så han vet vad du har att vänta å va som ska göras om du ev hamnar i fel tankebanor).
Försök va i en miljö där du känner dig trygg, tex hemma å så, känner du inget kan ett miljöbyte hjälpa, tex tänd nå färgglada lampor, byt rum, starta en mysig film

kika på roliga saker typ psycedelic movies på ytube osv

!
Och kom ihåg, INGET är på riktigt, hamnar du i konstiga tankebanor de är svampen som gör det så försök bara tänka på annat å göra nåt annat så du får tänka på något annat

.
Och kom ihåg det går över så småningom

!