2008-06-24, 15:57
Medlem
flashen00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tmerhi
Alltså jag är intresserad av hur ni kan vara så fruktansvärt jävla dumma att ni går på anabola? Hur många av er har det slagit slint i huvudet på så att ni slagit ihjäl era flickvänner?

Jag har slagit ihjäl ca 10 flickvänner underbart att bli så himmla agressiv
Nämen vafan tror du stick till familjeliv.se istället.
Citera
2008-06-24, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tmerhi
Alltså jag är intresserad av hur ni kan vara så fruktansvärt jävla dumma att ni går på anabola? Hur många av er har det slagit slint i huvudet på så att ni slagit ihjäl era flickvänner?

tror du blandar ihop det med ropptorskar
Citera
2008-06-25, 12:35
Medlem
Thebushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashen00
Jag har slagit ihjäl ca 10 flickvänner underbart att bli så himmla agressiv
Nämen vafan tror du stick till familjeliv.se istället.

Right on brother!

Nej men allvarligt, jag har (ännu) ingen personlig erfarenhet av steroider, men bilden av det jag fått är väll inte att man blir direkt agressiv utan snarare kanske har en gnutta kortare stubin och kanske lite otålig på det, jag menar.. det är ju inte så att man går ner på stan och slår sönder en punkare bara för att man går på steroider, det kan man ju roa sig med när man e ren ?

Någon som upplevt direkt agression eller ? är väldigt intresserad = ) (av att inte bli för agressiv vill säga)
Citera
2008-06-27, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thebush
Right on brother!

Nej men allvarligt, jag har (ännu) ingen personlig erfarenhet av steroider, men bilden av det jag fått är väll inte att man blir direkt agressiv utan snarare kanske har en gnutta kortare stubin och kanske lite otålig på det, jag menar.. det är ju inte så att man går ner på stan och slår sönder en punkare bara för att man går på steroider, det kan man ju roa sig med när man e ren ?

Någon som upplevt direkt agression eller ? är väldigt intresserad = ) (av att inte bli för agressiv vill säga)

Njaa.. felanvädning kanske inte behöver köra 6v on/off på testo 10ml ew utan pct hehe..
Citera
2008-06-27, 23:39
Medlem
jag har precis inhandlat 200 iu tillväxt och skulle köra igång på det om en vecka men fram till nu har jag tagit 2 mg susta varannanvecka och sen 2 thairyssar och 1 win 50 mg varje dag och 10 mg nolva eftersom jag absolut inte vill få bt... nu kände jag att det sved lite i tuttarna när jag läste tråden här om bröstmjölk osv, provade att klämma lite och det kom typ en droppe vätska ur fick klämma ganska hårt dock.
slutade direkt med tabletterna bara nolva nu.
nu till frågorna?

1 ska jag börja direkt med tillväxten?
2 finns det någon risk för bt med tillväxt? eller andra risker?
3 ska jag kombinera det med något annat?
4 effedrin och tillväxt vad händer?
5 någon som kört tillväxt i 2 veckor sen hållit uppe i 2 veckor hur skulle det funka? jobbar nämligen i norge och är inte så sugen på att smuggla.

hade planerat att köra 4iu om dagen i minst 4 månader vill gå upp 4 kg men ändå bli mer deffad jag är ca 183 cm 76 kg.
Citera
2008-06-27, 23:46
Medlem
Thebushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booost82
jag har precis inhandlat 200 iu tillväxt och skulle köra igång på det om en vecka men fram till nu har jag tagit 2 mg susta varannanvecka och sen 2 thairyssar och 1 win 50 mg varje dag och 10 mg nolva eftersom jag absolut inte vill få bt... nu kände jag att det sved lite i tuttarna när jag läste tråden här om bröstmjölk osv, provade att klämma lite och det kom typ en droppe vätska ur fick klämma ganska hårt dock.
slutade direkt med tabletterna bara nolva nu.
nu till frågorna?

1 ska jag börja direkt med tillväxten?
2 finns det någon risk för bt med tillväxt? eller andra risker?
3 ska jag kombinera det med något annat?
4 effedrin och tillväxt vad händer?
5 någon som kört tillväxt i 2 veckor sen hållit uppe i 2 veckor hur skulle det funka? jobbar nämligen i norge och är inte så sugen på att smuggla.

hade planerat att köra 4iu om dagen i minst 4 månader vill gå upp 4 kg men ändå bli mer deffad jag är ca 183 cm 76 kg.

Vet inte med frågorna, men kör för guds skull färdigt pct´n ordentligt.. skynda långsamt..
Citera
2008-06-27, 23:52
Medlem
Citat:
Vet inte med frågorna, men kör för guds skull färdigt pct´n ordentligt.. skynda långsamt..

saken är den att jag kommer vara ledig en längre priod nu och vill börja så snabbt som möjligt..
jag kommer ju att fortsätta pct'n ett tag till men det är ju redan i obalans nu får börja pct'n med 10mg nolva per dagförsta veckan och öka sen eftersom jag inte har mer med mig (är borta och jobbar nu)
behövs en pct för tillväxt?
Citera
2008-06-28, 00:03
Medlem
Thebushs avatar
Citat:
saken är den att jag kommer vara ledig en längre priod nu och vill börja så snabbt som möjligt..
jag kommer ju att fortsätta pct'n ett tag till men det är ju redan i obalans nu får börja pct'n med 10mg nolva per dagförsta veckan och öka sen eftersom jag inte har mer med mig (är borta och jobbar nu)
behövs en pct för tillväxt?

Som sagt, jag är bara på skissbordet med min första dboll kur så det är nog att fråga fel person, men tänk en gång extra.. visst du förlorar kanske lite tid i att vänta, men du vinner kanske en framtid utan bh ? =P
Citera
2008-06-28, 00:08
Medlem
Citat:
Som sagt, jag är bara på skissbordet med min första dboll kur så det är nog att fråga fel person, men tänk en gång extra.. visst du förlorar kanske lite tid i att vänta, men du vinner kanske en framtid utan bh ? =P
jo de är klart hoppas på fler åsikter kanskke från folk som gått på det..
Citera
2008-06-28, 11:58
Medlem
Citat:
jo de är klart hoppas på fler åsikter kanskke från folk som gått på det..

Sök på ordet "bröstmjölk" så får du fram en rätt bra tråd.
Som jag tror hade kunnat hjälpa dig.

En sak har man fått lära sig här på fb.

"you are not alone"
Citera
2008-08-03, 11:22
Medlem
hyperplasia, el inte?

Har läst runt lite på olika forum.. Tycks vara lite delad mening om igf-1 lr3 orsakar hyperplasia (om jag inte har missförstått det, engelskan är inte vad den borde) Hade uppskattat lite utlåtanden från svenska brukare.
Citera
2008-08-03, 15:56
Medlem
Finns dom som påstår att Tillväxt inte syns på doping prov, stämmer de?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in