2007-11-23, 13:54
Medlem
Tjackmästarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dice69
Du ska blanda ihop båda och det måste lösas upp ordentligt innan du använder det. finns sidor på nätet annars om du vill kolla jur man gör. använd google o lite fantasi.

Du kanske borde läsa frågan? Lösas upp i vad då? Det finns ingen vätska. Jag vet gott hur man gör till vanligt, jag behöver varken fantasi eller Google. Jag behöver veta varför i helvete kinabögen har skickat mig konstiga ampuller med röd kapsyl och små kristaller inuti och ingen jävla vätska till att lösa upp något i.

Jag har ögonskölj och allt som behövs, men jag ville fråga innan jag slänger dom överblivna ampullerna.
Citera
2007-11-23, 22:48
Medlem
Har dom ingen mailadress du kan kontakta dom på?
Låter jäkligt mysko det där, men kanske killen som du pratade med har rätt, om att du ska tillsätta lite vätska i ena ampullen (natriumklorid om det nu var det i ampullen).
Men klart att man vill vara säker på hur man ska göra innan man sätter igång.
Citera
2007-11-26, 13:23
Medlem
Tjackmästarens avatar
Mysteriet verkar vara löst!

Nu fick jag äntligen svar på mina e-mail till kinabögen (eller trevliga kinakillen, som han nu heter). Det är inte natriumklorid i ampullerna med röd kork. Det är GHRP-6.

Innan jag beställde, frågade jag efter priser på GHRP-6 och HGH. Eftersom jeg inte har erfarenhet med GHRP-6, blev det till att jag bara beställde hem HGH, och inte GHRP-6. Tydligen har dom gjort något fel, och jag har fått båda, fast jag betalade bara för HGH:et.

Några gånger har man satans tur. Nu behöver jag inte alls slänga dom med röd kork, men jag ska givetvis läsa allt som Alladin och andra har skrivit om GHRP-6 innan jag kör igång.
Citera
2007-11-26, 14:27
Medlem
insolents avatar
Kuken... jag har längtat efter dem. Skicka till mig genast
Citera
2007-11-26, 14:31
Medlem
Centauris avatar
Vad ska du ha HGH till för?

Att växa vertikalt?
Citera
2007-11-26, 15:36
Medlem
Tjackmästarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Vad ska du ha HGH till för?

Att växa vertikalt?

Nej du, jag tror nog inte att jag växer mer vertikalt, eftersom jag är 30+ år och 1,86 m.
Citera
2007-12-25, 12:35
Medlem
Tillväxt + 1 g testo + igf

Hejsan

Har en kompis som kommer att prova en kur med följande.. Vore tacksam för tips..

(inte för att det känns relevant men min kompis vikt är 100++ kg)

1 g testo i veckan (4 månader)
igf 80 mcg per dag (30 dagar på 30 dagar av 2,3 gånger)

Sen tillväxten då..

Frågan är om han ska köra 4 IU per dag eller 8 IU per dag..
(han kommer köra i 6 månader eller mer)

Har hört att det inte ska vara så stor skillnad i 4 och 6 IU, men 4 och 8 iu det låter ju i alla fall som det skulle vara en stor skillnad..?
Vilken dos skulle ni köra med om ekonomin inte ställde till problem?

Någon med lite erfarenhet som har provat tillväxt?

God jul

MVh Cyrix
Citera
2007-12-25, 13:19
Medlem
A50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyrix
Hejsan

Har en kompis som kommer att prova en kur med följande.. Vore tacksam för tips..

Sen tillväxten då..

Har hört att det inte ska vara så stor skillnad i 4 och 6 IU, men 4 och 8 iu det låter ju i alla fall som det skulle vara en stor skillnad..?

God jul

MVh Cyrix
personligen hade jag inte kört 80mcg igf om dagen, risken finns alltid att inälvorna växer om din vän tar mer än vad som tas upp i muskeln.
Citera
2007-12-25, 15:08
Medlem
DANI81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyrix
Hejsan

Sen tillväxten då..

God jul

MVh Cyrix

LongR3 IGF-1 ? bättre än igf-1... kör inge clen med igf-1 då båda påverkar insulinet på olika sätt, kan bli farligt....
Citera
2007-12-25, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A50
personligen hade jag inte kört 80mcg igf om dagen, risken finns alltid att inälvorna växer om din vän tar mer än vad som tas upp i muskeln.

Hej

Han är medveten om risken.. (Vill växa så mycket som möjligt)

Om jag själv ska prova skulle jag nog hellre lägga mig på 40 mcg ED.. Men jag har inte det behovet just nu av olika andledningar..

Tack för din input..

Till DANI81:
Ja, det är IGF-1 LR3 från Kina

Är det någon som har information angående tillväxt?
Jag har själv ingenaning, dom jag känner har tagit 4 IU ED och blivit nöjda, sen finns det ju dom som vill ha bästa möjliga resultat trots att det är dyrt.. Frågan är om inte bieffekterna ökar mycket också om man dubblar dosen? Låter ju logiskt..

God jul

Mvh Cyrix
Citera
2007-12-25, 18:41
Medlem
karlshamn_yes avatar
Hade kört 4iu. Biverkningar på GH är inget att direkt prata om, om man inte kör i 20-25iu o uppåt.
Citera
2007-12-25, 20:42
Medlem
lite menlöst att köra både gh+igf-1 välj en av dom istället..ska ju inte kombineras av olika anledningar..byta gh mot mgf-1 o kör det samtidigt som igf-1 igf-1 3ggr/v mgf 2ggr/v
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in