Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-15, 19:43
  #325
Medlem
Såklart så gräver man sig in, eller via vägg brevid eller tak. Och givetvis på natten då ingen är där. Borde väl finnas någon slags ljudlös grävmaskin? Kan man smälta sig igenom en vägg, då låter ju inget? Om man kunde styra upp en laser?

Det enda kruxiga i det är ju att man måste skaffa inträde till bostäderna brevid banken, under, eller över. Men det är väl inte så svårt.

Såg precis en dokumentär om rosa pantrarna och fick givetvisbånge. Dom slog sig tydligen igenom en vägg, snodde ett helt kassaskåp och kom undan med flera miljoner euro. Dom gjorde det under någon festlig högtid också så att smällar etc inte noterades.

Ska man råna en bank ska man fan göra det stealth!!
Citera
2016-09-23, 23:39
  #326
Medlem
CSilfverbielkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wellerocks
Obvious troll is obvious. Sen hade jag för övrigt slagit in pannbenet på den 14-åriga rånaren som hade hållit i hagel-softisen. Inte så mycket för att denne skulle försökt råna banken utan snarare för att denne hade förtjänat så jävla mycket stryk för att överhuvudtaget tro att en soft-airgun med orange pipa ser ut som ett riktigt vapen. Jag menar varför inte köra en "Repmånad" och spraymåla "Helikopter" på moppen också så att polis och åskådare blir mäktigt chockade att se hur Helikoptern slickar marken och flyger mellan byggnader och bilar i hela 45km/h?


Detta är nog det bästa inlägget på hela Fb. Perfekt för ts!
Citera
2016-09-24, 03:14
  #327
Avstängd
säk runt lite så ska ni se att kidnappning av bankchefer eller deras släktningar händer i u länder flera gånger per år. Var en dokumentär om detta för inte så länge sedan.

säg jag kidnappar din brorsas barn och hotar sälja hon eller döda hon om jag inte får 5 miljoner inom en timmer. vad skjkulle du göra om du hade 20 miljoner?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback