2011-12-26, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER1939
Norditropin
Precis tack!! vet du om den e bra och var man kan få tag på den?
Citera
2011-12-26, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Den kan bilda fler celler, annars hade vi varit döda för länge sedan. Dock kan inget preparat i hela världen öka antalet muskelfibrer du har, du föds med ett visst antal och det stannar så hela livet ut. Såvida du inte tappar några på nått visst sätt

det ska visst gå att öka dessa celler/fibrer om man tar HGH som barn innan puberteten, efter det ska det vara omöjligt att få fler celler/fibrer....
Citera
2011-12-26, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
Precis tack!! vet du om den e bra och var man kan få tag på den?

hehe jo den e bra har själv kört på den och en viss MK började sin karriär med just den

hur du får tag på den är via kontakter skulle jag tro, jag vet ingen shop som säljer den.
Citera
2011-12-26, 21:16
Medlem
Citat:
hehe jo den e bra har själv kört på den och en viss MK började sin karriär med just den

hur du får tag på den är via kontakter skulle jag tro, jag vet ingen shop som säljer den.

Fick tag på det men de vill sälja minst 1000ui som e då 30 laxar
Citera
2011-12-26, 22:43
Medlem
Citat:
riktigt HG växt kostar stålar å säljs inte i 100enh skvättar.....
Citera
2011-12-26, 22:44
Medlem
Citat:

hmm, det blir 1080 för en 36a, brukar räkna priser i 36or gammal vana du vet gamla genotropin 36IE

normalpris för en 36a brukar vara mellan 900-1400kr beroende på hur mycket man köper. i ditt fall blir det cirka 27st 36or och då bör du få det billigare priset. Ja du bör kunna pruta till 25 lax kan jag tycka.

Men sedan beror det ju även på om han som söljer har andra köpare som betalar det priset, har han det, blir det svårt att pruta.

edit: men det priset du fick är ändå okej tycker jag, kunde vart värre
Senast redigerad av INSIDER1939 2011-12-26 kl. 22:57.
Citera
2011-12-27, 00:40
Medlem
Citat:
hmm, det blir 1080 för en 36a, brukar räkna priser i 36or gammal vana du vet gamla genotropin 36IE

normalpris för en 36a brukar vara mellan 900-1400kr beroende på hur mycket man köper. i ditt fall blir det cirka 27st 36or och då bör du få det billigare priset. Ja du bör kunna pruta till 25 lax kan jag tycka.

Men sedan beror det ju även på om han som söljer har andra köpare som betalar det priset, har han det, blir det svårt att pruta.

edit: men det priset du fick är ändå okej tycker jag, kunde vart värre
köpare av riktigt norditropin för "normal pris" finns de gott om .
finns även en del pirat som vissa svin säljare lurar på folk.
Citera
2011-12-29, 22:50
Medlem
Sakko556s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Jag tror inte det finns som listad bieffekt i fass, däremot kan du åka på den ytterst ovälkommna bieffekten om du kör Nandrolone. (I alla fall enligt svensk sjukvård)

Växer ballen av Nandrolone????

Har hört bara den kan växa utan tillväxthormon.
Citera
2012-01-30, 11:44
Medlem
Någon här som har använt den så kallade "pen"?
Och var man isåfall kan köpa dem?
Citera
2012-02-02, 23:59
Medlem
Baenkarns avatar
Hallå alla glada preppare!

Har beställt några hundra iu norditropin 24iu rör och hade tänkt mig att ligga en längre tid på 2 iu/dag.
Nu till frågan; Hur tusan kan jag bibehålla hållbarheten om dom kommer i 24iu rör? Visst BAC vatten ska väl hålla bra mycket längre i kylen färdigblandat än om man kör med ögondroppar men kan det verkligen hålla sig i 12 dagar färdigblandat?

Det går inte frysa in typ 10 iu åt gången i diverse sprutor eller blir hghet verkningslöst då?
Någon som har en aning hur jag ska göra eller var det ren och skär idioti att köpa 24iu rör?

Mvh
Citera
2012-02-08, 13:34
Medlem
Baenkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baenkarn
Hallå alla glada preppare!

Har beställt några hundra iu norditropin 24iu rör och hade tänkt mig att ligga en längre tid på 2 iu/dag.
Nu till frågan; Hur tusan kan jag bibehålla hållbarheten om dom kommer i 24iu rör? Visst BAC vatten ska väl hålla bra mycket längre i kylen färdigblandat än om man kör med ögondroppar men kan det verkligen hålla sig i 12 dagar färdigblandat?

Det går inte frysa in typ 10 iu åt gången i diverse sprutor eller blir hghet verkningslöst då?
Någon som har en aning hur jag ska göra eller var det ren och skär idioti att köpa 24iu rör?

Mvh
bump
Citera
2012-03-31, 18:06
Medlem
tja, jag har tagit genotropin sedan jag var 11-12 år gammal för att jag hade en tumör när ja var 3-4 år gammal som på något sätt gjorde så att min kropp inte tillvärkar tillräkligt med hromoner eller vad det nu är men nog om det jag har lite små problem med kroppen som ja misstänker kan bero på genotropinet jag gymmar och tränar thai boxning och har börjat få ont i lederna och dom knakar ofta ja har även ganska ofta dåligt stånd kan kan det bero på genotropinet????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in