2005-12-18, 14:16
Medlem
ikhs avatar
Sen att självmedicinera i syftet att växa måste ju vara det jävla dummaste jag hört i hela mitt liv. Gör din kompis en tjänst och slå han riktigt hårt på käften så han vaknar till och börjar tänka.

/mvh Ikh
Citera
2005-12-18, 14:51
Medlem
Hgh

hej jag har köpt HGH på Naturensdroger.com men jag vet inte längre om jag vågar ta de hört om biverkningar. någon som har testat eller har tips på hur de fungerar?? Biverkningar?? ökningar??effekter?? har kollat runt mycke men finner olicka svar överallt så om nån vet skulle jag vara tacksam.//Tobbe
Citera
2005-12-18, 16:13
Medlem
Okej. Tänkte så. Borde väl inte fungera om man slutat växa. Jag sa det till honom innan, att genotroping inte är något all leka med. Dosering osv..tack för svaren
Citera
2005-12-18, 18:12
Medlem
HGH som du har innehåller troligtvist socker eller annat skit som dom marknadsför som något dundermedel.

Riktigt HGH kostar skjortan och finns inte i tablettform...
Citera
2005-12-18, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ToBiXxX
hej jag har köpt HGH på Naturensdroger.com men jag vet inte längre om jag vågar ta de hört om biverkningar. någon som har testat eller har tips på hur de fungerar?? Biverkningar?? ökningar??effekter?? har kollat runt mycke men finner olicka svar överallt så om nån vet skulle jag vara tacksam.//Tobbe

sånt här ska man väl ta reda på innan man köper
Citera
2005-12-19, 10:15
Medlem
Finns tabbar i kina som stimulerar utsöndringen av HGH men inget bra antagligen, vet att dom har näs-spray oxå, hade varit intressant, ska ju gå rakt ut i blodet direkt..... man kanske skulle köpa sig ett test... men det e väl hög bluff-faktor på det antar jag.
Citera
2005-12-19, 10:15
Medlem
Finns tabbar i kina som stimulerar utsöndringen av HGH men inget bra antagligen, vet att dom har näs-spray oxå, hade varit intressant, ska ju gå rakt ut i blodet direkt..... man kanske skulle köpa sig ett test... men det e väl hög bluff-faktor på det antar jag.
Citera
2005-12-19, 10:16
Medlem
Citera
2005-12-19, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmba

Jag hörde dej först gången
Men jag tror inte något av dom fungerar alls, precis som oral-IGF1.

Men testa och återkom
Citera
2005-12-21, 15:29
Medlem
att peptider skulle klara av magsyran är inget jag skulle offra mina testiklar för
Citera
2005-12-23, 14:37
Medlem
hgh

Citat:
Ursprungligen postat av chewdog_den_II
att peptider skulle klara av magsyran är inget jag skulle offra mina testiklar för

okej va menar du me de om jag skulle ta HGH skulle mina testiklar krympa??
Citera
2005-12-23, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmba

okej tack för tipset
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in