2012-10-21, 15:27
Medlem
Pussmunnens avatar
Ska köra en månads diet strax. Är bara buken och bröst jag är tjock över...ganska smal annars. Tänker lägga om kosten och köra mycket konditionsträning + lite styrketräning. Min fråga är till er som har lite erfarenhet är om man skulle köra lite hgh också ? Läst en del om att det bränner speciellt om buken. Funderar på 2-3 iu om dagen isf. Nån som har erfarenhet och vill kommentera ??
Citera
2012-10-21, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussmunnen
Ska köra en månads diet strax. Är bara buken och bröst jag är tjock över...ganska smal annars. Tänker lägga om kosten och köra mycket konditionsträning + lite styrketräning. Min fråga är till er som har lite erfarenhet är om man skulle köra lite hgh också ? Läst en del om att det bränner speciellt om buken. Funderar på 2-3 iu om dagen isf. Nån som har erfarenhet och vill kommentera ??

Bör väl finnas bättre alternativ än att köra gh när det gäller att förbränna. Dnp,t3,t4? Eller så ser du till att lägga om kosten först och ge det en chans innan du överväger andra alternativ.
Citera
2012-10-21, 19:07
Medlem
FittSlaskaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mixe
Jämfört med AAS är hGH ett ganska diskret hormon. Det orsakar hos de flesta inte särskilt dramatiska förändringar i muskelstorlek. Men då skall man veta att AASs kraftiga effekt till större delen består av vattenansamling i muskelcellerna, vilket också gör att mycket av muskelmassan kan försvinna när man slutar tillföra hormonet. hGH leder också till vattenansamling, men i mycket mindre grad.

Är det inte vattenansamlingarna som minskar och inte muskelmassan ?

Bra skrivet!
Citera
2012-10-21, 19:40
Medlem
FittSlaskaNs avatar
Du som har koll, Hur lång tid tar det ca innan man får tillbaka sin egenproduktion efter en kur testo 250mg e5d i 14 veckor?

Cirka, kommer inte få några raka svar.
Citera
2012-10-21, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FittSlaskaN
Du som har koll, Hur lång tid tar det ca innan man får tillbaka sin egenproduktion efter en kur testo 250mg e5d i 14 veckor?

Cirka, kommer inte få några raka svar.

Ställ frågan i nybörjartråden ist,
Än annars är det en fråga som svårligen kan besvaras , väldig individuellt, en månad, ett år, aldrig, alla svar är rätt och fel,

Klassiker, hur långt är ett snöre?
Man hämtar sig snabbare ju mindre man kurar,
Citera
2012-10-21, 23:47
Medlem
FittSlaskaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halebob
Ställ frågan i nybörjartråden ist,
Än annars är det en fråga som svårligen kan besvaras , väldig individuellt, en månad, ett år, aldrig, alla svar är rätt och fel,

Klassiker, hur långt är ett snöre?
Man hämtar sig snabbare ju mindre man kurar,

Sant, ska byta forums del

Mvh!
Citera
2013-01-25, 15:46
Medlem
runds avatar
Hgh för skadeläkning, hur länge bör man köra som minimum för att läka upp gamla skador? Räcker det med 2-3ui i 2-3 månader?

Mvh
Citera
2013-02-17, 01:15
Medlem
Vad rekommenderar ni av följande:

5 dagar ON
2 dagar OFF

ELLER

1 Dag ON
1 dag OFF

?

Kört första alternativet med Kina HGH.. nu har jag köpt på mig Norditropin Simplex, läst att det ska vara bra för kroppens egna nivåer att köra varannan dag..?
Citera
2013-02-19, 22:37
Medlem
Jag har kommit över 400iu blandat simplexx och undrar hur det ska förvaras? På packsedeln står det mellan 2 -8 grader vilket blir dåligt i kylskåpet eftersom där är det mellan 2 och 10 grader, och i frysen är det -20
Senast redigerad av ScubaDiver 2013-02-19 kl. 22:43.
Citera
2013-02-19, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
Jag har kommit över 400iu blandat simplexx och undrar hur det ska förvaras? På packsedeln står det mellan 2 -8 grader vilket blir dåligt i kylskåpet eftersom där är det mellan 2 och 10 grader, och i frysen är det -20
Jag antar att du har 4 grader i kylen? Förvara det där om fallet är som sådant - det kommer inte att ta skada.
Citera
2013-02-19, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hayawen
Vad rekommenderar ni av följande:

5 dagar ON
2 dagar OFF

ELLER

1 Dag ON
1 dag OFF

?

Kört första alternativet med Kina HGH.. nu har jag köpt på mig Norditropin Simplex, läst att det ska vara bra för kroppens egna nivåer att köra varannan dag..?

Kör 5 dagar on 2 off. Det andra är av erfarenhet värdelöst.
Citera
2013-02-19, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet
Jag antar att du har 4 grader i kylen? Förvara det där om fallet är som sådant - det kommer inte att ta skada.
Det varierar, beror på hur ofta man öppnar kylen ibland står det 4,5,6,7 osv men fan nu blir jag jävligt orolig det står mellan 2 och -8 grader på förpackningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in