Citat:
Ursprungligen postat av
julefrojd
Bra sagt! Jag tror att 2iu räcker kanonfint om man vill ha bra förbränning, hårdhet och lite bygg. Det syns så på min vän iaf. Han har fått superbra resultat på det. Då kör han äkta grejer dock från apotek och då behövs inte alls höga doser ska man ta i beaktande. Är nog smartast att testa sig fram. Jag är ute efter hårdheten och testot får sköta resten.
När kliver du på gh-tåget?
mvh
Om några månader är det planerat så fort jag har all fakta med mig jag vill ha. Men absolut kommer ja kliva på det till hundra procent.. Tycker om återhämtningen man kan få av hgh också. Hur man återhämtar sig mellan passen, läker sig själv osv.. Vill ha den där lilla knuffen, sen att man behåller det mesta rapporterar människor.. För mig är det ett jätte bra alternativ..
men jag har samma tänk med aas kör inte speciellt högt.. Eller jo delvis, men inte om man jämför med en del som preppar som om dom vore självmordsbenägna. Tror starkt på att blanda många prepp och hamna relativt lågt men ändå dra nytta av diverse steroid profiler...
Är väl sugen på slin också, men skulle aldrig köra det än. Inte på tillräckligt hög nivå och ökar jätte bra som det är så finns massor att hämta innan jag behöver trycka in den... Men i framtiden vill jag ju tävla så min fråga om tillväxt börjar bli verklighet så fort jag vet exakt vad det innebär och hur ja intar det så smart som möjligt. Jag tänker kunna träna livet ut. älskar att träna. Så ser ingen anledning i att försöka döda mig själv med olika substanser för att nå en viss fysik något år tidigare med hälsan för gott åt helvete som insats.
Sen är det ju roligt att få känna att man ökar, få jobba hårt för resultaten. Gör det bara extra kul. Sköta kost, sömn och allt runt omkring. Må bra utåt.. osv... Mycket spelar in. De verkliga vinnarna är de som har hälsan och är skadefria i slutändan. Med andra ord de verkliga vinnarna är de som inte har bråttom..
Ta hand om dig och lycka till med din resa. Hoppas du finner de resultat du söker med din träning och hittar vad som funkar för dig..
//chucky..