2010-11-20, 18:28
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarbengt
tycker du jag ska köra på non-stop till de tar slut? Eller bara i samband med de andra kurerna med uppehåll mellan? (självklart e de bäst o ligga på hela tiden, men om man vill ha mest gain per krona man spenderar)

Du bör köra det tills det tar slut.
Citera
2010-11-21, 22:24
Medlem
MrEagles avatar
men du MrEagle det är altså ingen superduper fettförbrännare? . jag tänkte köra minst 6 mån för o se om det är värt pengarna.. köpt det för att bli av med bukfettet som jag aldrig blir av med. och dels för jag hört att "det du bygger upp med tillväxt får du behålla" jag kör ju steroider samtidigt självklart och tänkte fortsätta med tillväxt någon månad efter jag klivit av och kört pct. är jag missnöjd kommer jag aldrig mer prova igen..[/QUOTE

Tjenare!

Beror nog på vilka förväntningar man har. Jag har helt klart blivit av med just bukfetma. Jag är nöjd men skulle inte kalla det för en superduperfettförbrännare. Eftersom det inte är direkt gratis så kostar resultaten en hel del. Jag tror inte att jag kommer köra en andra kur. Jag hade fått likvärdiga eller bättre resultat genom att optimera kaloriunderskott och kardio. Det är jag rätt övertygad om. Men just därför så har jag ett gott råd: När du nu har investerat i något som bevisligen fungerar men som är dyrt, se till att krama ut all effekt du kan få! Eller med andra ord: Fuska inte med alkohol och skräpmat, kör alla gympass, varje vecka och månad och glöm inte kardion = maximera effekten du får av tillväxten - DÅ kan du nog få superdupereffekt!

Lycka till! // Ernie
Citera
2010-11-22, 06:24
Medlem
thatswhyimbigs avatar
tackar!
Citera
2010-12-01, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saint3
Vill gärna veta hur länge håller med hGH blandat drop-it vatten. Har sökt igenom Internet men hittar inte riktigt bra svar.

Hittade på hGH hemsida Om du har använt sterilt vatten, kommer det vara bra för cirka 5 dagar.

Har använt ca 2 veckor märkte återhämtning gick snabbare efter tunga övningar
Kanske placebo effekt men det känns inte samma sätt som brukar vara.
Citera
2010-12-03, 23:24
Medlem
tjena!

Jag vet att mkt falska grejer går runt vad gäller hgh, är det någon som vet en källa där man kan få tag på riktigt Norditropin eller genotropin?
Citera
2010-12-07, 23:11
Medlem
thatswhyimbigs avatar
jAG KÖR NORDITROPIN NU 4 ENHETER 5 DAGAR I VECKAN. har gjort det i över en månad nu och jag upplever att fettet "släpper från kroppen" att fettet blir sladdrigt och att fettet känns löst.. som om jag gått ner 50 kg nyss och huden inte hänger med=) jag trodde inte resultat skulle komma så snabbt. jag är NÖJD!
Citera
2010-12-07, 23:28
Medlem
Rikers-Islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatswhyimbig
jAG KÖR NORDITROPIN NU 4 ENHETER 5 DAGAR I VECKAN. har gjort det i över en månad nu och jag upplever att fettet "släpper från kroppen" att fettet blir sladdrigt och att fettet känns löst.. som om jag gått ner 50 kg nyss och huden inte hänger med=) jag trodde inte resultat skulle komma så snabbt. jag är NÖJD!
hur länge ska du köra? uppdatera
Citera
2010-12-08, 13:54
Medlem
thatswhyimbigs avatar
jag hade tänkt köra minst 6 månader men fortsätter det såhär så är jag nog klar om 2 månader.. =)
Citera
2011-01-03, 14:08
Medlem
thatswhyimbigs avatar
jag har fått tag i norditropin för 15 kr enheten nu så nu ska jag köra tillväxt/testo tills fan avlöser mig.. jag har kört kass kost nu över jul/nyår och har gått upp. men inte i fett=) känns kanon.. kör ju lågdos testo. 250 mg e5d och 4 enheter tillväxt mån-fredag. har smackat på med 60/50 dbol och ökade som helvete tydligen. folk frågar vad fan jag har gjort=) men fick lite gyno så hoppade av efter 50 dagar. men jag fortsätter med testo och tillväxt som vanligt. snart varit på tillväxten i 3 mån och har planerat att vara på nu i deffen (1e feb) (testo e tren e) 20 veckor. sen forsätter jag på 250mg testo e och tillväxten som vanligt..
Citera
2011-01-03, 14:26
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
jag har fått tag i norditropin för 15 kr enheten nu så nu ska jag köra tillväxt/testo tills fan avlöser mig.. jag har kört kass kost nu över jul/nyår och har gått upp. men inte i fett=) känns kanon.. kör ju lågdos testo. 250 mg e5d och 4 enheter tillväxt mån-fredag. har smackat på med 60/50 dbol och ökade som helvete tydligen. folk frågar vad fan jag har gjort=) men fick lite gyno så hoppade av efter 50 dagar. men jag fortsätter med testo och tillväxt som vanligt. snart varit på tillväxten i 3 mån och har planerat att vara på nu i deffen (1e feb) (testo e tren e) 20 veckor. sen forsätter jag på 250mg testo e och tillväxten som vanligt..
ojoj nån mår bra ser jag o gottar sig_
Citera
2011-01-03, 18:17
Medlem
thatswhyimbigs avatar
ja mår riktigt jävla bra.. lågdos testo och tillväxt är det bästa jag kört på..
hög dos testo är lite jobbigare. blir så svullen och tung=) nu är jag hård och kan käka utan att bli tjock=)
Citera
2011-01-03, 20:15
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
ja mår riktigt jävla bra.. lågdos testo och tillväxt är det bästa jag kört på..
hög dos testo är lite jobbigare. blir så svullen och tung=) nu är jag hård och kan käka utan att bli tjock=)

Härligt att höra.. vad har du för känsla för gh? Fått bra styrkeökning?

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in