Citat:
Ursprungligen postat av Alban1997
hej jag har tänkt lite och är av andvändning av pengar. Jag har kollat lite film och i många filmer rånar man just banker, detta är ju jävligt smart för att där finns mycket pengar.
jag har tänkt lite och ska kanske råna swedbank.
Planen:
Klockan 09:12 tar jag och min kompis min snor en mope och kör till swedbank på
No*d*n*ki*lds*ga*an.
09:17 Vi stormar banken med softairgun 1 glock softairgun (ser riktigt ut) 1 shotgun softairgun svart ( ser också jävligt riktig ut )
Vapnet (bild) http://img9.imageshack.us/i/p1220892c.jpg/
09:18 Alla blir chockade och slänger sig på golvet på våra komandon, sedan hoppar vi in bakom disken och klipper av alla sladdar till larm och övervaknings kamer med en liten bultsax, vi har sedan en batteridriven vinklslip som min polare sågar upp valvet med medan jag vaktar folket.
09:19 Vi tar alla pengar i påsar och slänger ut 5 stycken hemmagjorda rökbomber 2 i lokalen och 3 utanför entren, i röken springer vi till moppen och slänger i pengarna under sadlen (pudan), vi ska alltså har en moppe med stor puda.
09:20 kör iväg från banken stannar utan för mitt hus, slänger in pengarna, forsätter till en dunge som inte ligger så långt därifrån, där dumpar vi moppen och bytar kläder sedan går vi hem till mig.
Som ni ser tar allt detta cirka 5 minuter alltså mellan 200 000 - 1 000 000 på FEM MINUTER!
Så jag undrar av er som har lite kunskap inom detta, vad kan jag förbättra i min plan, några fler ideer?
vill endast ha seriösa svar TACK!
jag har tänkt lite och ska kanske råna swedbank.
Planen:
Klockan 09:12 tar jag och min kompis min snor en mope och kör till swedbank på
No*d*n*ki*lds*ga*an.
09:17 Vi stormar banken med softairgun 1 glock softairgun (ser riktigt ut) 1 shotgun softairgun svart ( ser också jävligt riktig ut )
Vapnet (bild) http://img9.imageshack.us/i/p1220892c.jpg/
09:18 Alla blir chockade och slänger sig på golvet på våra komandon, sedan hoppar vi in bakom disken och klipper av alla sladdar till larm och övervaknings kamer med en liten bultsax, vi har sedan en batteridriven vinklslip som min polare sågar upp valvet med medan jag vaktar folket.
09:19 Vi tar alla pengar i påsar och slänger ut 5 stycken hemmagjorda rökbomber 2 i lokalen och 3 utanför entren, i röken springer vi till moppen och slänger i pengarna under sadlen (pudan), vi ska alltså har en moppe med stor puda.
09:20 kör iväg från banken stannar utan för mitt hus, slänger in pengarna, forsätter till en dunge som inte ligger så långt därifrån, där dumpar vi moppen och bytar kläder sedan går vi hem till mig.
Som ni ser tar allt detta cirka 5 minuter alltså mellan 200 000 - 1 000 000 på FEM MINUTER!
Så jag undrar av er som har lite kunskap inom detta, vad kan jag förbättra i min plan, några fler ideer?
vill endast ha seriösa svar TACK!
Du vet vad larmet sitter och vilka sladdar som ska klippas av för att stänga av det?
Tänk om era hemmagjorda rökbomber inte fungerar?
Ni kommer att bli sedda av säkert en 100+ personer under rånet och flykten.
Något kommer säkert leda Polisen till din dörr.
Tänk om någon på banken attackerar er?
Eller om dom har en dörrsluss?