2012-03-31, 19:46
Medlem
Wahlberg999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frizzter
tja, jag har tagit genotropin sedan jag var 11-12 år gammal för att jag hade en tumör när ja var 3-4 år gammal som på något sätt gjorde så att min kropp inte tillvärkar tillräkligt med hromoner eller vad det nu är men nog om det jag har lite små problem med kroppen som ja misstänker kan bero på genotropinet jag gymmar och tränar thai boxning och har börjat få ont i lederna och dom knakar ofta ja har även ganska ofta dåligt stånd kan kan det bero på genotropinet????

Har läst en del på amerikanska/engelska brädor och har då kommit över trådar där folk har skrivit ang smärta i leder av hgh, så kan säkerligen stämma bra.

mvh
Citera
2012-03-31, 23:49
Medlem
Lite off topic angående muskelceller, jag läste på nån BB-sida om att kroppen bildar fler fettceller om man bulkar och att fettceller inte försvinner vilket skulle leda till att man lättare blir tjock i framtiden om man bulkar/deffar/bulkar/deffar än om man ligger på balans. Sant eller BS?

Bra tråd för övrigt!
Citera
2012-04-01, 17:01
Medlem
Wahlberg999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdfisken
Lite off topic angående muskelceller, jag läste på nån BB-sida om att kroppen bildar fler fettceller om man bulkar och att fettceller inte försvinner vilket skulle leda till att man lättare blir tjock i framtiden om man bulkar/deffar/bulkar/deffar än om man ligger på balans. Sant eller BS?

Bra tråd för övrigt!

Bulka upp sig för mycket är bara onödigt, då fettcellerna delar på sig och på så sätt har du senare enklare att lägga på dig fett om jag inte är helt ute och cyklar.

mvh
Citera
2012-04-15, 22:26
Medlem
Zeb666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wahlberg999
Bulka upp sig för mycket är bara onödigt, då fettcellerna delar på sig och på så sätt har du senare enklare att lägga på dig fett om jag inte är helt ute och cyklar.

mvh
Helt rätt. Kroppen kan producera fler fettceller för att lagra mer fett. Men den kan inte minska antalet, endast volymen på cellerna kan minskas. Källa Vetenskapens Värld SVT.

Har inget belägg för detta men fettsugning reducerar antalet celler genom fysisk avlägsning. Ersätter inte kroppen dessa så kan man faktiskt minska antalet fettceller efter "bulk".
Citera
2012-06-01, 03:21
Medlem
Hej!

En vän till mig förvarade somatropin i mitt kylskåp men då jag inte var medveten om att pennorna MÅSTE ligga i kylen så tog jag dem och förvarade dem i ett skåp utanför kylen istället...Detta under en vecka som han var bortrest.

När han kom hem var han alldeles vansinnig på mig och sa att det bara var att slänga dem. Detta efter en vecka alltså. Stämmer det eller kan han fortfarande använda dem? Jag la iaf tillbaks dem i kylskåpet igen och de har legat där sen dess (ca 2veckor nu).

Går de att använda eller är det bara att slänga dem?
Citera
2012-06-01, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peako
Hej!

En vän till mig förvarade somatropin i mitt kylskåp men då jag inte var medveten om att pennorna MÅSTE ligga i kylen så tog jag dem och förvarade dem i ett skåp utanför kylen istället...Detta under en vecka som han var bortrest.

När han kom hem var han alldeles vansinnig på mig och sa att det bara var att slänga dem. Detta efter en vecka alltså. Stämmer det eller kan han fortfarande använda dem? Jag la iaf tillbaks dem i kylskåpet igen och de har legat där sen dess (ca 2veckor nu).

Beror ju på märket och vad som står om just den produkten.
Finns HGH som tål rumstemperatur i 6 månader och finns dom som inte tål några dagar.

Finns märket på hans HGH i svenska apotek? isf kolla fass vad det står om just dem där.
Citera
2012-06-02, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peako
Hej!

På bara 1v så nedregleras sällan växt så pass mycket att det bara blir skit av det.
Citera
2012-06-05, 22:09
Avstängd
JFalkens avatar
Ska du överhuvudtaget tänka på peptider så är pris inte relevant.
Billigt = skit, så enkelt är det tyvärr.
Peptider är dyrt, betydligt dyrare än AAS.
Så skit i priset och försök hitta en stabil leverantör istället.
Citera
2012-06-05, 22:24
Medlem
så inte norditropin el Somatropin det var länge sen jag hörde om Geno tips??
Citera
2012-07-27, 03:03
Medlem
Är det säkert att man beställa sin hgh från UK? jag menar 200-300iu mängd, inte så stort paket
Sanningen är att här finns det många olika bra shoppar för att skaffa aas, men dessvärre brister det i hgh
Senast redigerad av tismanasas 2012-07-27 kl. 03:05.
Citera
2012-08-12, 20:10
Medlem
Vad tror ni om age force hgh, power patch?
Ska tydligen ge 4-5 iu om dagen för en väldigt liten peng!
Citera
2012-08-12, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ecke84
Vad tror ni om age force hgh, power patch?
Ska tydligen ge 4-5 iu om dagen för en väldigt liten peng!
Wow! Gryymt killen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in