2005-06-29, 22:59
Medlem
erty2s avatar
En risk är även att man kan få förstorade kroppsdelar (jo det är faktiskt sant)
Typ en ordentlig grunt-käke eller större händer/fötter.
Har dock ingen koll på hur vanligt detta är eller hur stora doser som krävs, men det ska tydligen vara en bieffekt.
Låter som att båda ~30-åringarna som nämnts i tråden har hamnat i en liten kris
Citera
2005-06-29, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pottan
Det här undrar jag också över!!!!!

Min pojkvän, 38, har sedan 3 månader börjat injicera sig själv med HGH. Han är heller ingen kroppsbyggare, men jäkligt fåfäng. Han beställer HGH via Internet från USA.

Han verkar tro att det är rena skönhetsmedlet, som ska ge honom tjockare hår, bättre hy och viktminskning. Han säger att hans humör har blivit bättre, också. Han tar inga andra preparat.

Jag kan inte se någon som helst skillnad på honom, men jag tycker att det verkar vara vansinne att hålla på med detta om man ändå inte är byggare. De sajter jag kollat upp pratar bara om medicinskt bruk för att behandla dvärgväxt.

Jag skulle också vilja veta ALLT om HGH, framför allt riskerna. Jag är orolig för honom.
det är ingenting att oroa sej för, det påverkar inte potensen eller humöret (inga steroider påverkar humöret iofs)

Sen så eldar han för flugorna då det han försöker uppnå endast fungerar på gammla människor som inte har mycket gh i kroppen. Med andra ord så har han inte direkt mycket att hämta ifrån gh om han är 38 år. Slöseri med pengar säger jag (blir VÄLDIGT dyrt i längden med GH om han inte blir blåst av nån tjackis-sida som skickar hcg istället) säg åt honom att göra ett graviditetstest (helt seriöst) pissar han positivit så har han fått i sej hcg istället
Citera
2005-06-29, 23:18
Medlem
erty2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog
det är ingenting att oroa sej för, det påverkar inte potensen eller humöret (inga steroider påverkar humöret iofs)

Sen så eldar han för flugorna då det han försöker uppnå endast fungerar på gammla människor som inte har mycket gh i kroppen. Med andra ord så har han inte direkt mycket att hämta ifrån gh om han är 38 år. Slöseri med pengar säger jag (blir VÄLDIGT dyrt i längden med GH om han inte blir blåst av nån tjackis-sida som skickar hcg istället) säg åt honom att göra ett graviditetstest (helt seriöst) pissar han positivit så har han fått i sej hcg istället

Vanligt att det säljs HCG istället för HGH till okunniga eller?
Citera
2005-06-29, 23:20
Medlem
Citat:
Slöseri med pengar säger jag (blir VÄLDIGT dyrt i längden med GH om han inte blir blåst av nån tjackis-sida som skickar hcg istället) säg åt honom att göra ett graviditetstest (helt seriöst) pissar han positivit så har han fått i sej hcg istället

Bra ide!!! Det ska jag verkligen föreslå!! Varför byts det ut mot HCG på svarta marknaden (graviditetshormon?!) och vad händer om en kille får i sig det??

Vet inte hur mycket han använder eller betalar (han slingrar sig när jag frågar, verkar dock som om det är ganska dyrt!). Han har dock stålar, så det drabbar ingen fattig.

Tror att det är lite 40-årskris på gång... Skulle gärna vilja tala lite sans i honom, men han verkar tycka att det är supertrendigt och att "alla som fattar något om åldrande kör med HGH nuförtiden"...

Jag skulle behöva några vettiga argument. Hjälp mig, killar!!
Citera
2005-06-29, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erty2
Vanligt att det säljs HCG istället för HGH till okunniga eller?
VÄLDIGT vanligt
Citera
2005-06-29, 23:27
Medlem
erty2s avatar
Citat:
VÄLDIGT vanligt
Läääskigt....

Nåväl, riktigt ärkepuckat att köra HGH för att det är trendigt...Förutom lite välmående så lär han väl knappast känna stor skilnad.

Pottan: Kan tyvärr inte komma med fler argument än det i mitt inlägg längre upp pga att jag inte är allt för kunnig när det gäller HGH.
Men vet iaf att ifall han får utslag på graviditetstestet så måste han fan lägga av med det han har fått tag på, annars kan det ge otrevliga följder.

Här kan du läsa lite om HCG Pottan: http://lifapp.aur.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19860131000083&DocTypeID =5&UserTypeID=2
Citera
2005-06-30, 00:02
Medlem
Alladins avatar
Beror på dosering: men bättre hy, ökad förbränning, bättre humör, tjockare hår. osv. kan uppnås genom att du trycker hgh under längre tid. Minst 3-4mån, minst.
Sen handlar det nog inte om 3-4iu (enheter) utan kanske 5-6 när det är en såpass ung människa. (ja, inte lastgammal i alla fall)

5-6iu om dagen med svenska svarta marknadpriser blir ändå en del. (40kr/iu)

Ryktas om att stora delar av hollywoodeliten använder sig av gh, men hur fan skall man veta...
Citera
2005-06-30, 00:23
Medlem
Boddies avatar
Ligg på 6-10 iU i minst sex månader men hellst i 1 år så ska ni få se på effekt. Vid längre doser såsom 4-5 iU så bränner det fett men det ger även bra blodvärden mm. Men mellan 6-10 iU så både bränner det och bygger mycket bra!!
Citera
2005-06-30, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erty2
Här kan du läsa lite om HCG Pottan: http://lifapp.aur.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19860131000083&DocTypeID =5&UserTypeID=2

Tack erty2!!!!

Frågan är väl hur mycket av dessa förväntade resultat som verkligen kommer att synas efter 6-12 månaders bruk, och vad som är ren "placebo-effect" hos en frisk människa som inte haft någon brist av HGH. Och vilket pris ens kropp betalar för att man har pumpat sig full med HGH under sådan lång tid. Sitter beverkningarna och resulatet i även sedan man slutat med kuren eller går de tillbaka till normala nivåer? Får man leva med förstorade organ resten av livet, tro?

För er som har prövat en längre kur med HGH, (utan att ta något annat samtidigt), hur upplevde ni det hela? Är det värt det? (Om man nu bortser från själva kostnaden...)
Citera
2005-06-30, 01:07
Bannlyst
Citat:
Tack erty2!!!!

Frågan är väl hur mycket av dessa förväntade resultat som verkligen kommer att synas efter 6-12 månaders bruk, och vad som är ren "placebo-effect" hos en frisk människa som inte haft någon brist av HGH. Och vilket pris ens kropp betalar för att man har pumpat sig full med HGH under sådan lång tid. Sitter beverkningarna och resulatet i även sedan man slutat med kuren eller går de tillbaka till normala nivåer? Får man leva med förstorade organ resten av livet, tro?

För er som har prövat en längre kur med HGH, (utan att ta något annat samtidigt), hur upplevde ni det hela? Är det värt det? (Om man nu bortser från själva kostnaden...)
vad för dos är han på i nuläget?
Citera
2005-06-30, 01:19
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Tack erty2!!!!

Finns ännu för lite forskning och erfarenhet på gh för att säga med säkerhet, si eller så.
Ta reda på dosen per dag som sagt?
Citera
2005-06-30, 01:31
Medlem
6 iU säger han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in