Citat:
Ursprungligen postat av Mehr
Kan du länka till en officiell sida där de är öppna med det (eller motsvarande).
Jag antar att det finns betydligt bättre källor än några enstaka personers historier som de gett efter att de flytt till ett fientligt land (och än Wikipedia där det är sjukt lätt att skriva dynga). Det finns ju rätt stora skäl till att ta deras historier med en nypa salt.
Nu vet jag inte att det i te försigår zombietillverkning för att man ska få öva att skjuta(?) men jag antar att man kan hitta historier om motsvarande om diverse länder på i internet utan att för den sakens skull bli övertygad om att det var sant.
Flyger det inte tefat i area 52 förresten? Där ärmdet ju skitmånga som säger att så är fallet och där finns det ju filmer och fotografier i massor. Till skillnad mot tortyrlägrena i Nordkorea. ( finns kanske men att barnen osv till någon brottsling sitter där verkar det typ vara en människas historia som det bygger på).
Sen finns det fullt med ställen där man klumpar ihop brottslingar. Fängelse kallas det va? Lär ju vara pissigt i nk men det är ett fattigt land och jag gissar att det finns många länder som har samma standard.