2013-09-24, 15:33
Medlem
cnbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaltoMannen
Säg till han och få sjukdomen gigantism, det är väll hans val om han vill ha det annars går det inte genom hgh pga att din "Polare" antagligen ahr stängda tillväxtplattor redan.

Tack för ett snabbt svar! Är det verkligen en sjukdom man kan framkalla? Vi ponerar att han inte har stängde växtplattor, vad skulle vara bäst för honom att trycka?
Citera
2013-09-24, 15:34
Medlem
cnbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Är han ute efter lite bieffekter? Vad snurrar du om pojk?!

En bieffekt som jag förstått det av hgh är ökad längd och större händer. Vilket min vän vill maximera sina chanser att få.
Citera
2013-09-24, 15:35
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Är han ute efter lite bieffekter? Vad snurrar du om pojk?!
Det är så man märker ifall det är bra saker, utgår efter hur illa bieffekterna är Får man inga bieffekter är det fejk.

TS, är din polare i yngre tonåren eller yngre?
Citera
2013-09-24, 15:56
Medlem
cnbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Det är så man märker ifall det är bra saker, utgår efter hur illa bieffekterna är Får man inga bieffekter är det fejk.

TS, är din polare i yngre tonåren eller yngre?

Han är i övre tonåren, men är redo att testa även om det inte ger honom något resultat. Har du någon dos du kan rekommendera?
Citera
2013-09-24, 15:59
Medlem
Hur lång är herren i fråga?
Citera
2013-09-24, 16:03
Medlem
Batman182s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnb
Han är vältränad och har korrekt bmi

Vad är det?
Citera
2013-09-24, 16:44
Medlem
different_trips avatar
Citat:
En bieffekt som jag förstått det av hgh är ökad längd och större händer. Vilket min vän vill maximera sina chanser att få.

Större händer, näsa, öron, fötter etc är en bieffekt man får av långvarigt bruk på höga doser, på kort sikt så märker du bara att naglar växer fortare.

Längre kommer han INTE bli, det garanterar jag.
Citera
2013-09-24, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Större händer, näsa, öron, fötter etc är en bieffekt man får av långvarigt bruk på höga doser, på kort sikt så märker du bara att naglar växer fortare.

Hur höga doser?
Citera
2013-09-24, 17:03
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Hur höga doser?

Nja, svårt att säga exakt.
Men på doser om över 10iu så bör man oroa sig eftersom man kommit fram till att en sådan dos i kombination med en större dos androgener främjar hjärttillväxt.
Citera
2013-09-24, 17:05
Medlem
Citat:
Nja, svårt att säga exakt.
Men på doser om över 10iu så bör man oroa sig eftersom man kommit fram till att en sådan dos i kombination med en större dos androgener främjar hjärttillväxt.

Okej, tack! Vilka doser rekar du för muskelbyggande effekt tillsammans med Testo?

Mvh
Citera
2013-09-24, 17:11
Medlem
cnbs avatar
Citat:

Skönt att någon gav något vettigt svar. Förstår att det är några som skrattar, vilket jag gärna bjuder på . Någon dos och prepearat som du kan rekommendera?
Citera
2013-09-24, 17:47
Medlem
Citat:
Skönt att någon gav något vettigt svar. Förstår att det är några som skrattar, vilket jag gärna bjuder på . Någon dos och prepearat som du kan rekommendera?

Om han nu inte blir längre vad är ens meningen? Tänk på att.du måste punga ut tiotusentals kronor för att ens.få någon effekt. Är det värt det för större händer? Lägg av. Doser på 1-2 iu tillsammans med lågdos testo är bra när man kommer upp i medelåldern annars hade jag aldrig rört hgh. Vill han ha muskler kan han kura på riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in