2005-06-22, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CokeRush
av diverse amöedningar har jag blivit jävligt nyfiken på tillväxthormoner. Jag och polare har diskuterat vilt i bastun angående detta ämne. Dom påstår att det inte finns nått bättre men att det är så jävla dyrt. Jag har husslat åt en av dom största droghandlarna i stan ett tag. Och efter en leverans kom även jag och han in lite på tillväxt. Och han kan styra det till mej på en dag. Så tro fan att man blir nyfiken. Men jag känner att jag måste veta massor innan jag ens funderar på att köra en tilväxt kur. Så ös ner tråden med motiveringar till att jag fan bara måste börja spara stålar till denna dunderhonung..
jag har ingen praktisk erfarenhet av gh själv men jag kan säga att det inte är värt pengarna. Du får inga muskler och det kan bränna fett

sen är det inte så smart att skriva din ålder, vart du bor och sen ha bild på dina tatueringar! när du dessutom säger att du husslat åt största knarklangaren i stan
Citera
2005-06-23, 00:42
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog
sen är det inte så smart att skriva din ålder, vart du bor och sen ha bild på dina tatueringar! när du dessutom säger att du husslat åt största knarklangaren i stan

haha!

gh är inte lika bra som vanligt testo, kör det istället om du har ålder, träningsbakgrund och kunskaperna hemma.
Citera
2005-06-23, 22:56
Medlem
ikhs avatar
GH funkar helt ok för att deffa men några större ökningar av muskler lär det inte bli. Och sen så förstärker man effekten av GH om man stackar med något annat prepp. Så kör en testokur och lägg GH som deff.

/mvh Ikh
Citera
2005-06-29, 18:26
Medlem
Thomas_LAs avatar
Vad är egentligen HGH (human growth hormone) och hur funkar det?

En 37-årig kompis till mig har börjat injicera sig med humant tillväxthormon. Han är ingen bodybuilder men hoppas få snyggare kropp på kuppen. Jag blev lite nyfiken och försökte Googla fram mer opartisk information, men allt jag hittar är försäljningssajter där det beskrivs som rena mirakelmedlet för hår, muskler och humör.

Kan någon vänlig själ berätta alla fördelar och framför allt, nackdelar med att injicera sig med detta?
Citera
2005-06-29, 21:15
Bannlyst
det hjälper fettförbränningen för många men ska du inte använda steroider och massa andra hormoner(vilket ska vara var gh gör sej bäst) till så tycker jag att det är lite slöseri med pengar om han inte har gott om knashhhh :smart:
Citera
2005-06-29, 21:56
Medlem
Thomas_LAs avatar
Tack för svar! Då undrar man omedelbart:

Är det dyrt att använda?

Räknas det inte som en steroid? (Jag trodde i min enfald att det hörde till
den familjen)

Förutom fettförbränning, vad är det för effekter och vanliga biverkningar?
Hur är det till exempel med impotensrisker?

Fan, jag är ju heller ingen bodybuilder men det kanske kan ha positiva
effekter ändå, eller?
Citera
2005-06-29, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA

Är det dyrt att använda?

den familjen)

Hur är det till exempel med impotensrisker?

effekter ändå, eller?
hehe det är ej aas, effekterna utöver det är väl extremt individuellt så det går ej säga. Bieffekter är väl ofta vattensamlingar och att för vissa kan knän och armbågar bli lite dåliga men det är som sagt väldigt individuellt med detta preparat
Citera
2005-06-29, 22:30
Bannlyst
Citat:

Är det dyrt att använda? Ja, runt 3-4tusen minimum per månad, man bör köra 6månader för resultat.

den familjen) ? man bygger inte direkt massa...

Hur är det till exempel med impotensrisker? Att broskdelarna börjar växa, inre organen blir större.

effekter ändå, eller?
Dåligt val om du bara vill bränna fett och få minimal tillväxt.
Kör med anavar eller liknade om du är rädd för bieffekter, HGH är underskattat när det kommer till bieffekterna.
Citera
2005-06-29, 22:32
Medlem
Thomas_LAs avatar
Ont i knäna kan man kanske stå ut med. Men hur blir det med humöret och potensen?
Citera
2005-06-29, 22:44
Medlem
Citat:
Ont i knäna kan man kanske stå ut med. Men hur blir det med humöret och potensen?

stå ut med att ha knä problem nej tack kul att gå runt och ha ont hela tiden någon jag är rädd för när man börja bli lite äldre
Citera
2005-06-29, 22:53
Medlem
Det här undrar jag också över!!!!!

Min pojkvän, 38, har sedan 3 månader börjat injicera sig själv med HGH. Han är heller ingen kroppsbyggare, men jäkligt fåfäng. Han beställer HGH via Internet från USA.

Han verkar tro att det är rena skönhetsmedlet, som ska ge honom tjockare hår, bättre hy och viktminskning. Han säger att hans humör har blivit bättre, också. Han tar inga andra preparat.

Jag kan inte se någon som helst skillnad på honom, men jag tycker att det verkar vara vansinne att hålla på med detta om man ändå inte är byggare. De sajter jag kollat upp pratar bara om medicinskt bruk för att behandla dvärgväxt.

Jag skulle också vilja veta ALLT om HGH, framför allt riskerna. Jag är orolig för honom.
Citera
2005-06-29, 22:58
Medlem
dubbeltrubbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottan
Det här undrar jag också över!!!!!

Min pojkvän, 38, har sedan 3 månader börjat injicera sig själv med HGH. Han är heller ingen kroppsbyggare, men jäkligt fåfäng. Han beställer HGH via Internet från USA.

Han verkar tro att det är rena skönhetsmedlet, som ska ge honom tjockare hår, bättre hy och viktminskning. Han säger att hans humör har blivit bättre, också. Han tar inga andra preparat.

Jag kan inte se någon som helst skillnad på honom, men jag tycker att det verkar vara vansinne att hålla på med detta om man ändå inte är byggare. De sajter jag kollat upp pratar bara om medicinskt bruk för att behandla dvärgväxt.

Jag skulle också vilja veta ALLT om HGH, framför allt riskerna. Jag är orolig för honom.

hmmmm...

om det nu är äkta grejer han fått tag på, hur mycket trycker han i sig och hur ofta? Låter märkligt.... mycket beror ju på dosen.

vad kostar det för honom? (en enhet kostar 40:- på svarta marknaden i sverige som jämförelse)..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in