2005-06-30, 01:50
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottan
6 iU säger han.

Det är inte överdrivet mkt, men tillräckligt för att han skall få fettförbränning och möjligtvis en del andra bra effekter som välbefinnande ex.vis.
Hade gärna också kört på liknande dos året om, men gh kommer i sistahand med tanke på priset kontra effekten.
Tror inte han kommer ta nämnvärt mkt skada av det heller...
Citera
2005-06-30, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Tror inte han kommer ta nämnvärt mkt skada av det heller...

Men sex, då? Jag trodde att i princip alla preparat av den här typen orsakade antingen impotens eller en överdrivet förhöjd sexdrift... Som tjej är man ju lite orolig att han ska förvandlas till en slakveke eller så sprängkåt att han hoppar på allt som rör sig...
Citera
2005-06-30, 04:02
Bannlyst
Citat:
Men sex, då? Jag trodde att i princip alla preparat av den här typen orsakade antingen impotens eller en överdrivet förhöjd sexdrift... Som tjej är man ju lite orolig att han ska förvandlas till en slakveke eller så sprängkåt att han hoppar på allt som rör sig...
hehe tillväxthormoner gör inte sånt, värre om han håller på med androgener (anabola steroider) där man tillsätter könshormoner i mannen så kan det hända saker, 13 bast ena dagen 70 bast andra dagen. Men tillväxthormoner påverkar inte sånt
Citera
2005-06-30, 10:15
Medlem
Boddies avatar
Lite diskusioner om en som vet hur det är att vara kåt på AAS

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=214662
Citera
2005-06-30, 17:45
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bouncer
Dåligt val om du bara vill bränna fett och få minimal tillväxt.
Kör med anavar eller liknade om du är rädd för bieffekter, HGH är underskattat när det kommer till bieffekterna.
Uhm? Har du nånsing testat GH? Jag har aldrig varit med om så effektiv fettförbränning iof har väl de andra preppen i mitt system en vis del i det hela. Men jag inbillar mig att näst efter dnp kommer GH vad gäller effektiv fettförbränning. Och bieffekterna är väldigt få om man ligger på doser runt 4-6iu (5dagar sen 2 dagar vila). Sen är det väldigt dyrt så jag kan förstå att man väljer andra prepp istället.

/mvh Ikh
Citera
2005-06-30, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Och bieffekterna är väldigt få om man ligger på doser runt 4-6iu

Otroligt vilken bra hjälp jag fick med att reda ut detta... Jag tackar och bockar för all information, grabbar!!! Skönt att höra vad som gäller.

Ikh, kan du inte berätta vilka HGH biverkningar du upplevde? (även om de var få).

TACK IGEN!!
Citera
2005-06-30, 20:28
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Otroligt vilken bra hjälp jag fick med att reda ut detta... Jag tackar och bockar för all information, grabbar!!! Skönt att höra vad som gäller.

Ikh, kan du inte berätta vilka HGH biverkningar du upplevde? (även om de var få).

TACK IGEN!!

Jag har kört en kortare tid på hgh, märkte inte ett skit... vare sig biverkningar eller effekt. (kanske lite bättre förbränning dock)
Citera
2005-06-30, 22:36
Medlem
ikhs avatar
Citat:

TACK IGEN!!
Jag har inte upplevt några biverkningar alls, bara att fettet runt midjan minskat markant, mycket snabbare än väntat och att håret på skallen har blivit tjockare och mindre glest. Så jag har bestämt att köra GH året runt, det kostar en del men det är det värt. Vi får se när jag närmar mig 6månader på GH om jag drar på mig några biverkningar. Men som det ser ut nu bara bra resultat.

ps. Ligger på 4iu/Ed, ska snart gå till 6iu (5dagar, 2 dagar off)

/mvh Ikh
Citera
2005-07-01, 02:52
Medlem
Jaha, där ser man!! Tack för infon!!!
Citera
2005-07-01, 17:56
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Jaha, där ser man!! Tack för infon!!!
Du är välkommen... Så lite så, bara glad att man kan hjälpa någon.
Citera
2005-08-07, 16:00
Medlem
Yagas avatar
genotropin kampsport

Slutat med styrketräningen och återupptagit thaiboxningen igen...har tillgång till genotropin och skulle vilja ha lite upplägg för detta...tillägas skall att jag inte vill ta insulin till..kanske litet testo i veckan men minimal dos...
vill höra lite synpunkter
Citera
2005-08-07, 18:14
Medlem
ikhs avatar
Ska du bränna fett eller? Annars har du inte så mycket nytta av det...

/mvh Ikh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in